Reklāma

Beidzot iespējams kontrolēt trešo pušu pieejas datus Facebook

Jaunākie raksti

Apple HomePod mini viedā skaļruņa apskats – ierīce, kas pagaidām buksē

Mana pirmā pieredze ar viedajiem balss asistentiem sākās 2020. gada sākumā, neilgi pēc tam, kad biju pievienojies Kursors komandai....

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #416 (06.05.2021)

6. maija radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Samsung Galaxy S8 turpmāk vairs nesaņems atjauninājumus

Samsung Galaxy S8 sērijas viedtālruņi ir vieni no pirmajiem Android modeļiem, kas varēja paļauties uz ilgiem drošības ielāpiem, bet...

Dienasgaismu ieraudzījusi Donalda Trampa “sociālo mediju platforma”

Marta beigās ziņojām, ka Donaldam Trampam varētu būt pašam sava sociālo mediju platforma, kas tiktu palaista tuvāko pāris mēnešu...

ASUS Zenfone 8 izziņošana gaidāma 12. maijā

Sagaidāms, ka jau 12. maijā ASUS izziņos Zenfone 8 sērijas viedtālruņus. Pagaidām vēl nav zināms, vai tiešām ASUS nodēvēs...

Sociālais tīkls Facebook pēc 2 gadu izstrādes ikvienam lietotājam beidzot ļaus noslēgt visas saites ar tiem uzņēmumiem un pakalpojumiem, kuri pastarpināti sūta informāciju uz katra cilvēka Facebook kontu. Šo procesu nodrošinās jaunā “Clear History” opcija.

Facebook aktīvi strādā pie datu un privātuma drošības, īpaši pēc dažādiem informācijas noplūdes skandāliem, kā piemēram “Cambridge Analytica” skandāls saistībā ar ASV prezidenta Trampa vēlēšanām. Šis ir bijis viens no gadījumiem, kurš licis Markam Zakerbergam veikt nepieciešamos soļus, lai virzītu sociālo tīklu jaunā drošības un caurredzamības virzienā. Tātad jaunā iespēja ir saistīta ar sadaļu “Off-Facebook Activity”, kurā ikvienam lietotājam ir redzama informācija par tiem Facebook sadarbības partneriem, no kuriem pats uzņēmums iegūst informāciju.

“Clear History” iespēja ļaus visus šos informācijas kanālus noslēgt un iztīrīt, kas nozīmē, ka lietotājam uzrādīsies mazāk specializēto reklāmu, ja pirms brīža kaut kas būtu meklēts kādā internetveikalā. Tāpat šajā sadaļā būs redzams, kuri trešo pušu servisi ir saistīti ar katra individuālo profilu.

Facebook savā blogā atzīst, ka šāda iespēja varētu ietekmēt biznesu, taču uzņēmums izrāda savu atbildību pret lietotājiem un datu drošību, kas šobrīd ir viena no prioritātēm. Kā arī šis uzdevums ir bijis tehniski sarežģīts, jo ir bijis jāpārstrādā process, kā informācija tiek glabāta serveros. Tāpat procesā tikuši iesaistīti dažādu jomu pārstāvji, lai veicinātu tās kvalitāti un standartus.

Lai nokļūtu līdz šai sadaļai, atveriet Settings – Your Facebook Information – Off-Facebook Acitivity vai uzklikšķiniet šeit.

Reklāma

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: