Web Analytics
More
    Reklāma

    iPhone zaudē pozīciju pat lielākās izaugsmes tirgū – Ķīnā

    Jaunākie raksti

    Jau iepriekš bija zināms, ka Apple ir problēmas ar izaugsmes nodrošināšanu ASV un Eiropā, bet jaunākā informācija norāda, ka pat Ķīna vairs nevēlas tik ļoti dārgus viedtālruņus, dodot priekšroku saviem produktiem.

    Tirgus izpētes uzņēmums Counterpoint Research norāda, ka Apple iPhone Ķīnā zaudējis visvairāk pārdotā viedtālruņa titulu 2016. gadā. Ķīnas tirgū vislabāk veicies Oppo, kas spējis pārdot 17 miljonus Oppo R9 modeļu, kamēr iPhone pārdošanas apjomi bijuši 12 miljoni.

    Reklāma

    Tiek uzskatīts, ka Ķīnas tirgū Apple pārdod vienlīdzīgu viedtālruņu skaitu ar Xiaomi. Kopumā Ķīnas viedtālruņu tirgus audzis par 6% līdz 465 pārdotiem viedtālruņiem gadā. Oppo audzējis pārdošanas apjomus par 109%, Vivo par 78% un Huawei par 21%. Tajā pašā laikā Apple pārdošanas apjomi krituši par aptuveni 21%, kad salīdzina ar 2015. gadu.

    Viedtālruņu tirgus Ķīnā šobrīd pieprasa saprātīgas cenas vidējās kategorijas viedtālruņus, kur Apple iPhone vispār nav modeļu piedāvājuma. Pat iPhone SE ir par dārgu, lai konkurētu ar Oppo, Vivo, Xiaomi un Huawei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    40 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jokman
    31.01.2017 11:51

    Pirmkārt tā ir cena, bet ir arī programmatūras īpatnība. Android ir daudz vairāk pielāgojams katra indivīda vajadzībām nekā IOS, ja 11 IOS to labos un Iphone būs ar kādu būtisku fīču labāks par Android telefoniem to pirks. IOS arī par daudzām aplikācijām grib iekasēt naudu, bet uz Android tas ir par brīvu. Tie kas ir pieraduši pie IOS bieži arī paliek pie IPHONE, jo pieradumam ir liels spēks.

    Huk
    31.01.2017 11:59
    Reply to  Jokman

    Jo indivīdam ir NEPIECIEŠAMS mainīt ikoniņas un fontus. Nenormāli svarīga lieta.

    Krotow
    31.01.2017 12:19
    Reply to  Huk

    Pilnīgas muļķības. Iespēja saglabāt failus tur, no kurienes tos var izmantot, lietot telefonu kā WiFi pieejas punktu mājas datoriem un veidot aplikācijas bez megaatskaitījumiem “kantorim” ir tas, kāpēc i-kaut kas paliek nišas produkts. Cena, protams, arī.

    Iboliits
    31.01.2017 14:32
    Reply to  Krotow

    Umm, Krotow.
    1)Apple ierīču starpā, failu pārvaldīšana ir daudz ērtāka, nekā uz android.
    2)Wi-Fi hotspotu var taisīt bez problēmām.
    3)Neredzu neko sliktu, kad aplikācjai pirms izlaišanas ir pārbaudītas, attīra no “mēsliem”.
    Tāka, diezgan slikti tev tie punkti, kapēc android ir labāks! Nākamreiz pacenties. :)

    Krotow
    31.01.2017 15:32
    Reply to  Iboliits

    1. Kas kuram liekas ērtāk. Man vajag, lai es zinu, kur faili atrodās, kā arī iespēju manipulēt ar tiem ne tikai no iTunes līdzīgas bloatqaqas. Par to nevajag mistiskas failu miskastes un programmas, kas tādas ražo.

    2. Laikam neienāca prātā, ka aplikācijas var taisīt ne tikai izplatīšanai publiski. Ir virkne aplikāciju “iekšējai lietošanai”, kas Play un Apstorē nenonāks nekad. Arī maksāt 100$ ābolam par iespēju uzrakstīt mācību aplikāciju, kas izvada “Ej p1#$t!” – paldies, iztiksim.

    3. Hotspots IOS parādījās salīdzinoši nesen.

    Manuprāt iverķiem vienīgais “pluss” ir dzelzis no pārbaudītiem komponentiem un arī ne vienmēr.

    digitalk
    31.01.2017 16:06
    Reply to  Krotow

    iTuncis takš ir audiovideo pārdošanas instruments un satura menedžētājs. kā tu iedomājies situāciju – likvidēt savu peļņas avotu :)

    Reinis Lazdins
    31.01.2017 12:00
    Reply to  Jokman

    Pilnīgi piekrītu gan par cenu gan iOS, galu galā protams gaumes lieta bet cena joprojām liekas uzpūsti neadekvāta apple produktiem. Tas mans subjektīvais viedoklis. Plus ciest nevaru ja telefons domā manā vietā kas man būtu labāk, bet tas ar laikam gaumes lieta un vajadzības. Katram savs

    A.Z
    31.01.2017 13:36
    Reply to  Reinis Lazdins

    Reini,ko tieši Iphone izdomā tavā vietā?

    Skābene
    31.01.2017 14:39
    Reply to  A.Z

    Savulai Iphone teica, ka netaisīs lielos ekrānus, jo visiem ekrāna stūriem jābūt sasniedzamiem ar īkšķi! Visi iphonisti vienotā unisonā bļāva- Tā tam būs būts!Nepagāja ilgs laiks un sāka skriet pakaļ Android telefoniem ar 5+ collu ekrāniem.

    Agris
    01.02.2017 10:38
    Reply to  Skābene

    Varu saderēt, ka joprojām ir tūkstošiem cilvēku, kuri var aizsniegt visus ekrāna stūrus ar īkšķi. Ja Tu nevari aizniegt, tas nenozīmē, ka citi arī nevar.
    Par izdomāšanu – nezinu, ko Reinis ar to domājis, taču nesen atklāju, ka bloķētā ekrānā piedāvā “saiti” uz to aplikāciju, ko pēc location tajā vietā parasti izmnantoju, piemēram, piebraucu pie darba un tur ir mobilly, jo vienmēr apmaksāju stāvvietu, esmu pie ezera, kur peldos katru dienu, stūrī ir endomondo, pie mājas iekāpju mašīnā, tur spotify.. Tiešām žēl, ka izdomā, ko man vajag :D
    P.S. Neesmu baigais apple fans, pirmais aifons un tas pats 5S pāris mēnešus jauns pirkts pa 220E jauns, jo par to cenu nav neviens androīds, kurš turētu 1 dienu un pēc pus gada nebūtu metams miskastē.

    Reinis Lazdins
    31.01.2017 15:07
    Reply to  A.Z

    Kā jau teicu gaumes lieta un katram savs. Man personīgi nepatīk ka sistēma ir slēgta un tajā var darīt tikai to kas ir atļauts no apple puses kur pretī Android tomēr ir pielāgojams katra telefona un lietotāja vēlmēm gan uzvedība gan attiecīgi izskats un veiktspēja. Bet negribu sākt debatēt kāpēc kaut kas ir labāks vai nav. Katram savs, patīk iPhone lieto to, laba ierīce ar plašām iespējām.

    31.01.2017 12:15

    Man nav un nebūs iPhone. Punkts. Vienmēr esmu uzskatījis, ka Android viedtālruņiem tik un tā ir lielāks potenciāls, lai arī sākumā šaubījos.

    Nettwerk
    31.01.2017 19:34

    Kas ir tas lielais potencials Android OS/Telefonos?

    Krotow
    31.01.2017 23:08
    Reply to  Nettwerk

    Brīvība.

    Potenciāls
    01.02.2017 08:36
    Reply to  Nettwerk

    Ir ērti izvietota back poga!

    Dambis123
    01.02.2017 08:25

    Ja man, katru dienu liekot rīta kluci, ārā kristu zelta stieņi, i tad nepirktu iPhone!

    x
    01.02.2017 10:23
    Reply to  Dambis123

    Tas skaidrs. Zelta kluči vairāk piederās videi, kurā ziņojumus piegādā karaļa ziņneši.

    Bet pie joda, es nepērku iphone arī bez zelta klučiem, lai arī nenāktos ēst roltonus un diebt uz darbu avīzēs ietītām kājām. Nu nav man truba tik svarīga, lai par to maksātu šitento naudu. Lai jau tiek progresīvajiem.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 11:02
    Reply to  x

    Fun fact, pagājušajā gadā vidējā Latvijā pirktā viedtālruņa cena ir ap 350 eiro.

    x
    01.02.2017 11:44

    vidējā temp palātā neziņo neko jēdzīgu.
    aifoni, atjaukti ar andriem, dārgākiem un pavisam lētiem, nevienam nezināmā proporcijā – nez ko mēs varam secināt no skaitļa 350.
    varbūt cilvēks nopirka 3 lētos andrus, vīlās un tad paķēra jaunu aifonu, varbūt uzreiz nopirka visvecāko aifonu vislētākajā specenē. hvz.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 11:47
    Reply to  x

    Apstākļos, kad visi kliedz, cik Latvijā viss ir slikti un nav darba/naudas, šāda vidējā telefona cena man šķiet augsta. Lai gan, Igaunijā un Lietuvā ir ļoti līdzīgs skaitlis.

    x
    01.02.2017 12:19

    manuprāt, tas vispār nav saistīts ar tēmu, bet nu ja jau, tad izteikšu minējumu – daļa nežēlo gadžetiem uz piem. veselības (atpūta, zobi, sports utt.) rēķina, citi vergo mikrokredītos, nu protams, ir slānis, kas var atļauties – kāpēc lai nebūtu, tāds ir pat nabadzīgākajās Āfrikas valstīs.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 12:31
    Reply to  x

    No otras puses, viedtālrunis mūsdienās ir kļuvis par pašu galveno “datoru” un ir tikai loģiski, ka gribas, lai tas ir gan jaudīgs, gan labi uzbūvēts.

    Lapsinieks
    01.02.2017 14:53

    kuras ir tās profesijas, kurās smārtfons ir kļuvis par galveno datoru? Neskaitot modes blogeres, politiķus, baristas un ielasmeitas un citas minoritātes?

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 15:09
    Reply to  Lapsinieks

    Visās. Kamēr nesapratīsi kāpēc, aicinu lieki te komentāros nepukstēt.

    Lapsinieks
    01.02.2017 17:55

    taghad puksti Tu, ja nevari nosaukt kurās profesijās smārtfons ir galvenais dators. Nepazīstu nevienu tādu cilvēku.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 18:23
    Reply to  Lapsinieks

    Es jau nosaucu.

    GundarsBarons
    04.02.2017 23:18

    Visās??? Atļaušos pasmaidīt. Vai tagad operāciju zālēs ķirurgi ar smartfoniem operē? Vai projektētājs savu 3D modeli izstrādā Android AutoCAD versijā? Pavārs garšvielas pieber pēc telefona priekšā pateiktā? Tankuģus vada ar smartfona vadību? Tev nu gan piedienētu nopietnākus tekstus rakstīt. Jā telefons ir neatņemama, svarīga ikdienas lieta, bet ne jau “galvenais dators visās profesijās”. Ja nu vienīgi hipsters-blogotājs kafejnīcā ir profesija. To gan nezināju.

    x
    01.02.2017 17:31

    piekrītu – telefons no zvanīšanas iekārtas ir kļuvis par ko daudz svarīgāku.

    bet. līdz mājsaimniecības “galvenā datora” statusam tam vēl ceļš ejams.
    tas, ka dažiem cilvēkiem pietiek ar smartfonu, vēl nepietiek šādam apgalvojumam.

    Lapsinieks
    01.02.2017 19:30
    Reply to  x

    tas vairums pārsvarā ir soc tīklu glāstīšana. Saziņa, kalendārs, e-pastu izlasīšana – ja tikai ar to saprot “darbs”. Kam – kupi pradai? Valsts pārvalde, sab.sektors, medicīna, skolotāji, sab attiecību speciālisti, reklāmisti, radošās jomas darbinieki… šoferi, celtnieki, atslēdznieki, santehniķi… eju cauri klasifikātoram, nesparotu – kam smārtfons varētu aizstāt datoru…

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 19:39
    Reply to  Lapsinieks

    Skaties uz to no otra gala. Vai mūsdienās var iztikt vienu dienu bez datora? Un bez telefona?

    x
    01.02.2017 20:06

    Pareizi domā! Dienu bez telefona – varu. Bez laptopa – daudz, daudz grūtāk.

    vienkārši jāpieņem, ka vieniem primārā iekārta ir telefons un citiem – pilnizmēra iekārta ar qwerty un monitoru.

    jautājums ir tikai par attiecību. ja kādudien smartfonu-only lietotāju būs 50%+ tad arī skatīsimies tālāk. pagaidām telefons ir tikai viena no ikdienā lietotām ierīcēm.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2017 20:16
    Reply to  x

    Nu ja, viena no ikdienā lietotām ierīcēm. Galvenā.

    Lapsinieks
    01.02.2017 23:58

    Kā Rīga Tevi sabojājusi. Esmu dzīvē redzējis Tavās acīs to dīvaino spīdumu, kad Tavas rokas mežonīgā ātrumā slīd pa tālruņa ekrānu. Zināma degsme. Vai akarība. + drusku atrāvies no realitātes – varbūt satiec tikai sev līdzīgos?

    Kristaps Skutelis
    02.02.2017 05:20
    Reply to  Lapsinieks

    Bet varbūt… satiec citus tikai virtuālajā vidē? :D

    Lapsinieks
    02.02.2017 07:35

    tur jau tā lieta, ka tieši otrādi…

    Lapsinieks
    01.02.2017 20:19

    bez telefona grūti – bet tādā izpratnē, kā varētu “neiztikt” arī ar podziņtelefonu. Saziņai – kam vairāk, kam mazāk. Dators tomēr daudz vairāk un daudz plašākam cilvēku lokam ir darba instruments.

    GundarsBarons
    04.02.2017 23:21

    Tu kā labs politiķis uz konkrētu jautājumu atbildi ar trīs izplūdušiem pretjautājumiem. Labi, gan jau ka lielākā daļa tevis teiktajā ir sarkasms.

    Mārtiņš
    04.02.2017 10:36

    Vidējā cena par uz nomaksu ņemtu vai uzreiz apmaksātu aparātu? Divas pavisam dažādas lietas. Neticas, ka vidējais pircējs vulgaris noloka 350eur skaidrā par trubiņu.

    Kristaps Skutelis
    04.02.2017 11:18
    Reply to  Mārtiņš

    Cik sapratu, tad viss kopā.

    Reklāma