Spotify bezmaksas lietotāju dzīve tiks nedaudz atvieglota, jo drīzumā mūzikas straumēšanas serviss piedāvās noskatīties nelielu video reklāmu, lai pēc tam lietotājs varētu 30 minūtes klausīties izvēlēto mūziku bez jebkādiem traucēkļiem. Vismaz no Spotify puses.
Reklāmas vismaz sākumā būs skatāma no Coca-Cola, Ford, McDonald’s, NBC Universal Pictures, Kraft/Mondelez, Nike, Sprint, Target un Wells Fargo, kas nozīmē, ka pie mums šī iespējas var tik ātri neatceļot.
Spotify bezmaksas lietotāji pēc 15 līdz 30 sekunžu reklāmas video saņems premium (maksas) servisa priekšrocības turpmākajām 30 minūtēm un tas ir būtiski viedtālruņu lietotājiem, kuriem šobrīd jāiztiek bezmaksas versijā ar shuffle (dziesmu kārtības sajaukšanas) atskaņošanu.
Spotify apgalvo, ka vidēji viens lietotājs dienā mūziku klausās aptuveni 146 minūtes. Jaunā reklamēšanās shēma ļautu palaist video, lai pa to laiku pavingrotu vai aizietu līdz ledusskapim. Ideāls risinājums tas pavisam noteikti nav, bet premium iespējas ir to vērtas. Tiek norādīts, ka video reklāmu skatīšanos piedāvās kā mobilo ierīču lietotājiem, tā arī datoru lietotājiem.
Otrs reklāmu rādīšanas jaunums būs paredzēts tikai datoru lietotājiem un turpmāk varam sagaidīt, ka vecās audio reklāmas aizstās arī video saturs.
[youtube=www.youtube.com/watch?v=z5yxijE3TuE]
Mēneša (vai nedēļas – kā tur bija) limits saglabājas?