Google pamata ienākumi ir saistāmi ar reklāmu izvietošanu internetā, bet daudzās valstīs reklāmu nauda vēl arvien pārsvarā tiek televīzijai un radio. Tieši tāpēc Google cenšas saistīt lietotāju apskatītās reklāmas tīmeklī ar iepirkšanās paradumiem, piedāvājot potenciālajiem reklāmu izvietotājiem uzskatāmu statistiku.
Google izmanto atrašanās vietu datus no tava viedtālruņa, meklēšanas vēsturi, reklāmu apskates datus un citu informāciju. Pēdējo trīs gadu laikā esot izsekoti vairāk nekā 5 miljardi veikala apmeklējumu, Google uzsver, ka interneta reklāmu ietekmē pircēji preci iegādājas par ceturto daļu biežāk, nekā bez reklāmas.
Google apgalvo, ka tiek izmantota dubulta datu šifrēšana, kas ļauj informāciju redzēt tikai apkopotā veidā, kaut iepriekš izskanējušas baumas, ka Google seko līdzi maksājumu karšu datiem, kas reģistrēti kādā no Google servisiem, piemēram, Google Play lietotņu veikalā. Tīmekļa drošības pētnieki uzsver, ka patiesa privātumu mūsdienās vairs nav – ja tu veic vismaz trīs norēķinus ar maksājumu karti, tevi ir iespējams salīdzinošo vienkārši atrast.