Lai skarbie nākotnes iekšdedzes dzinēju likumi nepārsteigtu autoražotāju nesagatavotu, BMW uzsācis darbu pie vairākiem elektrodzinēju pārvietošanās līdzekļu blakusprojektiem. BMW izziņojis X2 City elektrisko skrejriteni.
BMW X2 City skrejritenis spēs attīstīt līdz 20 km/h ātrumu, tas būs paredzēt ne pārāk garu distanču pieveikšanai. X2 City ir lieli riteņi, kas noderēs pilsētas ne vienmēr piemērotajos ceļu un ietvju seguma apstākļos. Ar 408 Wh akumulatoru BMW X2 City spēs nobraukt aptuveni 20 līdz 30 kilometrus. Akumulatora uzlāde aizņems 2.5 stundas.
Vācija šobrīd veic labojumus likumdošanā, kas jau šajā gadā atļautu elektrisko skrejriteņu lietotājiem izmantot pilsētu ielas un arī veloinfrastruktūru. Tas gan, visticamāk, nozīmēs, ka ar elektrisko skrejriteni nedrīkstēsi pārvietoties alkohola un citu apreibinošo vielu ietekmē.
Nez, izskatās pārāk smags un galīgi nekompakts. Un nemaz nešaubos, ka šis maksās virs kiloEUR.
Jā, diemžēl visi šie elektroizstrādājumi ir ļoti dārgi. Pat Xiaomi skrejritenis ir pietiekami dārgs (interneta veikalos gan it kā sola zem 400 eiro), lai vismaz 3x apdomātu pirkumu. Un, protams, praktiski ļaudis vēlas zināt, kādas būs iespējas un cenas pēc 3 sezonām nomainīt akumulatoru.
cik dzirdēts, tad sastopoties ar oriģinālu bateriju cenām, cilvēki bieži meklē iespēju aizstāt ar veiklo meistaru darinājumiem, kas reizēm nozīmējot arī baterijas stiprinājumu pārveidošanu. bet izskatās, ka tāda tirgus niša pastāv.
Cena 2.4 – 2.5k EUR
Neredzu ne mazākā iemesla ko šādu pirkt. 20km/h tak ir smieklīgi. Ikviens riteņbraucējs varēs apdzīt bez piepūles. Mans E-TWOW sasniedz 35km/h un pat tad mani regulāri kāds riteņbraucējs apdzen. Ar 20km/h liksies, ka vispār velcies. Vienīgais pašā centrā varbūt būs ok, jo tur tāpat neieskriesies.
Un nevajag aizmirst, ka 20km/h ir pie pilnas uzlādēs noteikti. Ne regulārs ātrums. Tiklīdz baterija būs tukšāka, tā ātrums kritīsies.
mūsdienās problēma ir nevis ātruma uzņemšana, bet panākt lai šie ātrie braucēji pēc iespējas mazāk saskrienas ar pārējiem satiksmes dalībniekiem – tāpēc arī šie ierobežojumi. elektroskūteriem jābūt ātrākiem par gājēju, bet lēnākiem par auto, neskatoties uz to ka tehniski var dabūt gatavu sazinko.
Tiesa, bet ne jau ar ātruma samazināšanu te būs kas līdzēts. Kamēr nav normālu celiņu, kur ar tiem pārvietoties, tikmēr vienmēr būs iespējams saskrieties. Gribi teikt ar 20km/h nevar uzskriet kādam gājējam? It īpaši, kad tie bieži nevienu nelaiž garām un pārvietojas blakus viens otram, lai pat gājējs nevarētu paiet tiem garām. Un vēl kāda jēga samazināt elektro transporta ātrumu, ja divritenis spēj mierīgi uzņemt 2x lielāku ātrumu? Loģikas nu nekādas.
nē, piekrītu ka rīga ir tipiska postpadomju pilsēta ar četrriteņu tl prioritāti – diemžēl. celiņi, pa kuriem var gan braukt, gan iet – tas ir ļoti ļoti aplami, vismaz kamēr abas grupas atdala balta svītra uz asfalta.
un protams, cilvēku tupums, kas tiem diktē iet vai braukt pa pāriem, aizņemot celiņu visā platumā, arī rada daudzas bīstamas situācijas.
ātrums, tāpat kā nazis, ir tikai rīks. cilvēku aprobežotība, domāšana tikai par sevi un ignorance, arī neinformētība ir tie darvas pilieni, kas maitā satiksmi.