Autoražotājs BMW iepazīstinājis ar jaunākās paaudzes (virsbūves kods G11/G12) septītās sērijas modeli. Pirmie auto pie saviem īpašniekiem Eiropā nonāks šī gada oktobrī, bet līdz tam vēl gaidāma publiska debija Frankfurtes autosalonā.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju, jaunais septītās sērijas modelis ir kļuvis vien nedaudz garāks, bet tā platums un augstums nav mainījies – 5098 mm garumā, 1902 mm platumā un 1478 mm augustumā, savukārt riteņu bāze ir 3070 mm. Jau ierasts, ka BMW flagmaņiem, sākot no 1986. gada (virsbūves kods E32), ir bijis iespējams izvēlēties arī pagarinātās versijas. Arī nupat prezentētais modelis nebūs izņēmums un to varēs iegādāties arī pagarinātajā Long versijā, kuras garums būs 5238 mm, bet riteņu bāze 3210 mm. Interesantā kārtā, dažos tirgos jaunais modelis būs pieejams tikai pagarinātajā versijā, piemēram, ASV.

Vizuāli BMW ir saglabājuši tiem šobrīd aktuālās virsbūves līnijas – plūstošas formas, šaurus lukturus (priekšējos iespējams aprīkot ar lāzeru gaismām, savukārt aizmugurējie jau standartaprīkojumā ir diožu), masīvu bamperi priekšā un aizmugurē, kā arī BMW raksturīgo radiatora resti automašīnas priekšpusē.

Neskaitot lāzera lukturus, jauno septīto sēriju iespējams aprīkot ar vairākām interesantām papildopcijām, par daļu no kurām esam ziņojuši jau agrāk. Papildus auto aprīkojuma klāstā būs pieejama arī četrzonu klimata kontrole, septiņu collu planšetdators aizmugurē sēdošajiem, kas ļaus vadīt dažādas automašīnā pieejamās funkcijas, bezvadu telefona lādētājs un pat gaisa jonizētājs.

Sākotnēji auto būs pieejams ar diviem benzīna dzinējiem – sešcilindru rindas turbodzinēju ar trīs litru tilpumu, kas attīsta 326 Zs un 4.4 litru V8 turbo dzinēju ar 450 zirgspēku jaudu. No dīzeļdzinējiem sākotnēji būs pieejams vien trīs litru tilpuma turbodīzelis ar 265 zirgspēkiem. Visi dzinēji sajūgti ar astoņu pakāpju ZF automātisko pārnesumkārbu un ir pieejamas aizmugures piedziņas un pilnpiedziņas versijas. Tāpat arī BMW jau ir paziņojuši par iecerētu hibrīdversiju ar četru cilindru dzinēju – 740e / Le – kuras kopējā jauda būs 326 zirgspēki, bet vidējais degvielas patēriņš pēc ražotāja datiem var sasniegt pa 2.1 litru degvielas uz simts kilometriem. Pilnīgi elektriskā režīmā būs iespējams nobraukt līdz pat 40 kilometriem ar maksimālo ātrumu 120 kilometri stundā.

Jaunās septītās sērijas ražošana tiks uzsākta Dilgonfingā jau šī gada jūlijā, bet pirmie auto pie īpašniekiem nonāks oktobrī. Izziņotā sākumcena par bāzes versiju Austrijā ir nedaudz vairāk kā simts tūkstoši eiro.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Uldis Tillers

Viss patīk, tikai vai atslēga/tālvadības pults jau nav par lielu? Atliek tikai cerēt ka ir triecienizturīga, domāju ka iPhone 6 ir lētāks par šo izstrādājumu..