Reklāma

Ar ķīniešu dizainu atsākta “Moskvič” ražošana

Jaunākie raksti

“Meta” saņem 265 miljonu eiro sodu par pusmiljarda “Facebook” lietotāju datu noplūdi

Īrijas Datu aizsardzības komisija nākusi klajā ar paziņojumu, ka tehnoloģiju gigantam "Meta" nolēmusi piespriest 265 miljonu eiro lielu naudassodu...

Vēl vairāk jaudas: Audi RS 6 Avant performance un RS 7 Sportback performance

Jaudīgāki un ātrāki par visiem līdzšinējiem RS 6 un RS 7: jaunie Audi RS 6 Avant performance un RS...

Aizvadīts hakatons “Skola skolēnam”

Aizvadītās nedēļas izskaņā norisinājās hakatons “Skola skolēnam”, kurā skolēni no visas Latvijas risināja aktuālus skolu izaicinājumus un radīja idejas...

Go3 viedtelevīzija plāno sasniegt pusmiljonu klientu

Uzsākot darbību Baltijā, nākamās paaudzes televīzijas Go3 klientu auditorija gada laikā no 65 000 palielinājās uz 200 000. Savukārt...

Volkswagen We Charge serviss – vai tiešām šajā dzīvē ir arī kaut kas lētāks?

Elektrības jautājumi ir ļoti karsts pīrāgs – dažādos aspektos valstiskā līmenī tiek spriests gan ar sadales tīkla tarifiem, valsts...

Pēc vairāk nekā divu desmitgažu pārtraukuma Maskavā atsākusies “Moskvič” zīmola mašīnu ražošana. Tas tiek darīts bijušajā Renault rūpnīcā, kas pēc krievu sāktā kara Ukrainā, tika pārdota Krievijai, Renault cenšoties tikt vaļā no saviem īpašumiem Krievijā un asociācijas ar okupantiem.

Mūsdienu moskvičā gan nav īsti nekā no pašu krievu autobūves – publicētie foto liecina, ka šī mašīna izskatās identiska ķīniešu ražotāja JAC ražotajam “Sehol X4” kompaktajam krosoveram. Šis modelis pazīstams arī kā JAC JS4. Lai nu kā, ziņu aģentūra Reuters informē, ka mašīnas tapšanā iesaistījušies ķīniešu dizaineri, inženieri un cits tehniskais personāls, kā arī izmantota ķīniešu platforma.

Pirmās mašīnas no konveijera nobrauks decembrī un šogad plānots saražot tikai 600 mašīnas, līdz ar to šis jaunais produkts diez vai pārpludinās Krievijas pilsētu ielas laikos, kad vairs nav iespējams legāli nopirkt jaunas eiropiešu mašīnas. Arī valdības izvirzītais mērķis kaut kad nākotnē saražot 100 tūkstošus vienību gadā izklausās visai vārgi – vidēja autorūpnīca spēj saražot ap 300 tūkstošiem mašīnu gadā.

Jaunais “Moskvič”, ko gan drīzāk varam saukt par ķīnieti nevis maskavieti, gan būs tehniski relatīvi moderns – auto aprīkots ar mūsdienīgu benzīna dzinēju, LED lukturiem, lietajiem diskiem un skārienjūtīgo ekrānu multimediju sistēmai. Šī izstrādājuma cena nav zināma, tāpat nav zināms, kā un kad krievi spēs sasniegt pieklājīgus ražošanas apjomus, jo rietumu ieviestās sankcijas valstī liedz ievest dažādas autoražošanai nepieciešamās daļas, īpaši elektroniku.

Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
11 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
24.11.2022 13:20

Pekinietis

Diginauts
24.11.2022 16:53

Par loģikas trūkumu rusņā laikam jāpārstāj blisināties, un tikai jāapskata viņu verdzīgā ticība jebkam ko izdvako kremļa polipi un citi parazītveidīgi izaugumi.

bobis
24.11.2022 17:39

Tikpat labi var visu krieviju parcelt uz kinu.

Krotow
24.11.2022 18:17
Reply to  bobis

Viss ir iespējams. Tikai Ķīna pati atnāks pie viņiem un projām vairs neies.

Skābene
25.11.2022 08:42

Šaubos vai viņi tos moskābeļus ražo!Visticamāk ir tikai komplektēšanas līnija, kur izņem no kastes un pieskrūvē riteņus! :)

karlis
25.11.2022 09:29

pa lielam visticamāk tās ir rietumu nozagtās tehnoloģijas, kas tiek ražotas blakus ēkā.
ja paskatās tīri reklāmas bukletus, tad viss jau izskatās labi.

atšķirībā no citiem “just a another china brand” šis ir konkrēts china brends.

a kā ar cenu? vai tie visi vāģi atbilst euro7?

Biteme
25.11.2022 09:38
Reply to  karlis

Priekš kam euro7? Tuvākās dekādes Krievija neeksportēs auto uz Rietumiem.

Tālis
25.11.2022 10:50

Būtībā Renault tika nacionalizēts, jo aktīvu un akciju pādošana ar tiesībām 6 gadu laikā tos atpirkt, notika par 1 rubli.Šādu politiku attiecībā pret ārvalstu kompānijām Krievija izsludināja jau martā, bet maijā notika tas, kas notika un Maskavas pilsēta kļuva par Renault īpašnieku.

Arčiņš
25.11.2022 16:30

Diemžēl ķīniešu auto vairs nav sūds uz kociņa , kāds tas bija vēl nesenā pagātnē. Katrā ziņā tas ir daudz labāks par jebkuru krievu auto.

Krotow
25.11.2022 17:11
Reply to  Arčiņš

Ja Ķīnas auto ražotāji vēlas savus produktus tirgot civilizētā vidē, kvalitātei arī jāatbilst. Tas, ka kvalitāte tiek uzlabota, tiešām ir taisnība. Taču joprojām jāskatās, kā konkrētais modelis uztaisīts. Un dizains arī jāmaina uz kaut ko adekvātu – joprojam daudzi modeļi izskatās pēc vēēē.

Janis
25.11.2022 17:29

Kopēts no ķīniešu JAC Motors modeļa JS4
JAC Motors 50% pieder wolksvagn
izdari secinājumus

Reklāma