Lai skarbie nākotnes iekšdedzes dzinēju likumi nepārsteigtu autoražotāju nesagatavotu, BMW uzsācis darbu pie vairākiem elektrodzinēju pārvietošanās līdzekļu blakusprojektiem. BMW izziņojis X2 City elektrisko skrejriteni.

BMW X2 City skrejritenis spēs attīstīt līdz 20 km/h ātrumu, tas būs paredzēt ne pārāk garu distanču pieveikšanai. X2 City ir lieli riteņi, kas noderēs pilsētas ne vienmēr piemērotajos ceļu un ietvju seguma apstākļos. Ar 408 Wh akumulatoru BMW X2 City spēs nobraukt aptuveni 20 līdz 30 kilometrus. Akumulatora uzlāde aizņems 2.5 stundas.

Vācija šobrīd veic labojumus likumdošanā, kas jau šajā gadā atļautu elektrisko skrejriteņu lietotājiem izmantot pilsētu ielas un arī veloinfrastruktūru. Tas gan, visticamāk, nozīmēs, ka ar elektrisko skrejriteni nedrīkstēsi pārvietoties alkohola un citu apreibinošo vielu ietekmē.

9
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
xDMGfakeArtis Ābolsitanium Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
itanium
Guest
itanium

Nez, izskatās pārāk smags un galīgi nekompakts. Un nemaz nešaubos, ka šis maksās virs kiloEUR.

fake
Guest
fake

Cena 2.4 – 2.5k EUR

DMG
Guest
DMG

Neredzu ne mazākā iemesla ko šādu pirkt. 20km/h tak ir smieklīgi. Ikviens riteņbraucējs varēs apdzīt bez piepūles. Mans E-TWOW sasniedz 35km/h un pat tad mani regulāri kāds riteņbraucējs apdzen. Ar 20km/h liksies, ka vispār velcies. Vienīgais pašā centrā varbūt būs ok, jo tur tāpat neieskriesies.

DMG
Guest
DMG

Un nevajag aizmirst, ka 20km/h ir pie pilnas uzlādēs noteikti. Ne regulārs ātrums. Tiklīdz baterija būs tukšāka, tā ātrums kritīsies.

x
Guest
x

mūsdienās problēma ir nevis ātruma uzņemšana, bet panākt lai šie ātrie braucēji pēc iespējas mazāk saskrienas ar pārējiem satiksmes dalībniekiem – tāpēc arī šie ierobežojumi. elektroskūteriem jābūt ātrākiem par gājēju, bet lēnākiem par auto, neskatoties uz to ka tehniski var dabūt gatavu sazinko.

DMG
Guest
DMG

Tiesa, bet ne jau ar ātruma samazināšanu te būs kas līdzēts. Kamēr nav normālu celiņu, kur ar tiem pārvietoties, tikmēr vienmēr būs iespējams saskrieties. Gribi teikt ar 20km/h nevar uzskriet kādam gājējam? It īpaši, kad tie bieži nevienu nelaiž garām un pārvietojas blakus viens otram, lai pat gājējs nevarētu paiet tiem garām. Un vēl kāda jēga samazināt elektro transporta ātrumu, ja divritenis spēj mierīgi uzņemt 2x lielāku ātrumu? Loģikas nu nekādas.

x
Guest
x

nē, piekrītu ka rīga ir tipiska postpadomju pilsēta ar četrriteņu tl prioritāti – diemžēl. celiņi, pa kuriem var gan braukt, gan iet – tas ir ļoti ļoti aplami, vismaz kamēr abas grupas atdala balta svītra uz asfalta.
un protams, cilvēku tupums, kas tiem diktē iet vai braukt pa pāriem, aizņemot celiņu visā platumā, arī rada daudzas bīstamas situācijas.

ātrums, tāpat kā nazis, ir tikai rīks. cilvēku aprobežotība, domāšana tikai par sevi un ignorance, arī neinformētība ir tie darvas pilieni, kas maitā satiksmi.