Reklāma

“Instagram” strādā pie iespējas ielikt atzīmi “patīk” arī “storijiem”

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

“Instagram” nepārtraukti turpina uzlabot savas funkcijas un šoreiz nācis klajā ar jaunumiem, kas saistīti ar īsajiem stāstiem jeb storijiem. Papildus iespējai reaģēt uz tiem ar emocijikonām un GIF tuvākajā laikā lietotāji, iespējams, varēs arī ielikt atzīmi “patīk”.

Balstoties uz nopludināto informāciju un izstrādātāja Alessandro Peluci teikto – jā, “Instagram” patiešām strādā pie “patīk” atzīmes storijiem. Taču atšķirībā no līdzšinējās kārtības “ielikt like” varēs arī vairākas reizes. Nav gan līdz galam skaidrs, kāpēc šāda pieeja izvēlēta. Visticamāk, tas atkal saistīts ar algoritmiem, ko “Instagram” tik aktīvi izmanto pielāgotāka satura sniegšanai.

“Instagram” vadītājs Ādams Moseri norādījis, ka katra lietotnes daļa – “Feed”, “Explore”, “Reels” – izmanto savu algoritmu, kas pielāgots tam, kā cilvēki to izmanto. Piemēram, ja runā par storijiem, cilvēkiem lielākoties vairāk interesē savu tuvāko draugu īsie stāsti, taču “Explore” sadaļā lietotāji vēlas ieraudzīt kaut ko pavisam jaunu, citu, apskatīt sabiedrībā zināmu lietotāju gaitas utml. Moseri skaidro, ka algoritma pareizai darbībai izšķiroša nozīme ir informācijai par ierakstu, publicēto personu, lietotāja darbībām un mijiedarbību vēsturi.

Avots9to5mac
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma