Web Analytics
More
    Reklāma

    Škoda iepazīstina ar otro elektriskā “Enyaq iV RS” versiju

    Jaunākie raksti

    Volkswagen koncerna elektrisko modeļu piedāvājums piedzīvojis kārtējo papildinājumu, par to parūpējoties čehu autoražotājam Škoda – klajā nākusi “Enyaq iV RS” versija. Uzreiz visu saliksim pa plauktiņiem – vispirms pie klientiem ieradās “Enyaq Coupe RS iV” versija, kas šovasar piedalījās mūsu 1000km testā un uzrādīja ļoti labu rezultātu. Tas ir auto ar kupejveidīgo virsbūvi, bet tagad pie “RS” versijas ticis arī parastais “Enyaq”.

    Uzreiz jārunā par aerodinamiku – kupejveidīgajam modelim gaisa pretestības koeficents ir Cd 0,234, bet šim parastajam auto tas ir Cd 0,265. Tas atstāj iespaidu uz nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi jeb sniedzamību – šī parastā “Enyaq RS” versija WLTP ciklā var nobraukt 500 kilometrus, bet kupeja 545 kilometrus. Gandrīz 10 procentu atšķirība.

    Kas attiecas uz jaudas agregātiem, tad šeit viss ir absolūti identisks kā citos Volkswagen un Škoda jaudīgākajos elektriskajos modeļos, arī Audi Q4 e-tron – 299 zirgspēki, 460 ņūtonmetri, bet 100km/h tiek sasniegti 6,5 sekundēs. Nav slikti, bet nav izcili. Mašīna aprīkota ar to pašu 82kWh bateriju, kas izmantota citos modeļos, bet ātrās uzlādes stacijās to var lādēt ar 135kW jaudu.

    Škoda turpina censties radīt drosmīgākus, agresīvākus dizainus, lai mainītu stereotipus par sevi – lieti noder “Mamba Green” krāsojums. Auto pieejami LED Matrix lukturi, bet interesantākais dizaina elements ir izgaismotais radiatora režģis – tas ir standartkomplektācijā, bet par apgaismojumu rūpējas 131 LED diode. Arī salons uzfrišināts ar sportiskākiem sēdekļiem un dažiem akcentiem, bet pēc visas savas būtības tas ir tieši tas pats auto, kas ID.4 GTX, ID.5 GTX, Enyaq Coupe RS iV, Audi Q4 e-tron 50, tikai ar citu virsbūvi.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma