Web Analytics
More
    Reklāma

    Messenger un WhatsApp trīskārt pārsniedz SMS skaitu, pievienoti “čata boti”

    Jaunākie raksti

    Facebook F8 izstrādātāju konferences ietvaros paziņots, ka Messenger un WhatsApp servisos ik dienu tiek nosūtīti 60 miljardi ziņojumu, kas trīs reizes pārsniedz tradicionālo īsziņu dienas “normu” – 20 miljardus. Facebook Messenger spējis pieaudzēt lietotāju skait no 700 miljoniem pirms gada līdz 900 miljoniem šajā gadā. Tas nozīmē, ka Facebook Messenger ļoti strauji tuvojas WhatsApp, kas vēl februārī paziņoja par vienu miljardu aktīviem servisa izmantotājiem.

    Facebook Messenger platforma ir ieguvusi vairākus nozīmīgus “čata botus”, kas palīdz Facebook Messenger izmantotājiem. Iepirkšanās servisa Operator bots palīdzēs izvēlēties dāvanas, CNN ziņu bots spēj Messenger lietotnē parādīt jaunāko ziņu virsrakstus, HealthTap ir virtuāls ārsts, kas nepieciešamības gadījumā izveidos saraksti ar īstu ārstu. Poncho ir virtuāls laika apstākļu ziņotājs ar attieksmīti, paziņojot, ka jaunā frizūra cietīs no pārlieku liela mitruma. Pieejami arī Uber un Wall Street Journal čata roboti. Absolūts botu vairums darbojas tikai ASV.

    Reklāma

    Facebook Messenger ar čata robotu ieviešanu varētu nākotnē izskaust nepieciešamību uzstādīt atsevišķas, retāk izmantotas lietotnes, piemēram, lidsabiedrību izveidotās, kas kalpo tikai kā virtuāla biļete un atgādina par nepieciešamību reģistrēties pirms lidojuma.

    Liela daļa Facebook Messenger botu vēl nav aktīvi, pilnu plānoto Messenger botu sarakstu vari meklēt pie Avota raksta lejasdaļā.

    how-to-find-and-use-a-facebook-chatbot_h3j1.640 facebook-messenger-bot

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PurvaVelns
    14.04.2016 11:55

    spelčeks…

    Nettwerk
    14.04.2016 15:40

    Kam man boti? Man tracina shaada padariishana. Tik pat labi viss ko raksti, kaut kaadi vaardi iziet pie botiem un veelaak naaks reklaamas, par intereseejoshaam lietaam. Nee paldies buus jaamaina sazinjas programma.

    Mārtiņš Dmitrijevs
    14.04.2016 19:46

    Meh… Telegram uber alles! (telegram.org)

    bombelats
    15.04.2016 00:02

    Velk uz to, ka SMS tļruņos tiks aizstāti ar Vassapiem. Bet, ja nopietni, līdz šim nesaprotu kādēļ ikdienas saziņai lietot kaut ko citu SMS vietā. Pats izmantoju tikai bilžu sūtīšanai, jo MMS tiek saspiests pavisam mazs. Un uz citādo operatoru vispār neko citu nevar nosūtīt.
    Un, protams, protams, esot ārzemēs, kad izdodas uztaustīt bezmaksas vifī.

    PurvaVelns
    15.04.2016 08:18
    Reply to  bombelats

    sms ir pagātne. daudz tam iemēslu… es ar ilgi nevarēju tam pieslēgties… Skaidrs, ka vazaps – pat vienkāršai saziņai – kaut vai tāds pluss, ka redzi vai ziņa saņemta un izlasīta, kad cilvēks ir bijis pieslēdzies, turklāt tas viss smuki pieejams no weba. arī tad, ja esi aizmirsis mājās tālruni.

    digitalk
    15.04.2016 10:02
    Reply to  PurvaVelns

    tieši tāpēc cik labi, ka sms nav tādas kontroles. gribi ignorēt cilvēku – ignorē, un nav viņam jāzin, kad tu esi pieslēdzies un vai esi atvēris viņa ziņu.

    PurvaVelns
    15.04.2016 10:15
    Reply to  digitalk

    man, laikam, situācijas, kad vajag zināt vai ziņa ir izlasīiita prevalē. nepinos ar cilvēkiem, kurus vajadzētu ignorēt.

    digitalk
    15.04.2016 10:36
    Reply to  PurvaVelns

    ir vesela kategorija cilvēku, kuri uzskata, ka tavs pienākums ir obligāti pacelt zvanu un zibenīgi reaģēt uz īsziņām. kad to nedari, sākas pretenzijas uzbrauciena formā. ar epastiem tas ir mazāk izteikti, bet arī tur atrodas daži.

    es gan savā veco kontaktu lokā esmu šo izskaudis, bet šādiem jauniem aktīvistiem vnk pasaku “tu par manu telefonu maksā? man telefons ir vajadzīgs, lai es varētu piezvanīt, nevis mani varētu sazvanīt, kad tev savajagas. varēšu – atbildēšu.”

    Janis
    15.04.2016 18:35
    Reply to  digitalk

    Man liekas, ka Tu sevi esi “pozicionējis”, kā “mīksto”… :D
    Kas ir tie cilvēki, kuri Tev brauc virsū ja Tu sekundes* laikā neatbildi uz sms, vai citu ziņu?

    digitalk
    15.04.2016 22:19
    Reply to  Janis

    da ir visādi histēriski mutes palaistuves, kuriem liekas, ka viņi ir pasaules naba. tā kā cenšos būt pieklājīgs ar mazpazīstamiem cilvēkiem, tad laikam viņi to uzskata par vājuma pazīmi un mēģina tēlot alfatēviņus vai mātītes.

    Janis
    16.04.2016 06:55
    Reply to  digitalk

    Pieņemu tas saistīts ar darbu?
    Nu atsevišķās jomas tā varētu būt:/

    digitalk
    16.04.2016 11:51
    Reply to  Janis

    IT sētnieks ar 20+ gadu stāžu :)

    Janis
    17.04.2016 12:12
    Reply to  digitalk

    Ok skaidrs:)
    Ņemu savus vārdus atpakaļ par to – “Pozicionē sevi, kā mīkstais”
    IT jomā laikam tiešām traki, ja kaut, kas nestrādā tad pieļauju, ka bombardē Tevi pamatīgi :/

    ZL
    15.04.2016 11:36
    Reply to  digitalk

    WhatsApp var uzlikt tā, lai citi neredz esi izlasījis ziņu vai nē, esi bijis pieslēdzies vai nē.

    bombelats
    15.04.2016 12:31
    Reply to  PurvaVelns

    Nu arī smsam var uzlikt atskaiti, kā arī izmantot no pīcī (vismaz Android gadījumā). Un tieši par to, ka redzu Last online was xxxx, nemaz nepriecē, ja gribu ko nosūtīt. Ir cilvēkam tālrunis – ir SMS. A pārējiem servisiem – nav datu – nav ziņas. Utt. Bet daudz, kas atkarīgs no lietošanas paradumiem. Nu nepatīk man bakstīties ar to rakstīšanu, vieglāk piezvanīt. Un atsevišķos gadījumos kaut ko uzrakstīt, man šķiet SMS labākā izvēle.

    Janis
    15.04.2016 18:38
    Reply to  bombelats

    Vai tad atskaite nenāk, tikai par to, ka ziņa piegādāta, nevis izlasīta?

    bombelats
    15.04.2016 19:50
    Reply to  Janis

    Jā, tā ir. Bet nenāk prātā neviens gadījums, kad man ar to būtu pietrūcis.
    Nu ir jau ir šie vassap veidīgie servisi advancētāki, nenoliegšu.

    PurvaVelns
    17.04.2016 12:45
    Reply to  bombelats

    agri vai vēlu, bet sms atmirs kā suga. pirms diviem gadiem es biju ļoti skeptisks par wacapu…

    digitalk
    17.04.2016 13:11
    Reply to  PurvaVelns

    messendžeru problēma ir savstarpējā nesavietojamība, kamēr tie savstarpēji turpina konkurēt – sms dzīvos cepuri kuldams.

    PurvaVelns
    17.04.2016 13:36
    Reply to  digitalk

    a) wacaps nu jau ir far priekšā visiem pārējiem. b) tu nemaz nevari aizsūtīt kādam ziņu, ja cilvēks nav wacapā c)wacaps izmanto to pašu adresu grāmatu un redz – kurš tur ir un kurš nav d) nu jau parādās softi – tu sūti cilvēkam ziņu un nemaz nezini kur tieši, bet viņš to saņems sev ērtākajā veidā. Integrācija, poņimaješ. Bet es domāju, ka 2-3 gadi un sms dienas būs skaitītas.

    digitalk
    17.04.2016 13:47
    Reply to  PurvaVelns

    > d) nu jau parādās softi – tu sūti cilvēkam ziņu un nemaz nezini kur tieši, bet viņš to saņems sev ērtākajā veidā

    ha, tieši tas krīt uz nerviem. šobrīd risinu cilvēkam problēmu – kāpēc iMessages būdamas izslēgtas uzkrājas āboļakountā un uzrādās uz MacBook…

    PurvaVelns
    17.04.2016 16:00
    Reply to  digitalk

    ā. es jau nerunāju par minoritātēm.

    bombelats
    17.04.2016 18:25
    Reply to  bombelats

    Redz, atkal visādi softi, integrācijas…kamēr pazūd tulkojumā. Kāda vella pēc, ja ir vienkārša un darbojoša sistēma? Nu neizmirs SMS tik ātri, tieši dēļ to nesavietojamības vai dažādu paildprogu dēļ. Pie tam, lai SMS atmirtu, operatoriem ir jāpārtrauc šāda servisa piedāvāšana.
    Un nevienā šeit izteiktajā komentā vēl neesmu sastapis nevienu reālu argumentu, kādēļ ikdienā ziņa būtu jāsūta, izmantojot kādu mesendžer servisu, nevis SMS.

    Nettwerk
    16.04.2016 01:47

    Joprojaam epasts man ir primaarais sazinjas veids. Whatsapp izmantoju tikai sazinjai ar mammu. Paareejiem epasts vai telefoniski izmantojot sms vai zvanus.

    digitalk
    17.04.2016 13:38
    Reply to  Nettwerk

    es pat spiežu klientus uz ‘uzraksti man epastā’, marķēju pastus kā neizlasītus līdz darbs nav pabeigts – lielisks elementāra organaizera aizvietotājs.

    Haily
    18.04.2016 09:52

    Es pārsvarā izmantoju viber, kam nav viber ar tiem čatoju whatsappā, kuri nav tur, ar tiem fb messengerī un sms sūtu tikai tiem, kuri neizmanto šos, bet tādu jau ir ļoti maz.

    Kāpēc es izmantoju?
    Ērti, patīk emocijikonas un ļoti bieži sūtu un saņemu mms.

    Reklāma