Web Analytics
More
    Reklāma

    Michael Kors aizdod zīmolu zelta krāsas Fujifilm fotoaparātam

    Jaunākie raksti

    Modes aksesuāru zīmols Michael Kors lēnām kļūst par tehnoloģiju zīmolu. Pavisam nesen Michael Kors izziņoja divus jaunus Android Wear viedpulksteņus, šoreiz ir kārta fotoaparātam. Michael Kors pulksteņi tapa sadarbībā ar Fossil, kas arī ir iesaistījies cīņā par Android Wear viedpulksteņu pircējiem.

    Michael Kors apvienojis spēkus ar Fujifilm, izveidojot Michael Kors x Fujifilm Instax Mini 70 digitālo fotoaparātu, kas ir nedaudz izkrāšļots Fujifilm Instax Mini 70 modelis. Fujifilm Instax Mini 70 izmanto Polaroid ideju, piedāvājot uzreiz veikt fotoattēla izdruku.

    Reklāma

    Michael Kors ieguldījums Fujifilm Instax Mini 70 fotoaparātā ir zeltītās krāsas izmatošana un logotipa izvietošana. Instax Mini 70 ir 60 mm objektīvs, 1/2 sekunde līdz 1/400 slēdža ātrums, ISO 800 un fotogrāfijas izdruka aizņem aptuveni 90 sekundes.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Rūdolfs Rancāns
    22.09.2016 13:48

    Instax (vai jebkuru citu polaroid) kadra piedzimšanu par izdruku nekādi nevarētu saukt. Drīzāk katra bilde ir kā sensors, jo drukāts tur netiek pilnīgi nekas. Arī 90 sekundes tas neaizņem. Bilde no fočika ”izlien ārā”.. nez kādās 5 sekundēs laikam. Nu, ātri, vienvārdsakot. Tad pēc kādām 30 sekundēm sāk parādīties pirmās aprises un var sākt spriest par kadrējuma veiksmīgumu, bet tikai pēc kādām 5 minūtēm fotogrāfija ir pilnībā ”nogatavojies” un visas krāsas ir ieņēmušas savu gala stāvokli.

    x
    22.09.2016 14:57

    krāsas izmatošana vai matu izkrāsošana?

    x
    22.09.2016 15:07

    >apvienojis spēkus ar Fujifilm, izveidojot Michael Kors x Fujifilm Instax Mini 70 digitālo fotoaparātu

    lūdzu paskaidrojiet, cik digitāls ir aparāts kas bildi veido uz papīra, projicējot uz tā gaismu kas izlaista cauri objektīvam.

    Reklāma