Latvijā izveidotā TESLA koplietošanas platforma OX DRIVE pēc četru mēnešu darbības būtiski paplašinājusi auto paņemšanas un atstāšanas darbības zonas Rīgā un Pierīgā, tagad aptverot vienpadsmit jaunas apdzīvotas vietas – Mārupi, Jaunmārupi, Piņķus, Babīti, Baltezeru, Ādažus, Vadlaučus, Vecmīlgrāvi, Ulbroku, Baložus un Vecāķus. Līdz šim TESLA koplietošanas platformas darbības zonas bija tikai Rīga un Jūrmala.
“OX DRIVE ir izvēlējies pietiekami dinamisku attīstības stratēģiju, un mēs attīstāmies kopsolī ar mūsu platformas lietotājiem. Jaunās zonas ir izvēlētas, balstoties uz mūsu platformas lietotāju pārvietošanās paradumiem un dzīvesvietu. Jau pirmajās dienās, kopš jaunu zonu pievienošanas platformai, esam novērojuši pietiekami lielu lietotāju atsaucību Pierīgas zonām, kas novērtē radītās ērtības, lai dotos uz Rīgu un pēc tam atpakaļ uz mājām,” norāda Egija Gailuma, OX DRIVE līdzdibinātāja.
Zonu paplašināšana paver lielākas iespējas TESLA koplietošanas platformas izmantošanai – gan biežākai un ērtākai tās lietošanai, gan palielinot potenciālo platformas lietotāju loku, ņemot vērā Pierīgā dzīvojošo iedzīvotāju skaitu.
Viens no iemesliem, kāpēc Pierīgas iedzīvotāji ir atvērti koplietošanas platformas izmantošanai, tā ir alternatīva privātam transportam – lētākas lietošanas izmaksas salīdzinājumā ar degvielu, nav uzturēšanas izmaksas, bezmaksas stāvvietas Rīgas centrā, kā arī iespēja apbraukt sastrēgumus, izmantojot sabiedriskā transporta joslas, kā arī atbilst zaļā dzīvesveida principiem.
Balstoties uz platformas lietotāju paradumiem, uzņēmums plāno nākamgad turpināt paplašināt platformas OX DRIVE automašīnu paņemšanas un atstāšanas zonas, nodrošinot papildu ērtības un iespējas tās lietotājiem.
OX DRIVE ir mūsdienīgākā koplietošanas automašīnu platforma Latvijā un simbols inovācijām un nākotnes dzīvesveidam, kas piedāvā nomai vienīgi TESLA automašīnas ar elektrisko dzinēju. Platforma savu darbību uzsāka šī gada jūlijā, tās mērķis ir veicināt automašīnu ar elektrodzinējiem pieejamību Latvijā, mainot sabiedrības pārvietošanās ieradumus uz videi draudzīgākiem un piedāvājot jaunākos tehnoloģiskos sasniegumus.
Pirmie darbības mēneši apliecina, ka Latvijā sabiedrība ir gatava pārejai uz zaļajiem transportlīdzekļiem. Daļa platformas lietotāju izmanto to pirmo reizi – respektīvi, iepriekš nav izmantojuši nevienu citu koplietošanas platformu. 2/3 lietotāju OX DRIVE platformu saviem braucieniem lieto atkārtoti īsiem un gariem braucieniem. Visbiežāk TESLA koplietošanas platformu izmanto iedzīvotāji līdz 45 gadiem, kuri ir atvērti videi draudzīgai domāšanai, jaunajām tehnoloģijām un to sniegtajām inovācijām.
TESLA koplietošanas platformas dibinātāji ir – Juhan Kaarma (Igaunija), Egija Gailuma (Latvija), Kristiāns Karlsons (Latvija) un Kristaps Vasiļjevs (Latvija), kuri kopā izveidojuši uzņēmumu SIA “SPACESHIP”. Apvienojot līdzdibinātāju pieredzi, zināšanas un sasniegumus jaunuzņēmumu, tehnoloģiju inovācijas, koplietošanas pakalpojumu un finanšu sektora jomā, radītais produkts atšķiras tirgū ar daudz augstāku pakalpojuma kvalitāti un piedāvātajām iespējām tā saņēmējiem. TESLA ir attīstītāju stratēģiska izvēle, ņemot vērā, ka tas šobrīd ir labākais piedāvājums nākotnes mobilitātē – augsta veiktspēja apvienojumā ar komfortu un ekoloģiju.
> augstāku pakalpojuma kvalitāti
Par šo var sīkāk? Pakalpojuma ziņā, kur tieši tā augstākā kvalitāte, salīdzinot ar konkurentiem, ir paslēpta?
Turpinot:
> simbols inovācijām un nākotnes dzīvesveidam, kas piedāvā nomai vienīgi TESLA automašīnas ar elektrisko dzinēju.
Piedāvāt tikai 1 ražotāja mašīnas, tā nu gan ir baigā inovācija. Ilgi inovējāt, kamēr līdz kaut kam tik neiedomājam nonācāt? :D Fiqsy jau 2 gadus piedāvā elektroauto “nomu” Latvijā.
Fiksy ir paranoiķu kantoris, kas trīc un dreb par katru reizi, kad tu spied akseleratora pedāli, vai bremzes pedāli un nolamā tevi par braukšanu Mūkusalas aplī ar atļauto ātrumu, jo pārāk liels G-force.!
OX drive ļauj izbaudīt braucienu un saprast, ar ko tad EV ir jautrāks braukšanā par parastu ICE vāģi. Vēl ļoti daudziem LV iedzīvotājiem nav skaidrs par ko fano EV piekritēji un kāpēc viņi čurā karstu, kad dzird vārdu Tesla. Te nu ir iespēja izbraukt ar to Teslu un saprast kas ir kas.
Pag, pag! Kad interesenti sāk ar oksteslām pārbaudīt to iespēju robežas, var gadīties ka fiksi pārnēms fikša praksi.
Nevajag jau uzreiz izspiest pēdējo sulu un braukt kā vājprātīgam. Jebkura auto iegādes procesa neatņemama sastāvdaļa parasti ir testa brauciens, kura laikā potenciālie pircēji noņem skaidu. Ikviens dīleris vai lietoto auto tirgonis rēķinās, ka testa brauciena laikā auto var tikt nošķilts, bet tas gadās ārkārtīgi reti! Kā saka rumbulā, “Razbil-kupil”! :)
Testa brauciena rezultātā var pārdot auto. Īsnomātājs neko pirkt pat nedomā, bet grib pa lēto nosmelt krējumu. Kā saka, sajūtiet atšķirību.
Kā teica Džeremijs Klarksons: “The fastest car is always a rental”! ;)
Tu gribi teikt ka Tev nesūtīja brīdinājumu par to ka pārāk strauji paātrinies ar oxiju teslu?
Vini ir pielaidīgāki par fiksy tas ties, lai gan fiksy neesmu lietojis tieši šī iemesla dēļ.
Lai nu kas, bet oxiji arī ceļ traci, ja sāc to teslu “slogot”…
Nē. Varbūt tāpēc, ka es visu darīju saskaņā ar ox lietošanas noteikumiem!?
5.17. “if User does accelerate very rapidly, User undertakes to accompany such acceleration with an appropriate emotional response such as making a “wheeeeee” sound. ” :D
No fiqsy tur jau sen būtu atnācis paziņojums – “mūsu pakalpojums tev ir atslēgts”! :)
Bet ja nopietni, tad pietiek ar 2-3 luksaforiem un pēc tam jau sajūsma noplok un ar to telsu brauc tāpat kā ar jebkuru parastu auto.
Nu jaunajiem mileniāļiem jebkura viņu izpausme ir “unikāla”, “inovatīva”, “vēl nebijusi” un pasaulei jānotrīs no tā vien, ka kāds no viņiem ir pakustējies
Atbalstītajās vietās neredzu Ķekavu un Jūrmalu. Vēl derētu Jelgava un Ogre. Varbūt tad arī parādītos jēga no FSD, kas nomas vāģi varētu pievest un aizvest.