Reklāma

Jaunās paaudzes “BMW” 2. sērija gatavojas debijai ar daudzsološu specifikāciju

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Jaunās paaudzes “BMW” 2. sērija ir gandrīz gatava savai pasaules pirmizrādei, kas ieplānota šovasar, bet jau līdz gada beigām pirmajiem jaunās mašīnas eksemplāriem jānonāk pie klientiem. Bavāriešu mazākā kupeja iepriecināt braukšanas entuziastus, piedāvājot gan aizmugurējo piedziņu, gan sešcilindru motoru.

Šobrīd aktuālās paaudzes 2. sērija saņēmusi gana daudz uzslavu, tāpēc autoražotājs to ņēmis vērā, izstrādājot jaunās paaudzes modeli. Ņemot vērā 2. sērijas salīdzinoši kompaktos izmēros, auto izceļas ar vieglumu un veiklību, savukārt jaunais modelis testēts un regulēts vietā, ko auto entuziasti pazīst kā “Zaļo elli” – leģendārajā Nirburgringas trasē Vācijā.

Jaunās paaudzes mašīnā veiktas atsevišķas, strukturālas izmaiņas, auto padarot stingrāku. Gan priekšējā, gan aizmugurējā daļa padarīta platāka, uzstādīta jauna amortizācijas sistēma, kā arī pārveidoti stūres atbalsta gultņi, mēģinot uzlabot mašīnas gaitas īpašības. Vismaz teorētiski šādām darbībām būtu jārada asāka, uz braukšanas baudu orientēta mašīna.

2. sērijai nonākot tirdzniecībā, uzreiz būs nopērkami divi modeļi – “230i” un “M240i”. Plašākas detaļas par “230i” vēl nav izziņotas, bet zināms, ka šis modelis būs ar aizmugurējo piedziņu un, visticamāk, saņems 2,0 litru četrcilindru motoru. “M240i” darbinās 3,0 litru turbo sešcilindru dzinējs ar 382 zirgspēku jaudu, kas tiek izmantots arī citos “BMW” modeļos. Šādā izpildījumā jauda līdz ceļam tiks novadīta, izmantojot visu četru riteņu piedziņu, lielāko daļu jaudas sūtot uz aizmuguri. Tiek cerēts, ka pēc “parasto” modeļu prezentēšanas parādīsies arī M2.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ciba
21.05.2021 15:54

Feini ka pakaļpiedziņa BMW letājā galā vēl kādam Minhenē likās vajadzīga :)
Nez cik maksās 230i pret jauno Subaru BRZ ar atmosfēras 2.4. Turbo ir feina lieta.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: