Web Analytics
More
    Reklāma

    Adidas iegādājas Runtastic par 220 miljoniem eiro

    Jaunākie raksti

    Tiek ziņots, ka fitnesa lietotni Runtastic ir iegādājies sporta apavu, apģērbu un citu preču ražotājs Adidas Group. Runtastic tika pārdots par 220 miljoniem eiro, kas nemaz nav tik daudz par šāda tipa populāru lietotni.

    Iepriekš cits sporta preču ražotājs Under Armour iztērēja pus miljardu par divām sporta lietotnēm – par salīdzinoši zemu cenu (nieka 85 miljoniem dolāru) janvāra beigās iegādājies Endomondo, bet Under Armour paspējis iegādāties arī MyFitnessPal. Šoreiz samaksāti 475 miljoni ASV dolāru. MyFitnessPal ir vairāk diētas un kaloriju uzskaites serviss, bet tas ietver arī nedaudz nodalītu fitnesa aplikāciju kopumu. Kopā ar abiem servisiem Under Armour ieguvis vairāk kā 100 miljonus reģistrētu lietotāju.

    Reklāma

    Runtastic tika izveidots 2009. gadā Austrijā un zem Runtastic zīmola apvienotas aptuveni 20 lietotnes skriešanai, pietupieniem, riteņbraukšanai utt. Kopumā Runtastic lietotnes lejupielādētas 140 miljonus reižu un tiek lēsts, ka tās izmanto ap 70 miljoni lietotāju visā pasaulē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    06.08.2015 11:53

    Nav daudz, bet ņemot vērā, ka fitness app tirgus ir pilns ar veiksmīgākiem produktiem, tad šis arī ir labs sasniegums. Cerams, ka šis Adidas solis liks sasparoties arī Nike un viņi vairāk attīstīs savu Nike+ skriešanas rīku.

    No savas puses esmu pamēģinājis, gandrīz visus populārākos servisus, un tādiem amatieriem, kā man daudz interesantāki un vienkāršāki ir piemēram, Runkeeper, Strava, Nike+. Priekš pro gan ir citas vajadzības un app.

    Reklāma