Ah, Volkswagen Passat. Kopš 1973. gada, kad tika uzsākta Passat ražošana, visā pasaulē ir pārdoti jau vairāk nekā 22 miljoni šo automobiļu un šobrīd varam iegādāties jauno astotās paaudzes Passat. Šis auto ir ļoti populārs arī Latvijā un es pats testējot šo auto piedzīvoju situāciju, kad no apkārt redzamajiem desmit citiem auto seši bija tieši Passat.

Volkswagen paši jauno Passat raksturo kā premium auto, taču bez premium auto augstās cenas un tādējādi liek pretī kā konkurentu tādiem auto kā BMW 3. sērijai, Audi A4 un Mercedes C klasei. Auto maksā sākot no aptuveni 20 tūkstošiem eiro un bagātīgākajos aprīkojuma līmeņos tā cena var sasniegt un pat pārsniegt 40 tūkstošus eiro, kas par Passat šķiet neadekvāti daudz.

Kad es pirmo reizi ieraudzīju šo auto, nodomāju, ka tas ir diezgan garlaicīgs. Tomēr pēc kāda laika guvu iespēju ar to izbraukt un manu skepsi nomainīja krietni pozitīvākas domas. Lai arī joprojām neuzskatu šo auto par pārlieku aizraujošu, tomēr tajā spēju saskatīt veselu lērumu nozīmīgu plusu. Auto ir kļuvis patiešām moderns un labi aprīkots tas pat izskatās vairāk kā cienījami. Tāpat tam piemīt vācu auto piemītošā nostrādātības sajūta – šajā auto atrasties ir patiešām patīkami. Tāpat Passat nav zaudējis savas praktiskuma iezīmes – auto ir ērts braukšanā, tajā ir papilnam vietas pasažieriem un bagāžai, un tas ir piepildīts ar nostrādātām un noderīgām tehnoloģijām.

Šoreiz vēlos jūsu uzmanībai savus iespaidus par auto piedāvāt video formātā. Auto nav statisks objekts, to prasās parādīt dinamiski un šādiem nolūkiem video formāts ir pateicīgāks. Kā ierasts, aicinu komentāru sadaļā izteikt savas domas par redzēto un dzirdēto.

Vairāk fotogrāfijas skaties Volkswagen Passat (B8) galerijā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

35 komentāri

  1. Video darbā nepaskatīsies, bet mājās tērēt laiku kursoram nav intereses… ja arī turpmāk būs video, tad par vienu lietotāju attiecīgajiem rakstiem mazāk. :)

    • tas ir tipa – kamēr darba devējs neredz ka skaties viģikus var vnk nestrādāt un lasīt garumgarus aprakstus kursorā?

      • nē, tas ir ķipa rakstā ērtāk scrollēt pāri tam, kas neinteresē… Man liekas es nevienu Kristapa aprakstu neesmu izlasījis pilnībā. Nafig to ūdeni lasīt? Visur vieni un tie paši teikumi – uz labā sāna ir tik podziņas, uz kreisā ir tikai viena. Vai otrādāk.

  2. Runā sviestu, valoda nekāda. ieteiktu pašam noskatīties video kādas pāris reizes. Nonāk ar sevi pretrunās, saka, ka labi nokomplektēts maksās izteikti lētāk nekā alternatīvas un vēlāk saka, ka ir izmantota arī āda (wow – āda), protams, ja mēs maksājam tik daudz par šo auto”
    “CILVĒKIEM iegādājoties jauno Passat ir peejami trīs veidu priekšējie lukturi… vienkāršāki, bet joprojām labi spīdoši lukturi ….” :D

    • Jā, briesmīgi, briesmīgi, briesmīgi. Par pretrunām īsti nevaru piekrist, jo pat savos ap 40k eiro Passāts būs lētāks nekā pieklājīgi nokomplektēti 3. sērijas BMW, Audi A4 vai Mercedes C klase. Un dārgākie Passāta lukturi ir reāli kruti, gaismas diodes un automātiskie tālie uguņi, kas arī darbojas. Visu vakaru sajūsminājos kā tie dara savu ņigu ņegu – slēdzas ārā pa blokiem un automātiski maina augstumu, kad pretīm braucošais auto pavisam blakus. “Lētā” gala konkurentiem tas neizdodas tik filigrāni.

  3. Man patika! Skatīties video apskatus man patīk labāk nekā lasīt garus apskatus teksta formā. Neliels ieteikums par filmēšanu – filmējot ar mazajām actionCAM labāk izvēlēties ne tik saulainus apstākļus, jo pārāk spožā saulē tās netiek galā ar lielo apgaismojuma starpību starp āru un mašīnas salonu. Vis labāk filmēt kad ir apmācies laiks, bet protams, ja auto iznomāts uz dienu vai divām un tās ir satrāpījušās saulainas, tad šādas filmēšanas var atlikt uz vakaru kad saule jau iet uz rietu, vai braukt kaut kur ēnā…

    • Paldies! Par apgaismojuma/krāsu ķibelēm man līdzīgas domas, bet šoreiz mums tas auto reāli bija tikai dažas stundas (iepriekš gan pamatīgi izbraucos ar jauno Passat sedana izpildījumā), tāpēc viss bija jāfilmē triecientempā. Un ņemot vērā šo apstākli, šķiet, ka esam izdarījuši ļoti daudz. Paldies komandai!

  4. Nez, vai karstums vai uztraukums, vai vienkārši mikrofons par jūtīgu, bet runa ausij nav tīkama. Video nenoskatījos līdz galam. Brīžiem liekas, ka Kristaps nedaudz aizelsies.
    Labāk raksti, vai jātrenējas runāt, uzstāties, kad Tevi filmē. Nez. Vai vienkārši piemeklēt citu personu, kurš filmēsies.

        • Neko sliktu jau nesaku, un anonīmi nediršu. Par savu teikto atbildu. Tāpēc saku, Kristapam vai nu jātrenējas runāt kameras priekšā vai ar trhniku jātiek galā. Vai vienkārši, ja vēlas nopietni bīdītportālā video, tad lai kvalitāti ceļ ar kvalificētu personālu. Kaut ko jau pelna šī lapa.

        • Man no sirds prieks, ka Kursoru lasa jomas profesionāļi, kas vienmēr visu zina labāk un nekad nelaidīs garām iespēju izteikt savu patiešām noderīgo vērtējumu. Paldies un tā turpināt!

        • tu atgādini smirdošu onkuli uz soliņa parkā, kas visu zina labāk un visus ap*irš, bet par kuru visiem ir nospļauties.

          es autora vietā jau sen tevi būtu nobloķējis, jo tavi indīgie un bezjēdzīgie komentāri nav vērsti uz diskusiju vai mājaslapas satura uzlabošanu.

        • Nu paņem ieslēdz kaut vai noskaties raidījumu “Tavs Auto”. Ko tieši es uzdirsu un nepamatoti? Es pasakau, pamatoju. Tālāk Jūsu secinājumi un spriedumi. Es nemāku kameras priekšā runāt, un es to nedaru. Nekur neesmu rakstījis, ka kaut ko labāk protu un esmu nozares speciālists utt. Es izpaužu savuv iedokli, kādas sajūtas pārņēma. To laikam sauc par vārda brīvību. Nebija manā tekstā ne lamas ne nepamatoti aizvainojumi. Tikai kritika un viss. Nav mana problēma, ja autors neprot, negrib utt uzņemt kritiku. Tāpēc jau šis ir internets.

        • Viss kārtībā, saturīga kritika tiek uzklausīta un ņemta vērā. Es gadiem esmu turējies prom no video žanra, jo ir ļoti sarežģīti un arī dārgi izveidot kvalitatīvu video. Īpaši ja nav pieredzes šajā jomā.

          Tomēr attīstība notiek darot un eksperimentējot, tāpēc arī uzņēmos izaicinājumu piedalīties šajā video. Pavisam noteikti būs vēl!

        • Nu jā. Tāpēc jau rakstīju, ka vai nu jātrenējas vai vnk jāmeklē kas māk. Novēlu tikai panākumus. Kā nekā, nekļūdās tikai tas, kas neko nedara. Tas pats ar attīstību. Ja mēģina, dara, tad ar laiku prasmes uzlabojas.

  5. Priekš manis par garu. :) Un par daudz “stūre griežas, bagāžniekā ir vieta čemodānam” veida informācijas (pašsaprotamas). Varbūt pārāk pierasts pie Telegraph un Carbuyer kompaktajiem apskatiem?
    Risinājums ar FPV salonā interesants, bet platleņķis pārāk samazina detaļas, līdz ar to praktiskais labums neliels.
    Ā, un es gribētu mazāk piedošanas. :) Tipa spogulis mazs, bet nu labi, tāpat jau visu var redzēt – kamōn, ja mazs, tad mazs, ja pietiekami liels, tad nav vērts tērēt laiku un pieminēt :)

  6. Beidzot noskatījos. Man patika. Video lieliski parāda detaļas, kas bildēs nepamanās, dziļumu, izliekumu, nu vienu vārdu sakot solis tālāk apskatā. Valoda, teikumi – pieslīpēsies ;)
    BTW. Ja Kārlis vienmēr skaītja, cik automašīnā ir glāžu turētāji, tad tu varētu katram auto no mainīt spuldzīti, vo būtu sava odziņa ;)

    • Padomā kārtīgāk… ņemt un patvaļīgi darīt lietas kas garantijas laikā obligāti jādara dīlera servisā? It sevišķi ja tu auto esi paņēmis tikai uz testēšanu un neesi tā īpašnieks… Pie kam gāzizlādes lampas teorētiski patvaļīgi vispār nedrīkst mainīt…

      • nav jau vecais pasāts, kam lampiņas nomaiņa prasīja 3min.
        jaunajiem auto pat piekļuvi lapiņai uztaisa tā, lai vidējam cilvēkam būtu jābrauc pie dīlera/uz darbnīcu.

        • Nu nav jau tik traki arī ar jaunajiem… Tas tāds stereotips. Ja auto aprīkots ar parastajām kvēlspuldzēm ko paredzēts mainīt samērā bieži – tad parasti arī ir padomāts par iespēju tās nomainīt salīdzinoši vienkāršā veidā. Ir protams atsevišķi modeļi (biežāk mazauto vai miniveni) kuriem zem motora paŗsega ir tāda šaurība ka ir grūti piekļūt lampiņām. Tur jā, tur var piekrist par sarežģītību…. bet cik man ir sanākusi darīšana ar normāla izmēra sedaniem un universāļiem – tiem pat ksenonu nomainīt nav grūti…

        • nu parastās kvēlspuldzes, ja vien ir kvalitatīvas, var kalpot krietni ilgāk par ksenoniem, kas pēc gadiem paliek tumši un ir jāmaina par … simtiņiem…

        • Tikai tīri pieredze, bet gāzizlādes (xenon) spuldzes man dien dienā dega 5 gadus (abas izbeidzās kā jau bija gaidāms ar 2 nedēļu intervālu), kamēr kvēlspuldzes otram auto esmu mainījis vismaz reizi 2 gados. Tā ka noteikti nepiekritīšu apgalvojumam, ka kvēlspuldzes kalpo ilgāk.

        • Bet ne visiem to varēs izdarīt – šim pašam pasātam – tur tak viss LED – ko tur mainīt…

        • Tāpēc jau tas būs labs tests, vai iegādājoties auto tev nav klāt jāpērk aboniments servisā ;)

  7. Visiem čikstētājiem es ieteiktu pašim pamēģināt noformulēt savas domas vārdos, teikumos, rindkopās – turklāt tā, lai kādam to būtu interesanti arī lasīt. Un tad vēl pamēģināt kaut ko nofilmēt un pa virsu pastāstīt. Tas gan nemaina faktu, ka Kristapam ir kur augt un tiekties – gan aktiermeistarībā, gan konceptuāli (saprotu, ka bija maz laika…) – izkopt savu kaut kādu manieri, izveidot harizmātisku stilu, pieslēgt ironiju vai da jebko, lai šos apskatus un video padarītu interesantākus un atraktīvākus.

  8. Nu tas par negantajiem velobraucējiem bija totāli garām. Auto protams ir labs, bet pats ikdienā izmantoju velo, tādēļ izteikumu uztvēru personīgi. Piedomā līdzi ko runā!!!

    • Tas bija kā naglai uz galvas, nevis garām, jo tiešām velobraucējiem neeksistē noteikumi un krāsas luksafoā visas 3 ir zaļas, vēl ir tādi indivīdi, kas izdomā braukt viens otram blakus, nevis viens aiz otra. Velokurjeri vispār, sist viņus gribas, jo ja notrieksi to muļķi, tad ej un pierādi, ka viņš nogriezās pa kreisi pārbraucot 2x tramvaja sliedēm un nepārtrauktām līnijām un izlidoja tev priekšā.

  9. Nu man labāk patīk tekstā lasīt, nekā video skatīties, katram sava gaume. Noriet gan nevajadzētu, nav nekas tik briesmīgs tajā video kā dažs labs te sūdzās. :)

  10. Video personīgi man nu tā, ķip baigā reklāma :D
    Beigās arī: “Un kā jau vācietim mēs varam šo auto nopakot līdz zobiem” A kuru tad nevar??
    Jauno Ladu pat var nopakot līdz zobiem(varbūt) :D

    Bet nu Kristap tik jātrenējas un būs baigi labi:)
    Nekļūdās jau tikai tie kas neko nedara veiksmi:)

    • Paldies par komentāru! Jā, plūdenu, interesantu un kvalitatīvu video sagatavot nav joka lieta. Filmējoties šim video to sapratu uz savas ādas. Ja atrisina finansējuma jautājumu (labu video sagatavot maksā arī gana dārgi), tad var mēģināt turpināt šo lietu.

      Ar to “nopakošanu” nav viss tik viennozīmīgi. Vācu auto parasti ir ļoti daudz papildaprīkojuma opciju, kamēr Āzijas pārstāvjiem (piemēram, Subaru) tie parasti salikti pāris vai trīs komplektācijas un neko diži daudz tos auto nevar pielāgot.

Ir ko teikt?