Web Analytics
More
    Reklāma

    “Clubhouse” vienas nedēļas laikā savācis miljonu “Android” lietotāju

    Jaunākie raksti

    Uz ielūgumiem balstītā saziņas lietotne “Clubhouse”, kas kopš izveides vesela gada garumā darbojās tikai uz “iOS” platformas, 9. maijā piedzīvoja lielu lēcienu savā attīstībā un beidzot kļuva pieejama arī “Android” lietotājiem. Vispirms, protams, šie jaunumi nonāca pie lietotājiem ASV, taču sākot ar 21. maiju “Clubhouse” jaunā versija pieejama jau globāli. Izskatās, ka interese par šo lietotni joprojām tiek izrādīta, jo vienas nedēļas laikā tai reģistrējušies vairāk nekā miljons “Android” īpašnieku.

    Lai arī “Clubhouse” šobrīd ir izmantojama uz “Android” ierīcēm, joprojām nepieciešams darbs, lai lietotāji varētu baudīt tās pašas iespējas, ko piedāvā “iOS” versija. “Clubhouse” izpilddirektors Pols Deivisons norādījis, ka kompānija pašreiz smagi strādā pie tā, lai funkcionalitāte abās operētājsistēmās būtu vienāda vai vismaz līdzvērtīga. Piemēram, šobrīd sākts darbs pie tā, lai arī “Android” lietotāji savos profilos varētu pievienot saites uz citiem sociālajiem tīkliem. Tuvāko nedēļu laikā sagaidāma arī maksājumu iespējas parādīšanās.

    Reklāma

    Paralēli “Android” versijas izlaišanai un darba pie tās piepucēšanas “Clubhouse” ieviesis vai arī strādā pie pavisam jaunām funkcijām, kas varētu parādīties drīzumā. Piemēram, līdzīgi kā “Facebook” varētu parādīties josla ar ieteiktajiem lietotājiem, kā arī iespēja pievienot savas sarunu tēmas. Taču jau šobrīd iespējams iepazīties ar lietotāju aktivitāšu vēsturi un pievienotas citas mazāk ievērojamas funkcijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma