Web Analytics
More
    Reklāma

    Tims Kuks pievienojas Ķīnas Twitter līdziniekam Weibo

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka Apple pilnīgi visiem spēkiem grasās spiesties Ķīnas tirgū, jo tajā daudzus ceturkšņus pēc kārtas vērojama pamatīga izaugsme iPhone viedtālruņu tirdzniecībā. Ķīnas tirgus potenciāls ir tik milzīgs, ka Apple pat ievieš daudzas līdzīgas vides un atjaunojamās enerģijas programmas, kādas nesen izziņotas ASV.

    Pat Timam Kukam nākas spert plašu soli pretī Ķīnas sabiedrībai un pievienoties sociālajam tīmeklim Weibo, kas uzskatāms par Ķīnas Twitter alternatīvu. Weibo esot 175.7 miljoni aktīvi lietotāji, kas ir aptuveni puse no Twitter, tomēr Weibo ir izplatītākā mikroblogu vietne Ķīnā. Pagaidām Tima Kuka iesaiste Twitter un Weibo satura veidošanā ir niecīga, jo šajos kontos pārsvarā parādās Apple sabiedrisko attiecību jaunumi.

    Ķīna pavisam noteikti nevar lepoties ar runas brīvību un internetā izvietotais saturs arī tiek uzraudzīts. Tiek pieļauts, ka Tima Kuka Weibo komentāri būs daudz piezemētāki par Twitter lasāmajiem. Weibo neparādīsies nekāds politisks saturs, kā arī netiks apspriesti vietējo varasiestāžu lēmumi un problēmas ar darba drošību Ķīnā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma