Reklāma

“Twitter” jāmaksā 150 miljoni USD par lietotāju kontaktinformācijas izmantošanu mērķētām reklāmām

Jaunākie raksti

Kādu viedtālruni izvēlēties skolēnam 2022. gadā?

Kad jāsāk rakstīt par skolēniem draudzīgajiem viedtālruņiem, ir skaidrs, ka draiskā vasaras, atvaļinājumu un brīvlaiku sezona iet uz beigām....

Latvija ievērojami apsteidz Igauniju mikroģenerācijas attīstības tempos

Elektrības ražošana, izmantojot saules enerģiju, Latvijā turpina attīstīties ārkārtīgi straujiem soļiem, turklāt mikroģenerācijas (pašražošana mājsaimniecībās) attīstības tempi Latvijā patlaban...

Tesla pārstāvji Kanādā tiekas ar valdības ministru, cenšoties vienoties par rūpnīcas celtniecību

Elektroauto ražotāja Tesla pārstāvji Kanādā tikušies ar valsts zinātnes, inovāciju un industriju ministru Fransuā-Filipu Šampanju (Francois Phillipe Champagne), lai...

BMW M divīzija testē elektroauto ar četriem elektromotoriem

Vācu autoražotāja BMW M divīzija pamazām gatavo savu pirmo elektroauto un notiek dažādi izmēģinājumi - šobrīd aktuālie "i4 M50"...

Samsung nākamajā gadā pārtrauks DDR3 atmiņu ražošanu

Samsung paziņojis par DDR3 atmiņu ražošanas pārtraukšanu jau 2023. gada nogalē. Šobrīd vairums izmanto DDR4 operatīvās atmiņas un jau...

Izskatās, ka cerībā nopelnīt vairāk naudas “Twitter” ir sagādājis lielas nepatikšanas pats sev. Tiek ziņots, ka uzņēmums izmantojis lietotāju e-pasta adreses un tālruņu numurus mērķētām reklāmām. Par šo gājienu “Twitter” būs jāmaksā 150 miljonu ASV dolāru liels sods, kā arī jāpieņem datu konfidencialitātes programmas auditi un jārēķinās ar citiem ierobežojumiem.

Apsūdzībā tiek apgalvots, ka “Twitter” laikā no 2013. līdz 2019. gadam sagrozījis savu vietnes politiku, šādā veidā pārkāpjot arī Federālās tirdzniecības komisijas likumus. Uzņēmums mudināja lietotājus pievienot tālruņa numuru vai e-pasta adresi, lai iespējotu tādu drošības opciju kā divfaktoru autentifikācija. Tomēr patiesībā “Twitter” šajā ziņā ne tik daudz domāja par lietotāju drošību, bet gan peļņas gūšanu. Šos datus uzņēmums klusām iekļāva arī savā reklāmu mērķauditorijas atlases sistēmā. 2019. gadā “Twitter” atvainojās, sakot, ka to izdarīja “netīšām”.

Tāpat norādīts, ka šajā periodā “Twitter” nepatiesi apgalvoja, ka ievēro Eiropas Savienības – ASV un Šveices – ASV privātuma nosacījumus, kas nosaka to, kā uzņēmumi var atkārtoti izmantot lietotāju datus.

Bez 150 miljonu dolāru soda par šiem pārkāpumiem “Twitter” būs jāievieš arī “visaptveroša” privātuma un informācijas drošības programma, regulāri jāveic drošības pasākumi un auditi. Tāpat uzņēmumam būs jāinformē ikviens, kurš pievienojās “Twitter” pirms 2019. gada, par šo apsūdzību un sekām.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Čiekurs
27.05.2022 10:13

Ironiski, ka paši lietotāji šajā gadījumā ir cietēji un pievienotā vērtība, bet piķi savā starpā apgroza regulators, reklāmdevējs un platforma. Atkal.

Arcca
27.05.2022 10:32

Kārtējais gadījums, kur tie 150 miljoni ir kapeikas, salīdzinot ar tiem ieņēmumiem un viņiem ir daudz lielāka jēga turpināt darīt iesākto un maksāt sodus.

Reklāma