“Renault” paziņojis, ka jau līdz gada beigām Apvienotajā Karalistē vairs netiks piedāvāta lielākā daļa dīzeļdzinēju variantu kompānijas ražotajiem auto. Paredzēts, ka tikai “Megane” būs nopērkama ar dīzeļdzinēju. Visticamāk, līdzīga pieeja drīzumā piemeklēs arī citus Eiropas tirgus.
Jau šonedēļ “Kadjar” krosoveram vairs nav pieejams 1,5 litru dīzeļdzinējs, kā vienīgo variantu atstājot 1,3 litru benzīna turbomotoru ar 138 zirgspēkiem. Līdz gada beigām tāds pats liktenis piemeklēs arī “Captur” un “Clio”.
Tas nozīmē, ka Lielbritānijā ar dīzeļmotoru būs nopērkama tikai “Megane”, turklāt, motors pārveidots, lai atbilstu stingrākām Euro 6d prasībām, kas ievērojami samazina pieļaujamo smalko putekļu un slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzēs.
“Renault” gan nav vienīgie, kuri izšķīrušies par šādu soli – “Ford” vairs netirgos ar dīzeļdzinējiem aprīkotas “Fiesta”, savukārt “Mazda” vairs nepiedāvās dīzeļa versiju “Mazda6”.
Kā tad , visi smagie un pasmagie tagad būs benzīnnieki .
nu tu jau saliki kopā silto un apaļo….
Vienkārši – tikai vieglos , , cilvju lietotos dīzeļus banē . Vai nav jocīgi ?
Nekā jocīga – komerctransports sastāda kādu % attiecībā pret privāto? Es tev par šo proporciju arī saku. Protams, būtu jārunā par vidējo piesārņojumu – cik vieglos vajag, lai izpūstu gaisā tikpat, cik viens piegādes furgons vai buss, bet acīmredzami taču, ka vieglo auto ir ļoti, pat pārāk daudz. Tāpēc ir loģika tajā, ka sāk ar vieglajiem, jo īpaši tāpēc ka tos vieglāk aizstāt.
Visu cieņu šim portālam . Kad . nospiedis aplamu + vai – , saķer galvu , šinī interfeisā to var labot . Cepuri nost !