Šā gada 22.martā VEF Kultūras pilī notika īpaša apbalvošanas ceremonija The Latvian Ecommerce Award 2018, kuras laikā tika nosaukti un apbalvoti pēc pircēju vērtējuma Latvijā labākie interneta veikali.

Kopumā balvas tika piešķirtas astoņās kategorijās: apģērbi un apavi, elektrotehnika, auto rezerves daļas, skaistumkopšana, smaržas, pārtika un saimniecības preces, preces bērniem, biļešu tirdzniecība.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas kā labākie interneta veikali Latvijā saņēma: apģērbi un apavi – Membershop.lv, elektrotehnika – RD Electronics (rdveikals.lv), auto rezerves daļas – Trodo.lv, skaistumkopšana – Douglas.lv, smaržas – 220.lv, pārtika un saimniecības preces – Barbora.lv, preces bērniem – Babystore.lv, biļešu tirdzniecība – Bilesuserviss.lv.

„Šāda interneta veikalu apbalvošanas ceremonija Latvijā notika pirmo reizi. Viens no mūsu mērķiem balvas izveidei bija vēlme plašai sabiedrībai darīt zināmus interneta veikalus, kuriem iedzīvotāji uzticas visvairāk, kā arī veicināt interneta tirdzniecības nozares attīstību un kopumā stimulēt Latvijas interneta veikalus uzlabot iepirkšanas pieredzi,” uzsver Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs.

Viņš norāda, ka starp TOP5 veikaliem gandrīz katrā kategorijā bija ļoti sīva konkurence. „Tas norāda uz to, ka interneta veikaliem ir nemitīgi jāattīstās, lai noturētu līdera statusu. Regulāri ir jāpilnveido iepirkšanas pieredze, ieviešot jaunus un mūsdienīgus risinājumus mājaslapā, tādus kā papildināta realitāte, satura pielāgošana, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģiju, ērts checkout, ātrākā piegāde, operatīvs lietotāju atbalsts tiešsaites režīmā utt. Ceram, ka pircēju augstais novērtējums un balvas saņemšana par labāko interneta veikalu būs nozares spēlētājiem vēl viens papildu stimuls attīstīties vēl augstākā līmenī,” rezumē S.Volvenkins.

Balvu ieguvēji tika noteikti pētījuma rezultātā, ko pērnā gada decembrī veica iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultāti. Pētījumā, kurā interneta veikali tika vērtēti pēc kopumā 23 kritērijiem, piedalījās vairāk nekā 3 tūkst. respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā.

Pētījums atklāja arī 11 kritērijus, kuriem lietotāji pievērš lielāku uzmanību, izvēloties kādu konkrētu interneta veikalu vai produktu: iespēja izvēlēties sev ērtu piegādes laiku; ir lojalitātes programma; mājaslapa ir pielāgota viedtālrunim; patīk mājaslapas izskats; izdevīga cena produktiem; operatīvs un atsaucīgs klientu serviss; tiek piedāvātas dāvanas par iepirkšanos; produkts ir noliktavā un ir uzreiz pieejams; tiek nodrošināta bezmaksas piegāde; uzticams un drošs interneta veikals; veikals nodrošina bezmaksas preces atgriešanu.

3
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
MārtiņšfakeKartupelis3 Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Kartupelis3
Guest
Kartupelis3

Izskatās, ka vnk cīnās pret 1a dominanci :)

fake
Guest
fake

Un 1a ir pelnījis zaudēt savu dominanci

Mārtiņš
Guest
Mārtiņš

Esmu atpalicis no dzīves. Ko 1a tādu sliktu ir nodarījuši? Pagaidām neko sliktu ar viņiem neesmu pieredzējis.