Reklāma

Zoom plāno konkurēt ar Gmail, gaidāms e-pasts un kalendārs

Jaunākie raksti

Latviešu 3D fotonikas un optisko risinājumu uzņēmums “Lightspace Technologies” piesaistījis 800 000 eiro

Latviešu uzņēmumi jau daudzkārt pierādījuši, ka, ja ir vēlme, pacietība un labvēlīgi apstākļi, iespējams izlolot patiesi veiksmīgus uzņēmumus, arī...

Apple iPhone 13 apskats – nekas īsti jau nav mainījies, bet tomēr…

Vēl viens gads riņķī, un Apple atkal ir izlaidis atjauninātu un uzlabotu uzņēmuma galveno produktu - iPhone viedtālruni. Apple...

“Tele2” pieslēgumu skaits pārsniedzis 1 miljonu

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu,...

Kopējais Tet grupas apgrozījums šogad audzis par 7%, eksports – par 37%

Šī gada deviņos mēnešos Tet grupas kopējais apgrozījums sasniedzis 174,6 miljonus eiro, augot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Luminor uzņēmumiem turpmāk atvērs norēķinu kontus attālināti

Turpinot bankas pakalpojumu digitalizāciju un pielāgošanos ārkārtējās situācijas apstākļiem, sākot ar šī gada oktobri uzņēmēji varēs atvērt Luminor jaunu...

Zoom videokonferenču serviss nolēmis paplašināt darbību, piedāvājot e-pasta un arī digitālā kalendāra iespējas. Protams, videokonferences, e-pasts un kalendārs kopā zem viena jumta izklausās pēc lieliska plāna, bet plāna realizēšanu varētu traucēt Google ar jau esošo Gmail un Calendar.

Baumu avoti par Zoom plāniem izsakās krāšņi – tiekot plānots nākamās paaudzes e-pasts, kas satuvinās kalendāra un konferenču darbību vienā veselumā. Te gan jāsaka, ka Google tikko mēģināja veikt to pašu, Gmail lietotnē reklamējot Meet saziņas servisu.

Zoom, iespējams, nav ņēmuši vērā, ka Google un Microsoft ar saviem kalendāriem, e-pastiem un saziņas servisiem nekur nepazudīs. Turklāt Microsoft un arī Google jau ir iecirtuši zobus lielo uzņēmumu ikdienā, un diez vai šie giganti tik viegli palaidīs vaļā savu guvumu.

Pastāv arī aizdomas, ka Zoom kā videokonferenču serviss nespēs pārvilināt potenciālos e-pasta lietotājus, jo cilvēkam ierastais e-pasts tomēr ir svarīgāks par kārtējo videokonferenču saziņas rīku.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kā mēdz teikt krievi, На халяву и уксус сладкий.
Galvenais, nepalaist garām iespēju pagrābt savu vārdu pirms sobačkas.

nav jau 90to beigas, tagad meili vārds@…. nav pieprasīti

Ja arī par pastkasti Zoom prasīs maksu, tad ar dominēšanu tā būs kā būs.

Saki, ka Zoom tagad dūšīgi jāsāk domāt par to, kam pārdot lietotāju datus, lai varētu atļauties piedāvāt e-pasta pakalpojumu “par velti”? :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma