Reklāma

Twitter vairs nerādīs no kādas ierīces publicēts tvīts

Jaunākie raksti

Pusotra mēneša laikā vientuļo senioru atbalstam “Lidl” taromātos saziedoti jau 1300 eiro

Kopš 15. septembra Latvijas Samariešu apvienība (LSA) sadarbībā ar mazumtirgotāju “Lidl Latvija” uzsāka Latvijā pirmo ziedošanas iespēju taromātos vientuļo...

OX DRIVE Tesla koplietošanas automašīnas tagad pieejamas arī Pierīgā

Latvijā izveidotā TESLA koplietošanas platforma OX DRIVE pēc četru mēnešu darbības būtiski paplašinājusi auto paņemšanas un atstāšanas darbības zonas...

Samsung noteiktām sadzīves tehnikas sastāvdaļām piedāvā 20 gadu garantiju

Ledusskapja, veļas mazgājamās mašīnas vai veļas žāvētāja iegāde prasa nozīmīgus ieguldījumus. Tāpēc ierīcēm jābūt ne tikai energoefektīvām, bet arī...

Kikcstarter platformā pieejama tastatūra, kurai taustiņu vietā būs Lego klucīši

No Lego klucīšiem mūsdienās laikam var uzbūvēt visu, tāpēc nav pārsteigums, ka aktīvisti Kickstarter platformā ir palaiduši projektu mehāniskajai...

Leģendārajam pārtikas veikalam “Santa un Barbara” tagad pieejams interneta veikals

Novembra izskaņa ir nesusi patīkamas ziņas, jo Rīgas centra iedzīvotāju daudz aprunātais un leģendārais pārtikas veikals "Santa un Barbara"...

Bijušas nu jau neskaitāmas ziņas par Twitter un tā jauno īpašnieku Īlonu Musku, kurš ķēries pie Twitter darbinieku skaita un iespēju optimizēšanas. Tā vien izskatās, ka Twitter atvadīsies no ļoti populārās iespējas, kas ļāva redzēt čivinājuma izsūtīšanas ierīces operētājsistēmu vai vismaz Twitter klienta lietotni.

Iespēja redzēt Twitter klienta lietotni un vairumā gadījumu nojaust arī ierīces operētājsistēmu radījusi daudz prieka un smieklu devu, bet vienlaikus uzņēmumi un reklāmu izvietotāji nereti nonākuši nepatīkamās situācijās. Biežākā problēma ir kāda Android viedtālruņa reklamēšana, lai arī čivinājums tiek izsūtīts no iPhone.

Vai Twitter for iPhone, Twitter for Web un citu piezīmju pazušana kaut ko dikti ietekmēs? Diez vai. Uzņēmumi varēs mazāk pievērst uzmanību tam, no kādām ierīcēm tie nosūtīs reklāmu čivinājumus.

Zemāk redzama laikam slavenākā šādas kļūdas ekrānkopija, kur YouTube zvaigzne Marques Brownlee (MKBHD) izsmēja supersievietes lomas tēlotāju Gal Gadot, jo Huawei reklāma tika izvietota ar iPhone palīdzību.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma