Elektroauto ražotājam Tesla bija nopietnas problēmas ar ražošanu savā rūpnīcā Šanhajā, tiesa, problēmas bija ārpus Tesla kontroles – ražošana rūpnīcā uz vairākām nedēļām apstājās, Ķīnā strauji izplatoties Covid-19, savukārt Šanhajai, kā vienam no uzliesmojuma centriem, nonākot lokdaunā.
Rūpnīcā ražošana bija pilnībā apturēta 22 dienas, savukārt pēc tam ražotājs ieviesa “burbuļa” principu, darbiniekiem dzīvojot uz vietas rūpnīcā un nedodoties mājās. Tesla pamazām atgriezusies pie normāliem apjomiem – ķīniešu mediji ziņo, ka šobrīd rūpnīca strādā ar 70% no maksimālās jaudas. Tas nozīmē 40-50nep tūkstošus mašīnu katru mēnesi.
Rūpnīca Šanhajā ir vitāli svarīga Tesla biznesam Āzijā – gada laikā tur var saražot ap pusmiljonu mašīnu, ar tām apgādājot Ķīnas tirgu, kur pieprasījums ir milzīgs. Maksimālā ražošanas jauda Šanhajā ir ļoti nozīmīga, lai Tesla arī šogad sasniegtu labus finansiālos rezultātus un pārspētu piegādāto auto rekordu. Neoficiālas prognozes liecina, ka darbs Šanhajā ar maksimālo jaudu varētu atsaukties jūnijā.
Būtu interesanti uzzināt par darba apstākļiem šādās rūpnīcās. Arī Āzijā.
“savukārt pēc tam ražotājs ieviesa “burbuļa” principu, darbiniekiem dzīvojot uz vietas rūpnīcā un nedodoties mājās.” interesanti, darbiniekiem bija izvēles iespējas vai tomēr nē?
Visticamāk viņiem neviens to neprasīja.
“rūpnīca strādā ar 70% no maksimālās jaudas. Tas nozīmē 40-50 tūkstošus mašīnu katru mēnesi” – zaļā domāšana visā tās krāšņumā :)
Drosi automatizet razosanu ar maksligo intelektu vienkarsak, neka uzturet armiju stradnieku ar vinu arodbiedribam?