More
    Reklāma

    220.lv internetveikals sāk nodrošināt arī nākamās dienas piegādi

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā “PHH Group”, kurā iekļaujas arī tirdzniecības centrs internetā 220.lv, ir uzsācis nodrošināt nākamās dienas piegādes servisu. Turpmāk pircējiem visā Baltijā būs iespēja iegādāties preces tiešsaistē un tās saņemt jau nākamajā dienā. Latvijā preces varēs saņemt visos četros preču saņemšanas punktos Rīgā, Daugavpilī un Liepājā. Lai nodrošinātu jauno servisu, uzņēmums ir pagarinājis visu veikalu un noliktavu darba laiku un turpmāk garantēs populārāko preču saņemšanu nākamajā dienā gan darba dienās, gan brīvdienās.

    Jaunais preču saņemšanas serviss turpmāk darbosies visās trīs Baltijas valstu platformās – 220.lv, Pigu.lt, Kaup24.ee un Hansapost.ee. Turpina Kārlis Ozols, 220.lv marketplace pārdošanas vadītājs: “Šis ir vēl viens nozīmīgs solis, kas uzlabos mūsu klientu iepirkšanās pieredzi. Savlaicīga preču saņemšana un konkurētspējīgas cenas ir galvenais faktors, kāpēc patērētāji iepērkas tiešsaistē. Un mēs investējam daudz resursu, lai klienti varētu izmantot šīs priekšrocības.”

    Pašreiz 220.lv ir pieejamas preces, kuras tiek apzīmētas ar īpašu marķējumu, informējot par iespēju preces iegādāties līdz pusnaktij, un saņemt tās kādā no četriem preču saņemšanas punktiem jau nākamajā dienā. Latvijā šādu iespēju var izmantot pircēji, kuriem preces ir ērti saņemt Rīgā, TC “Akropole” Maskavas ielā 257 vai Daugavgrīvas ielā 114, Daugavpilī, Cietokšņa ielā 60 un Liepājā, Siena ielā 4. Gadījumā, ja prece netiek piegādāta kā solīts, pircējs saņems 20 eiro naudas atmaksu 220.lv naudā.

    “Lai nodrošinātu preču aprites ātrumu, esam uzlabojuši darbību un risinājumu kopumu loģistikā un piegādē, uzlabojuši procesus noliktavā un savos fiziskajos veikalos, kā arī veikuši izmaiņas darbinieku grafikos,” norāda K.Ozols.

    15 komentāri

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Artūrs
    14.02.2022 11:25

    Manā pieredzē 220.lv nevienu pasūtījumu laikā nav piegādājuši. Vienmēr jāgaida papildus 3-4 darba dienas ilgāk nekā solīts. Šaubos, ka nākamās dienas piegāde viņiem strādās. Kā arī tā 220.lv nauda ir lielākais appisiens! Lielākai daļai preču to nemaz nevar izmantot, taču, kad var, tad tikai nelielu procentu no visas preces summas… 220.lv ir galīgs mēsls.

    davix
    14.02.2022 12:12

    Pa retam ir nācies saskarties ar to, ka prece gatava izņemšanai pat ātrāk nekā solīts. Bet solījumi “pasūti šodien – saņem rīt” vēl nekad. Parasti šis laiks pie pirkuma noformēšanas pamainās (ne uz labo pusi) nekā tas norādīts sākotnēji pie preces. Un kopā ar nosacījumu, ka pirkuma minimālajai summai jābūt 20 EUR ir pilnībā degradējis interneta veikala jēgu – iegādāties preces lētāk nekā fiziskā veikalā. Un ja vēl kā vairumam preču tomēr jāgaida 1-3 nedēļas, vēl papildus ap 3 EUR par piegādi uz pakomātiem – tad sausais atlikums ir praktiskāk preces iegādāties veikalos uz vietas. Papildus tam, mazāks risks iekrist… Read more »

    Jānis
    14.02.2022 13:25
    Reply to  davix

    Toties pluss, ka pasūtot internetā, tu vari 14 dienu laikā atgriezt preci tāpat vien. Savukārt parastajā veikāla vienīgais, ko var izdarīt ir mēģināt samainīt preci, ja tai ir kaut kāds defekts (Droši vien atkarīgs arī no veikala, kur mēģinās pierādīt, ka preci esi sabojājis tu nevis rūpniecības defekts).

    Skābene
    14.02.2022 20:02
    Reply to  Jānis

    Ir gadījies nopirkt TV, un nākamā dienā parādās precei akcijas atlaide. Atdod atpakaļ un paņem vēlreiz, bet jau par saviem 300-400 euro lētāk. Ir pat baigi ok. :)

    Arzx
    14.02.2022 12:29

    Iepirkos tur pirms Ziemassvētkiem un tā bija pēdēja reize. Ja pasūtījums sastāv no vairākām daļām un tu to vēlies izņemt veikalā uz vietas, var sanākt aplauzties. Pasūtījumu viņi aicina izņemt pa daļām (laikam nāk no dažādiem veikaliem). Es savukārt gribēju izņemt visu kopā, bet kad atnāca pēdējais pirmais ko piegādāja viss ātrāk jau bija atsaukts. Interesants koncepts.

    Biteme
    14.02.2022 13:08
    Reply to  Arzx

    Jāsaprot, ka birojs nav noliktava – ja daudzi taupītāji gribēs savākt no biroja vairāku preču pasūtījumus, kuri – kā pats sapratīgi spried – salasās no vairākām piegādēm, tad birojs būs aizkrauts ar kastēm. Šoreiz atbalstu tirgotāju.

    davix
    14.02.2022 14:16
    Reply to  Biteme

    Šī kā reiz pēc būtības būtu takā veikala problēma nevis pircēja.

    1 pirkums – vairākas preces – 1 izņemšana, tās nav nekādas pārdabiskās vēlmes no pircēja puses.

    Pircējs nav vainīgs, ka interneta veikals par tādu tikai uzdodas un vairums preču acīmredzot pārpērk no citiem interneta veikaliem (pārpircējs) nevis komplektē pasūtījumu no piegādātājiem.

    Biteme
    14.02.2022 22:41
    Reply to  davix

    Nu pag, ja pircējs ir tik gudrs ka redz no kurienes starpnieks pasūta lētāk, tad kāpēc tam vajadzīgs šis neērtais starpnieks? Pērk pa tiešo un nemokās)

    Arzx
    15.02.2022 13:44
    Reply to  Biteme

    Pat ja es paņemtu piegādi, teiksim ar Omniva, diez vai viņi sūtītu visu pa daļām. Drīzāk sakrātu un atsūtītu vienā sūtijumā. Kapēc viņi to pašu nevar izdarīt ar pasūtījumu uz vietas?

    Skābene
    14.02.2022 20:06
    Reply to  Arzx

    Es pēdējā laikā visu sūtu no vācu amazona, strādā kā šveices pulkstenis un vienmēr atnāk 3 dienu laikā.
    Jau apnicis, ka LV interneta veikalos baro ar solījumiem, lai pēc 3 nedēļām pateiktu, ka nekā tomēr nebūs.
    Nu vēl Euronics un ELKOR nav pievīluši.

    Kursors.lv
    14.02.2022 20:15
    Reply to  Skābene

    Saintriģējāt jūs visi mani ar to vācu Amazon. Pasūtīju svētdien sauju visādu gadžetu un tagad ar interesi gaidu, kad atbrauks un kāds būs saņemšanas process. Ja piegādā Itella, tad principā ir iespēja sūtījumu dabūt arī pakomātā, kas man šķiet visērtākais variants.

    Niks
    14.02.2022 21:36

    Pārsvarā Itella pārņem amazon de sūtījumus Latvijā. Un 5km robežās viņi pēc saviem noteikumiem arī var nosūtīt paciņu uz tuvāko viņu pakomātu .

    Kursors.lv
    14.02.2022 21:46
    Reply to  Niks

    8 kilometri nevis 5. Tikko tieši saņēmu SMS no Itella un norādīju piegādi uz pakomātu. Viņi gan neļauj izvēlēties konkrētus pakomātus un sūta uz saņēmēja adresei tuvāko. Piemēram, DPD gadījumā mēs varam izvēlēties kādu citu pakomātu.

    Niks
    14.02.2022 21:32

    Kādreiz gāju ar līkumu 220.lv tiešām. Bet nu pēdējos divus gadus cik esmu sūtījis, atnāk ātrāk kā paredzēts vai iekļaujoties tiešām rāmjos. Ir uzlabojuši manuprāt apkalpošanu un piegādi.
    Ir pat sanācis pasūtīt piektdien pa dienu un saņemt sestdienā pakomātā 80+ km no Rīgas piegāde. Tapēc, varu pagaidām teikt tikai labas lietas.

    Maris .
    14.02.2022 21:42

    Veikals ir diezgan liels haoss. Pārāk daudz informācijas no visām pusēm. Vajag padarīt vienkāršāku un pārskatāmāku.

    Reklāma