LG Electronics Inc. (LG) šodien informēja par 2013.gada finanšu rezultātiem – kompānijas kopējie konsolidētie finanšu ieņēmumi pērn veidoja 53,1 miljardu ASV dolāru, bet tīrā peļņa sasniegusi 203,65 miljonus dolāru, tādējādi palielinoties salīdzinājumā ar 2012.gadu. Pamatdarbības peļņa 2013.gadā nedaudz pieaugusi līdz 1,17 miljardiem dolāru, salīdzinot ar 1,08 miljardiem dolāru pirms gada.

Ceturtajā ceturksnī uzņēmuma konsolidētie finanšu ieņēmumi veidoja 14,03 miljardus dolāru, bet pamatdarbības peļņa – 223,89 miljonus dolāru. Neauditētie konsolidētie finanšu rezultāti par ceturto ceturksni liecina, ka LG strādājusi ar tīrajiem zaudējumiem 60,21 miljona dolāru apmērā, kas galvenokārt skaidrojami ar augstākiem izdevumiem nelabvēlīgu valūtas kursu svārstību dēļ.

The LG Home Entertainment Company ziņo, ka struktūrvienības ieņēmumi ceturtajā ceturksnī veidoja 5,58 miljardus dolāru, kas ir par 18% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2012.gadā, bet pamatdarbības peļņa pērn kopumā sasniegusi 369,86 miljonus dolāru. Neskatoties uz lielāku pieprasījumu pēc LCD televizoriem Ziemeļamerikā, Āzijā un NVS valstīs, struktūrvienības pārdošanas apjoms pagājušajā gadā samazinājies par 5%. Kompānijas pamatdarbības peļņa attiecībā pret pārdošanas apjomu pērn palielinājās katrā ceturksnī, pateicoties spēcīgākam produktu klāstam, kurā ietverti tādi premium klases modeļi kā OLED un Ultra HD televizori, pēc kuriem pieprasījuma kāpums tiek prognozēts arī šogad.

LG Mobile Communications Company ieņēmumi 2013.gadā kopumā palielinājas par 29% un veidoja 11,85 miljardus dolāru, bet pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem pieaudzis par 18% un sasniedzis 3,38 miljardus dolāru, pateicoties LTE viedtelefonu, tostarp G2 un Nexus 5 tirdzniecības apjoma kāpumam. Pērn kompānija piegādājusi 13,2 miljonus viedtelefonu, kas ir par 54% vairāk nekā 2012.gadā. Uzlabotā preču klāsta pozitīvo ietekmi kompensējušas lielākas mārketinga investīcijas, lai stiprinātu LG zīmola vērtību un uzlabotu cenu konkurenci.

LG Home Appliance Company ceturtajā ceturksnī reģistrējis ieņēmumus 2,67 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 4% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, taču pērn kopumā tirdzniecības apjoms palielinājies par 5%. Pārdošanas apjoma pieaugumu Ziemeļamerikā un Ķīnā kompensējusi lēnāka izaugsme tādos attīstības tirgos kā Indijā, Centrālajā un Dienvidamerikā. Rentabilitāte ceturtajā ceturksnī gada griezumā palielinājusies līdz 78,08 miljoniem dolāru, pateicoties uzlabotai izmaksu struktūrai un lielākam augstāka ienesīguma produktu pārdošanas apjomam. 2014.gadā tiek prognozēts, ka pieprasījums pēc LG iekārtām palielināsies tādos attīstītajos tirgos kā Ziemeļamerikā un Eiropā, ņemot vērā ekonomikas apstākļu uzlabošanos.

The LG Air Conditioning & Energy Solutions Company ziņo, ka pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī gada griezumā palielinājies par 8% un veidojis 677,33 miljonus dolāru, kas galvenokārt skaidrojams ar komerciālo gaisa kondicionētāju pārdošanas apjoma pieaugumu ārvalstu tirgos. Pērn kopumā kompānijas pārdošanas apjoms sasniedzis 4,24 miljardus dolāru, kas ir par 8% vairāk nekā 2012.gadā, bet pamatdarbības peļņa veidoja 255,71 miljonu dolāru. Prognozes liecina, ka pieprasījums pēc komerciālajiem gaisa kondicionētājiem ar augstāku enerģijas efektivitāti un gaisa kondicionētājiem dzīvojamām ēkām palīdzēs veicināt LG rentabilitātes pieaugumu 2014.gadā.

Biznesa virziens 2014. gadā

2014.gadam LG Electronics kā mērķi noteicis pārdošanas apjomu 62,3 triljonu vonu (55.28 miljardu ASV dolāru) apmērā ar plāniem trīs triljonus vonu (2.66 miljardu ASV dolāru) tērēt kapitāla izdevumiem.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of