Reklāma

“Google” ļaus ierobežot reklāmas par bērnu audzināšanu, svara zaudēšanu un iepazīšanos

Jaunākie raksti

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Reklāmas lielākoties ir kaitinošas, taču dažas no tām var gluži izvest no pacietības, pat nodarīt kaitējumu. “Google” paziņojusi, ka tagad papildina reklāmu filtrēšanas rīku, ļaujot lietotājiem savu “sensitīvo kategoriju” sarakstam pievienot un šādā veidā ierobežot reklāmas par tēmām, kā grūtniecība, bērnu audzināšana, iepazīšanās, kā arī svara zaudēšana.

Ziņots, ka lietotāji varēs ierobežot šādas reklāmas gan “YouTube”, gan pakalpojumā “Google Display”. Reklāmu filtri gan neattieksies uz “Google” meklēšanas rezultātiem, kā arī “Google” pirkumiem. Nav gan izslēgts, ka nākotnē lietotājam netīkamās reklāmas pazudīs arī no turienes.

“Google” reklāmu konfidencialitātes grupas produktu menedžere Karina Henesija uzsver, ka uzņēmums turpinās uzklausīt lietotāju atsauksmes un pētīt, kurām kategorijām nākotnē nodrošināt šo reklāmu filtra funkciju.

Jāpiezīmē, ka mērķētās reklāmas tiek kritizētas, jo tās ir īpaši uzmācīgas un pat kaitē noteiktiem lietotājiem. Piemēram, alkoholiķus vai azartspēļu atkarīgos var tieši ietekmēt alkohola un tiešsaistes kazino reklāmas. Tieši tāpēc platformas šajā visā cenšas panākt līdzsvaru un dod iespēju lietotājiem pašiem izvēlēties un atzīmēt, kāda veida reklāmas tie nevēlas redzēt.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Usinss
03.05.2022 08:53

Ak šie resnie jūtīgie cilvēki bez bērniem….

Krotow
03.05.2022 12:51
Reply to  Usinss

Varētu padomāt ka tievie un nejūtīgie ar bērniem priecīgi skatās visu, ko rāda baneros :)

Reklāma