“Renault” paziņojis, ka jau līdz gada beigām Apvienotajā Karalistē vairs netiks piedāvāta lielākā daļa dīzeļdzinēju variantu kompānijas ražotajiem auto. Paredzēts, ka tikai “Megane” būs nopērkama ar dīzeļdzinēju. Visticamāk, līdzīga pieeja drīzumā piemeklēs arī citus Eiropas tirgus.

Jau šonedēļ “Kadjar” krosoveram vairs nav pieejams 1,5 litru dīzeļdzinējs, kā vienīgo variantu atstājot 1,3 litru benzīna turbomotoru ar 138 zirgspēkiem. Līdz gada beigām tāds pats liktenis piemeklēs arī “Captur” un “Clio”.

Tas nozīmē, ka Lielbritānijā ar dīzeļmotoru būs nopērkama tikai “Megane”, turklāt, motors pārveidots, lai atbilstu stingrākām Euro 6d prasībām, kas ievērojami samazina pieļaujamo smalko putekļu un slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzēs.

“Renault” gan nav vienīgie, kuri izšķīrušies par šādu soli – “Ford” vairs netirgos ar dīzeļdzinējiem aprīkotas “Fiesta”, savukārt “Mazda” vairs nepiedāvās dīzeļa versiju “Mazda6”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
spriidiic

Kā tad , visi smagie un pasmagie tagad būs benzīnnieki .

0931

nu tu jau saliki kopā silto un apaļo….

spriidiic

Vienkārši – tikai vieglos , , cilvju lietotos dīzeļus banē . Vai nav jocīgi ?

0931

Nekā jocīga – komerctransports sastāda kādu % attiecībā pret privāto? Es tev par šo proporciju arī saku. Protams, būtu jārunā par vidējo piesārņojumu – cik vieglos vajag, lai izpūstu gaisā tikpat, cik viens piegādes furgons vai buss, bet acīmredzami taču, ka vieglo auto ir ļoti, pat pārāk daudz. Tāpēc ir loģika tajā, ka sāk ar vieglajiem, jo īpaši tāpēc ka tos vieglāk aizstāt.

spriidiic

Visu cieņu šim portālam . Kad . nospiedis aplamu + vai – , saķer galvu , šinī interfeisā to var labot . Cepuri nost !