Web Analytics
More
    Reklāma

    Latviešu mobilā aplikācija “Bindie” piesaka cīņu piezīmju plānotājam

    Jaunākie raksti

    Sevi ir pieteikusi jauna, unikāla pašmāju radīta mobilā aplikācija “Bindie”, kas ir alternatīvs risinājums mums jau ierastajiem piezīmju plānotājiem un nebeidzamiem telefona zvaniem. Šo aplikāciju ir izveidojis uzņēmums “Think Mobile”.

    Mobilā aplikācija “Bindie” nodrošina ērtu un ātru pierakstīšanos pie saviem ikdienas speciālistiem, piemēram, pie frizieriem, fitnesa treneriem, instruktoriem, ārstiem un citiem ekspertiem.  Tā balstās uz abpusēju kalendāru sinhronizāciju reālā laikā, nodrošinot ērti pārskatāmus pieejamos laikus un rezervēt sev vēlamo, bez papildus zvanīšanas.

    Reklāma

    Aplikāciju varēs izmantot visi, kas ikdienā sniedz dažādus pakalpojums izmantojot pieraksta funkciju, kā arī jebkurš cits, kas izmanto šos pakalpojumus. “Bindie” aplikācija ir īpaši noderīga visiem individuāliem speciālistiem, kuri ikdienā ir spiesti kļūt par cilvēkiem “orķestris” – nodarboties gan ar pierakstu pārvaldīšanu, pakalpojuma sniegšanu, vienlaicīgi atbildot uz neskaitāmiem telefona zvaniem.

      

    Aplikācija garantē ne tikai ātru pieraksta pārvaldīšanas funkciju, bet kļūst par efektīvu rīku komunikācijai ar saviem klientiem: automātiskais atgādinājums par vizīti, konkrētas ziņas izsūtīšanu saviem klientiem par izmaiņām pieejamos laikos, kā arī funkciju – iestāties rindā. Pēdējā minētā funkcija būtu īpaši jāizceļ ar savu praktiskumu. Turpmāk klients var saņemt paziņojumu, tiklīdz speciālistam atbrīvojas kāda rezervācija, nodrošinot iespēju pārcelt savu vizīti ātrāk. Savukārt, speciālisti ar šīs funkcijas palīdzību var būt droši, ka visi pieejamie laiki tiks aizpildīti.

    Jau sākotnēji aplikācija tika veidota ar mērķi risināt ikdienas lietotāja un individualā pakalpojuma sniedzēja vajadzības, atvieglojot un uzlabojot savstarpējo komunikāciju. Tieši tādēļ, “Bindie” izceļas ar vienkāršu un intuitīvu lietošanu, tā ir viegli uztverama un ar mūsdienīgu dizainu.

    https://www.youtube.com/watch?v=6wyl6Xmz0TM

    Šobrīd visiem lietotājiem “Bindie” applikācija ir pieejama bez maksas angļu valodā. Bindie komanda jau aktīvi strādā pie nākamās aplikācijas versijas. Tā nodrošinās vairākas jaunas funkcijas: daudzvalodību (tai skaitā latviešu valodu), grupas pakalpojumu pierakstu un citas funkcijas, kuras vēl vairāk uzlabos aplikācijas lietošanu, balstoties uz mūsu ikdienas paradumiem un vajadzībām.

    Lai lietotu aplikāciju “Bindie”, tā ir jālejupielādē savā mobilajā viedtālrunī, izmantojot App Store vai Google Play. Pēc lejupielādes jāreģistrē savs profils, izmantojot “Facebook” kontaktinformāciju un mobilā telefona numuru. Pēc veiksmīgas reģistrācijas lietotājam būs iespēja uzaicināt sev zināmos pakalpojuma sniedzējus vai klientus, izmantojot pieejamos telefongrāmatas kontaktus.

    Plašāka informācija par aplikāciju “Bindie” ir pieejama mājaslapā: www.bindie.com.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Liene
    25.02.2017 20:24

    Ideja interesanta, pamēģināju, bet pilns ar kļūdām :(

    Lapsinieks
    25.02.2017 20:58

    blusu grēda nevis aplikācija!
    un ko nozīmē – pielaist pie visiem maniem kontaktiem un TUR meklēt pakalpojumu sniedzējus?

    Bindie
    25.02.2017 22:12
    Reply to  Lapsinieks

    Variet, lūdzu, norādīt precīzāku informāciju par kļūdām, kuras Jūs piefiksējāt? Kā arī Jūsu mobilās ierīces nosaukums un operētājsistēmas versija mums noderētu, lai varētu pēc iespējas ātrāk novērst kļūdas.

    Nereti ir piefiksētas kļūdas, kuras ir unikālas, tāpēc lūdzam Jūs detalizētāku informāciju par kļūdām. Variet droši rakstīt uz support@bindie.com, būsim ļoti pateicīgi :)

    Atbildot uz “..ko nozīmē – pielaist pie visiem maniem kontaktiem un TUR meklēt pakalpojumu sniedzējus?”

    Bindie aplikācija ir izveidota ar domu – atklāt, ar ko nodarbojas jau Jums zināmie cilvēki. Un ātri un vienkārši piekļūt pie šo ekspertu informācijas, t.i. pieejamība, pakalpojumu saraksts, u.c., kā arī uzreiz pierakstīties pie pakalpojumu/-iem.

    Paldies!

    Lapsinieks
    25.02.2017 22:27
    Reply to  Bindie

    Kā jūs no maniem kontaktiem sapratīsiet, ka Smukā Zane ir mana zobārste, Blondā – friziere, bet Natalija anal. ir vienkārši Natālija no analītiskā departamenta? Jūs veidosiet datu bāzi ar personu datiem? Gribētos saprast sistēmu.

    Bindie
    25.02.2017 22:35
    Reply to  Lapsinieks

    Tāpēc ir pierakstīšanās ar Facebook, no kā tiek iegūts vārds, uzvārds.

    Lapsinieks
    25.02.2017 22:39
    Reply to  Bindie

    un tas sasaistās kopā ar visu kontaktu prasīšanu kā?

    Bindie
    25.02.2017 23:47
    Reply to  Lapsinieks

    Sinhronizācijai. Ir jāuzsver, ka Bindie nav globāls pakalpojumu sniedzēju meklētājs. Kad kāds no Jūsu kontaktiem izmantos Bindie, kā eksperts, piemēram, frizieris, tad Jūs redzēsiet šo ekspertu Bindie Experts sadaļā.

    Ar Bindie cilvēki piekļūst sev esošajiem ekspertiem un/vai kļūsti par ekspertu.

    Lapsinieks
    26.02.2017 10:38
    Reply to  Bindie

    Kaut kas neklapē, piedodiet. Tik plašas pilnvaras piekļuvei praktiski visam, kas ir manā tālrunī – pilnīgi garām.

    Yo
    26.02.2017 11:15
    Reply to  Lapsinieks

    1. Novilku šo aplikāciju. Nevienu ekspertu neatradu savā katalogā. Mans katalogs ir samērā paliels. 2. Izskatās, ka Bindie konsultants nemāk atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem. Grib izklausīties gudrāks kā ir. Tāpat, kā to dara augstskolu pasniedzēji ar zemu pašvērtējumu. :D Atbildēšu īsi, kā saprotu. Slaviks nokačāja Bindie. Pats Slaviks iekš Bindie ierakstīja, ka ir santehniķis un kad pudeles brāļi novilks arī Bindie, kuriem katalogā ir Slavika telefona numurs, tad redzēs, ka Slaviks šobrīd šancē par santehniķi. Ja Slaviks būs nokonfigurējis savā Bindie aplikācijā kalendāru, tad pudeles brāļi varēs pierakstīties un konkrētu laiku pie Slavika. 3. Par lietošanu. Ja Bindie neviens nelieto, tad šobrīd neredzu jēgu turēt šo aplikāciju uz telefona, pat kā “eksperts”. Tas pats, kas ar WhatsApp. Ja ir daudz lietotāju – viss kruta. Telegram arī labs, bet reti, kurš lieto – attiecīgi var nolaist podā Telegram, lai vai cik labs tas būtu. Par Viber līdzīgs stāsts. Tā kā Bindie maksā 10 € mēnesī, tad savākt lielu klientu skaitu būs pagrūti, vismaz Latvijā. Es nebūtu gatavs maksāt 10€ mēnesī, ja pieteiksies labi, ja 2 cilvēki mēnesī caur šo aplikāciju. Ja iedotu triālu uz pusgadu vai gadu, tad gan Bindie priekš sevis varētu savākt daudz klientu, kā arī tos pieradināt pie… Read more »

    Lapsinieks
    26.02.2017 11:21
    Reply to  Yo

    kaut kā tā jā. Man gan vairāk nepatīk tas piekļuves apjoms. Ar wacapu salīdzināt nav īsti korekti: pat ja tas ir tikai viens kontakts – tā joprojām ir noderīga un lietojama aplikācija.

    Wecan
    26.02.2017 19:36
    Reply to  Yo

    Kopš kura laika whatsaps ir maksas, vai bija maksas?

    Yo
    27.02.2017 09:38
    Reply to  Wecan

    Kādreiz WhatsApp pirmais gads bija trial – pēc tam bija jāmaksā dolārs gadā, cik atceros. Pēc tam kāda laika, kad WhatsApp nopirka Facebook, tas tika uztaisīts bezmaksas.
    Tagad gan, tīni, ej uz stundām. :D

    Wecan
    27.02.2017 09:48
    Reply to  Yo

    Izskatās gan, ka tu esi tīnis, jo tev ir grūtības izveidot saliktu teikumu. Whatsapp arī bija bezmaksas pirms Fb nopirka Whatsapp.

    Kristaps Skutelis
    27.02.2017 09:52
    Reply to  Wecan

    Nu, paga, bija gan kaut kāda viena dolāra maksa pēc pirmā gada bezmaksas lietošanas perioda.

    Wecan
    27.02.2017 09:54

    Iespējams tā arī varētu būt, jo neesmu whatsappu lietojis no paša pirmsākuma.

    Reklāma