Reklāma

“Instagram” strādā pie iespējas ielikt atzīmi “patīk” arī “storijiem”

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

“Instagram” nepārtraukti turpina uzlabot savas funkcijas un šoreiz nācis klajā ar jaunumiem, kas saistīti ar īsajiem stāstiem jeb storijiem. Papildus iespējai reaģēt uz tiem ar emocijikonām un GIF tuvākajā laikā lietotāji, iespējams, varēs arī ielikt atzīmi “patīk”.

Balstoties uz nopludināto informāciju un izstrādātāja Alessandro Peluci teikto – jā, “Instagram” patiešām strādā pie “patīk” atzīmes storijiem. Taču atšķirībā no līdzšinējās kārtības “ielikt like” varēs arī vairākas reizes. Nav gan līdz galam skaidrs, kāpēc šāda pieeja izvēlēta. Visticamāk, tas atkal saistīts ar algoritmiem, ko “Instagram” tik aktīvi izmanto pielāgotāka satura sniegšanai.

“Instagram” vadītājs Ādams Moseri norādījis, ka katra lietotnes daļa – “Feed”, “Explore”, “Reels” – izmanto savu algoritmu, kas pielāgots tam, kā cilvēki to izmanto. Piemēram, ja runā par storijiem, cilvēkiem lielākoties vairāk interesē savu tuvāko draugu īsie stāsti, taču “Explore” sadaļā lietotāji vēlas ieraudzīt kaut ko pavisam jaunu, citu, apskatīt sabiedrībā zināmu lietotāju gaitas utml. Moseri skaidro, ka algoritma pareizai darbībai izšķiroša nozīme ir informācijai par ierakstu, publicēto personu, lietotāja darbībām un mijiedarbību vēsturi.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma