No šodienas sāk darboties Google Chrome tīmekļa pārlūkā iebūvētais reklāmu bloķēšanas rīks. Tas, protams, nebūs agresīvo AdBlock un uBlock reklāmu bloķētāju paveids, bet Google ar reklāmu parādīšanas liegumu cīnīsies pret uzmācīgu reklāmu izvietotājiem.
Ja kāda tīmekļa lapa pārkāps Coalition for Better Ads izstrādātos tīmekļa reklāmu nosacījumus, Google par to informēs lapas uzturētāju, pēcāk Chrome pārlūkā tiks bloķētas visas mājaslapā izvietotās reklāmas.
Chrome bloķēs reklāmas, kas izvietotas visā mājaslapas ekrāna laukumā, reklāmas, kas pašas uzsāk atskaņot video un arī skaņu, izlecošas reklāmas, reklāmas, kas nav aizveramas un citas ar kaitinošu saturu. Tāpat Chrome centīsies izskaust vizuāli mirgojošas reklāmas. Paziņots, ka Chrome bloķēs pilnīgi visas lapā redzamās reklāmas, nevis tikai Better Ads izstrādātos nosacījumus pārkāpjošās reklāmas.
Google uzsver, ka reklāmu bloķēšana būs ļoti efektīva. Jau šobrīd apzinātas mājaslapas, kas pārkāpj Better Ads izstrādātos tīmekļa reklāmu nosacījumus. 42% lapu uzturētāju jau sakopuši reklāmas savās mājaslapās.
āzis par dārznieku ;)
tad jau Inbox.lv apgrozījums uz pusi nokritīsies! Ko nu?!
Inbox ir pirmais, kas nāk prātā LV .
A Adblocku vai tad neizmanto?
izmantoju, bet tā pat viņi iemanās visādi čakarēt prātu.
Atļaušos drusku precizēt rakstā minēto – nevis sāk bloķēt ar ŠODIENU, bet gan šodien sākas 30 dienu periods, kurā Google ir izsūtījusi ziņas tiem mājaslapu īpašniekiem, kuros ir konstatētas īpaši uzbāzīgās pop-up ads, vai automātiski spēlējošās video reklāmas. Ja pēc mēneša viņi nebūs pārtaisījuši tās reklāmas atbilstošāk noteikumiem, tad tās tiks bloķētas Chromē.
Interersanti būs pavērot, ko iesāks lv portāli, kur to reklāmu ir pārpārēm :D
Būs spiesti sākt domāt ar galvu.
pārbaudīs pārlūku un lamāsies, lai izmanto ko citu, ne hromu.
tāpat kā tagad brēc par adblokiem. piem lsm
Par AdBlock brēkt ir normāli.
brēc jau tikai, ja gribi video skatīties, jo tur reklāmas. tas ir normāli. Ir saiti, kas nemaz neļauj neko skatīties, kamēr neizrubī adbloku.
Tādus mēs nemaz neapmeklējam :P
“mēs”. kas ir tie jūs? lielummānija runāt par mums?
mēs. tie, kuri necieš uzmācīgas reklāmas un to uzspiešanu.
a Tev neienāk prātā, ka ļoti daudzi resursi bez reklāmām nemaz nevar izdzīvot? es te nerunāju par inbox
tāpēc “mēs” tādus saitus nelietojam, lai mirst.
ko Tu nah dari te?
es te nahuj neko nedaru, tam ir sievietes paredzētas.
Nemirgojošus banerus vēl paciestu. Taču minūti garus reklāmas ruļļus pirms katra video vairs nē. Tāpēc Delfu rakstiem pievienotos video neskatos.
runa bija par LSM
LSM reti skatos. Delfus biežāk. Tā gadās.
LSM ir SABIEDRISKAIS medijs, kur reklāmām vispār nevajadzētu būt, jo tas jau tā tiek uzturēts no nodokļu maksātāju – arī tavas un manas naudas. Reklāmas, kas tērē, lasi – nogalina! (zagto var atgūt, bet nokauto – nē) mūsu laiku, vispār būtu iznīcināmas kopā ar to radītājiem… Parēķini, cik tev sanāk ir stundas likmes un reklāmas laika reizinājums un tu varēsi to aprēķināt pavisam konkrētā naudā, cik tu neatgriezeniski ZAUDĒ šo zombētāju dēļ. Par laimi, ar 2019.gadu attiecībā uz sabiedriskajiem medijiem vajadzētu būt jautājuma galīgam atrisinājumam.
P.s. Neuzbāzīga reklāma mājaslapā kaut kur ekrāna malā nav traucējoša.
piekrītu un ceru, ka tas jautājums tiešām tiks atrisināts, jo pagaidām finansējums nav pašpietiekams.
Vēl jau ģeniāli ir uzlikt reklāmas rullīti ar taimeri reklāma beigsies pēc xx sekundēm, pēc kuras palaiž nākamo ar rullīti – reklāma beigsies pēc xx sekundēm.
viņai jau kā reiz tagad domā ar galvu (lasi – kāš piķi). a tālāk ta skaidrs kāda taka: būs no jauna X5 jāpārsēžās uz malietotu X3 kādam bosam.
Btw – šīs tēmas sakarā – Kristap, a kāda mārrutka pēc Kursoram nav vēl uztaisīts donation caur PayPalu vai ko tamlīdzīgu, lai tādi zvērināti Adblock izmantotāji kā es vismaz var savu artavu atstāt tavā maciņā?
Tāpēc, ka Latvijā tas nedarbojas.
tu nebūsi daudz kļūdījies teikdams – tas nedarbojas (arī citur pasaulē). ir jābūt laba un regulāra autorkontenta veidotājam, lai cilvēki nepaslinkotu izvilkt savu maciņu. ziņu un baumu publicēšana pie tāda nav pieskaitāma.
Tu redzēsi – Kursors sasparosies ar “autorkontenta” veidošanu un jaunu autoru piesaisti :D Tu atvērsi maciņu? skuju! NETICU.
protams, neatvēršu maciņu par kārtējo viedlāpstas apskatu. lai piedod man Kristaps, bet šis man ir slinkuma brīžu blogs, kad strādāt negribas var palasīt vai pairgoties, atbalstīt aizsūtot drukas kļūdas labojumu vai uzrakstot kādu (bez)jēdzīgu komentāru. būs tikai maksas – iešu citur.
maksāt var par analītiku, pētījumiem, kaut par neparastu skatījumu uz situāciju – kautko kas nav izlasāms 12 citos resursos.
aga. man liekās, ka esi no tiem, kas domā, ka pilnīgi viss pienākās pa velti. softs, filmas, mūzika – ieskaitot.
atbildēšu tava intelekta līmenī – ppt
sorī, bet Tu tomēr esi tāds liekulis
Jā, precīzi. Abonēšanas maksas ieviešana var būt izskatāms variants, ja izpildītos divi nosacījumi:
1) Mēs pamatā veidotu pašu rakstītu analītisku saturu;
2) Mēs native speaker līmenī rakstītu kādā no lielajām valodām;
Tā kā šobrīd neizpildās neviens no abiem nosacījumiem, par šo runāt ir pat lieki. Paypal pogas ielikšana manās acīs vairāk izskatās pēc diedelēšanas un tas nu ir zem mana goda.
nekas tak netraucē pašiem rakstīt analītisku saturu.
Jā, nekas netraucē. Varētu sākt kaut šodien. Vajag tikai laiku un naudu.
Tikai pozitīvi!
Tā iznācis, ka daļu satura skatos caur SmartTV, kam tipa AdBlock nav uzliekams un arī darbība ir ļoti lēna. Besī tās lielā laukuma reklāmas, ar ko LSM īpaši izceļas. Vai LSM būs sliktajā sarakstā, tas cits jautājums.
Protams, TV neizmanto Chrome, bet varbūt satura veidotāji, pēc to reklāmu bloķēšanas Chromē, pārskatīs savu reklāmu politiku.
Tā tas izskatās dzīvē :)