Reklāma

BMW norāda, ka mašīnas vairs nevar kļūt smagākas

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Ar katru nākamo paaudzi mašīnas kļūst lielākas un smagākas. Tas attiecas uz pilnīgi visiem autoražotājiem, arī BMW – jaunais elektriskais “i7” sver 2,6 tonnas. 7. sērijas produktu vadītājs Kristofs Fagšlungers intervijā izteicies, ka šobrīd sasniegts punkts, kad BMW mašīnas vairs nevar kļūt smagākas.

“Nedomāju, ka mašīnas kļūs smagākas nekā šobrīd. Mums kā vieglo pasažieru autoražotājam ir iespējams izpildīt visas prasības, iekļaujoties mašīnas svara rāmjos,” stāsta Fagšlungers.

Ir daudz un dažādu iemeslu, kāpēc mašīnu masa strauji augusi – klienti pieprasa dažādas izklaides funkcijas un ērtības, kas neizbēgami liek augt masai. Piemēram, masāžas sēdekļi sver aptuveni 30 kilogramus vairāk nekā parasti sēdekļi. Autoražotāji meklē risinājumus, kā samazināt svaru un izmēru, vienlaikus nodrošinot nemainīgi kvalitatīvu funkcionalitāti. “Komfortam paredzētās tehnoloģijas attīstās, tās kļūst mazākas un viedākas – mēs varam samazināt trokšņus, mašīnu aprīkojot ar skaņu izolējošiem materiāliem, bet arī varam izmantot arī trokšņu slāpēšanu, tāpat kā to dara audio sistēmās,” stāsta produktu vadītājs. Nepalīdz arī elektrifikācija un pāreja uz elektroauto, kas ar smagām baterijām auto atkal padara smagāku.

“i7” nebūs smagākā BMW mašīna – par to kļūs gaidāmais “XM” modelis, kura pašmasa tuvosies 3 tonnām. Tiesa, mašīnas mūžīgi nekļūs lielākas un Fagšlungers norāda, ka tuvojas diena, kad sāksim iet pretējā virzienā, proti, mašīnas kļūs mazākas un vieglākas. “Kad vairs nevarēsiet iebraukt pa garāžas vārtiem vai apgriezties uz ielas, tad būs pienākusi šī diena. Arī bateriju tehnoloģijas attīstas – tāda paša izmēra un svara baterijās varam ielādēt arvien vairāk enerģijas. Šī attīstība tikai turpināsies,” saka BMW pārstāvis.

 

AvotsCarBuzz
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
29.04.2022 14:01

… dažādas izklaides funkcijas … masāžas sēdekļi sver aptuveni 30 kilogramus vairāk …

…. un būs “vieglie” auto, kuriem vajadzēs C un D tiesības :P

ThinkGreen
29.04.2022 16:18

Tad jau elektriskajiem dēļ palielinātā svara jāpaceļ lielāku ceļa nodokli, citādāk negodīti, ka mēs ar saviem 2x vieglākiem “dūmotājiem” nebojājam ceļu, bet šie ar “1/2 elektriskajiem kraviniekiem” taisa risas asfaltā. Rezultātā asfalts 2x biežāk jāmaina, kas rada papildus lielu apjomu CO2 izmešus!

Basics
01.05.2022 10:16
Reply to  ThinkGreen

Dūmotājs varbūt mazāk lauž ceļu, bet vairāk pieirš gaisu uz/ap ceļa. Elektriskais smagāks. Riepas dilst un iet pa gaisu abiem. Rezultātā nodoklis vienāds abiem.

Skābene
02.05.2022 09:01

Drīz vajadzēs C kategoriju un tahogrāfu, ja gribēs braukt ar limuzīnu! :D

Reklāma