Pēc vairāk nekā divu desmitgažu pārtraukuma Maskavā atsākusies “Moskvič” zīmola mašīnu ražošana. Tas tiek darīts bijušajā Renault rūpnīcā, kas pēc krievu sāktā kara Ukrainā, tika pārdota Krievijai, Renault cenšoties tikt vaļā no saviem īpašumiem Krievijā un asociācijas ar okupantiem.
Mūsdienu moskvičā gan nav īsti nekā no pašu krievu autobūves – publicētie foto liecina, ka šī mašīna izskatās identiska ķīniešu ražotāja JAC ražotajam “Sehol X4” kompaktajam krosoveram. Šis modelis pazīstams arī kā JAC JS4. Lai nu kā, ziņu aģentūra Reuters informē, ka mašīnas tapšanā iesaistījušies ķīniešu dizaineri, inženieri un cits tehniskais personāls, kā arī izmantota ķīniešu platforma.
Pirmās mašīnas no konveijera nobrauks decembrī un šogad plānots saražot tikai 600 mašīnas, līdz ar to šis jaunais produkts diez vai pārpludinās Krievijas pilsētu ielas laikos, kad vairs nav iespējams legāli nopirkt jaunas eiropiešu mašīnas. Arī valdības izvirzītais mērķis kaut kad nākotnē saražot 100 tūkstošus vienību gadā izklausās visai vārgi – vidēja autorūpnīca spēj saražot ap 300 tūkstošiem mašīnu gadā.
Jaunais “Moskvič”, ko gan drīzāk varam saukt par ķīnieti nevis maskavieti, gan būs tehniski relatīvi moderns – auto aprīkots ar mūsdienīgu benzīna dzinēju, LED lukturiem, lietajiem diskiem un skārienjūtīgo ekrānu multimediju sistēmai. Šī izstrādājuma cena nav zināma, tāpat nav zināms, kā un kad krievi spēs sasniegt pieklājīgus ražošanas apjomus, jo rietumu ieviestās sankcijas valstī liedz ievest dažādas autoražošanai nepieciešamās daļas, īpaši elektroniku.
Pekinietis
Par loģikas trūkumu rusņā laikam jāpārstāj blisināties, un tikai jāapskata viņu verdzīgā ticība jebkam ko izdvako kremļa polipi un citi parazītveidīgi izaugumi.
Tikpat labi var visu krieviju parcelt uz kinu.
Viss ir iespējams. Tikai Ķīna pati atnāks pie viņiem un projām vairs neies.
Šaubos vai viņi tos moskābeļus ražo!Visticamāk ir tikai komplektēšanas līnija, kur izņem no kastes un pieskrūvē riteņus! :)
Izjaukti ķīniešu auto. Viss kas tur ir no moskviča ir tika logo. Pat līnijas nau. Uz pacēlājiem skrūvē.
pa lielam visticamāk tās ir rietumu nozagtās tehnoloģijas, kas tiek ražotas blakus ēkā.
ja paskatās tīri reklāmas bukletus, tad viss jau izskatās labi.
atšķirībā no citiem “just a another china brand” šis ir konkrēts china brends.
a kā ar cenu? vai tie visi vāģi atbilst euro7?
Priekš kam euro7? Tuvākās dekādes Krievija neeksportēs auto uz Rietumiem.
Būtībā Renault tika nacionalizēts, jo aktīvu un akciju pādošana ar tiesībām 6 gadu laikā tos atpirkt, notika par 1 rubli.Šādu politiku attiecībā pret ārvalstu kompānijām Krievija izsludināja jau martā, bet maijā notika tas, kas notika un Maskavas pilsēta kļuva par Renault īpašnieku.
Diemžēl ķīniešu auto vairs nav sūds uz kociņa , kāds tas bija vēl nesenā pagātnē. Katrā ziņā tas ir daudz labāks par jebkuru krievu auto.
Ja Ķīnas auto ražotāji vēlas savus produktus tirgot civilizētā vidē, kvalitātei arī jāatbilst. Tas, ka kvalitāte tiek uzlabota, tiešām ir taisnība. Taču joprojām jāskatās, kā konkrētais modelis uztaisīts. Un dizains arī jāmaina uz kaut ko adekvātu – joprojam daudzi modeļi izskatās pēc vēēē.
Kopēts no ķīniešu JAC Motors modeļa JS4
JAC Motors 50% pieder wolksvagn
izdari secinājumus
Tas pats JS4 pat nu kopija