Reklāma

Zoom plāno konkurēt ar Gmail, gaidāms e-pasts un kalendārs

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Zoom videokonferenču serviss nolēmis paplašināt darbību, piedāvājot e-pasta un arī digitālā kalendāra iespējas. Protams, videokonferences, e-pasts un kalendārs kopā zem viena jumta izklausās pēc lieliska plāna, bet plāna realizēšanu varētu traucēt Google ar jau esošo Gmail un Calendar.

Baumu avoti par Zoom plāniem izsakās krāšņi – tiekot plānots nākamās paaudzes e-pasts, kas satuvinās kalendāra un konferenču darbību vienā veselumā. Te gan jāsaka, ka Google tikko mēģināja veikt to pašu, Gmail lietotnē reklamējot Meet saziņas servisu.

Zoom, iespējams, nav ņēmuši vērā, ka Google un Microsoft ar saviem kalendāriem, e-pastiem un saziņas servisiem nekur nepazudīs. Turklāt Microsoft un arī Google jau ir iecirtuši zobus lielo uzņēmumu ikdienā, un diez vai šie giganti tik viegli palaidīs vaļā savu guvumu.

Pastāv arī aizdomas, ka Zoom kā videokonferenču serviss nespēs pārvilināt potenciālos e-pasta lietotājus, jo cilvēkam ierastais e-pasts tomēr ir svarīgāks par kārtējo videokonferenču saziņas rīku.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Zoomasvētku vecītis
25.12.2020 16:08

Kā mēdz teikt krievi, На халяву и уксус сладкий.
Galvenais, nepalaist garām iespēju pagrābt savu vārdu pirms sobačkas.

1852
25.12.2020 16:12

nav jau 90to beigas, tagad meili vārds@…. nav pieprasīti

Krotow
25.12.2020 22:26

Ja arī par pastkasti Zoom prasīs maksu, tad ar dominēšanu tā būs kā būs.

Kursors.lv
26.12.2020 10:08
Reply to  Krotow

Saki, ka Zoom tagad dūšīgi jāsāk domāt par to, kam pārdot lietotāju datus, lai varētu atļauties piedāvāt e-pasta pakalpojumu “par velti”? :)

Reklāma