Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW pievienosies elektrisko skrejriteņu tirgum ar X2 City

    Jaunākie raksti

    Lai skarbie nākotnes iekšdedzes dzinēju likumi nepārsteigtu autoražotāju nesagatavotu, BMW uzsācis darbu pie vairākiem elektrodzinēju pārvietošanās līdzekļu blakusprojektiem. BMW izziņojis X2 City elektrisko skrejriteni.

    BMW X2 City skrejritenis spēs attīstīt līdz 20 km/h ātrumu, tas būs paredzēt ne pārāk garu distanču pieveikšanai. X2 City ir lieli riteņi, kas noderēs pilsētas ne vienmēr piemērotajos ceļu un ietvju seguma apstākļos. Ar 408 Wh akumulatoru BMW X2 City spēs nobraukt aptuveni 20 līdz 30 kilometrus. Akumulatora uzlāde aizņems 2.5 stundas.

    Reklāma

    Vācija šobrīd veic labojumus likumdošanā, kas jau šajā gadā atļautu elektrisko skrejriteņu lietotājiem izmantot pilsētu ielas un arī veloinfrastruktūru. Tas gan, visticamāk, nozīmēs, ka ar elektrisko skrejriteni nedrīkstēsi pārvietoties alkohola un citu apreibinošo vielu ietekmē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    itanium
    07.02.2019 10:59

    Nez, izskatās pārāk smags un galīgi nekompakts. Un nemaz nešaubos, ka šis maksās virs kiloEUR.

    x
    07.02.2019 11:55
    Reply to  Artis Ābols

    cik dzirdēts, tad sastopoties ar oriģinālu bateriju cenām, cilvēki bieži meklē iespēju aizstāt ar veiklo meistaru darinājumiem, kas reizēm nozīmējot arī baterijas stiprinājumu pārveidošanu. bet izskatās, ka tāda tirgus niša pastāv.

    fake
    07.02.2019 22:25
    Reply to  itanium

    Cena 2.4 – 2.5k EUR

    DMG
    08.02.2019 08:41

    Neredzu ne mazākā iemesla ko šādu pirkt. 20km/h tak ir smieklīgi. Ikviens riteņbraucējs varēs apdzīt bez piepūles. Mans E-TWOW sasniedz 35km/h un pat tad mani regulāri kāds riteņbraucējs apdzen. Ar 20km/h liksies, ka vispār velcies. Vienīgais pašā centrā varbūt būs ok, jo tur tāpat neieskriesies.

    DMG
    08.02.2019 08:44
    Reply to  DMG

    Un nevajag aizmirst, ka 20km/h ir pie pilnas uzlādēs noteikti. Ne regulārs ātrums. Tiklīdz baterija būs tukšāka, tā ātrums kritīsies.

    x
    08.02.2019 09:46
    Reply to  DMG

    mūsdienās problēma ir nevis ātruma uzņemšana, bet panākt lai šie ātrie braucēji pēc iespējas mazāk saskrienas ar pārējiem satiksmes dalībniekiem – tāpēc arī šie ierobežojumi. elektroskūteriem jābūt ātrākiem par gājēju, bet lēnākiem par auto, neskatoties uz to ka tehniski var dabūt gatavu sazinko.

    DMG
    12.02.2019 11:28
    Reply to  x

    Tiesa, bet ne jau ar ātruma samazināšanu te būs kas līdzēts. Kamēr nav normālu celiņu, kur ar tiem pārvietoties, tikmēr vienmēr būs iespējams saskrieties. Gribi teikt ar 20km/h nevar uzskriet kādam gājējam? It īpaši, kad tie bieži nevienu nelaiž garām un pārvietojas blakus viens otram, lai pat gājējs nevarētu paiet tiem garām. Un vēl kāda jēga samazināt elektro transporta ātrumu, ja divritenis spēj mierīgi uzņemt 2x lielāku ātrumu? Loģikas nu nekādas.

    x
    12.02.2019 11:42
    Reply to  x

    nē, piekrītu ka rīga ir tipiska postpadomju pilsēta ar četrriteņu tl prioritāti – diemžēl. celiņi, pa kuriem var gan braukt, gan iet – tas ir ļoti ļoti aplami, vismaz kamēr abas grupas atdala balta svītra uz asfalta.
    un protams, cilvēku tupums, kas tiem diktē iet vai braukt pa pāriem, aizņemot celiņu visā platumā, arī rada daudzas bīstamas situācijas.

    ātrums, tāpat kā nazis, ir tikai rīks. cilvēku aprobežotība, domāšana tikai par sevi un ignorance, arī neinformētība ir tie darvas pilieni, kas maitā satiksmi.

    Reklāma