Web Analytics
More
    Reklāma

    Xiaomi telefonu lietotāji aktīvāki aplikāciju lietotāji pat par iPhon’istiem

    Jaunākie raksti

    Mobilo aplikāciju analītikas kompānija Flurry janvārī veiktā pētījumā izanalizējot 23 000 ierīču lietošanas paradumus noskaidrojusi, ka par Ķīnas Apple dēvētā Xiaomi mobilo ierīču ražotāja ierīcēs lietotāji aplikācijās pavada vairāk laika nekā to dara iPhone lietotāji. Līdz šim tieši iPhone lietotāji sešus gadus pēc kārtas bijuši aktīvākie mobilo aplikāciju lietotāji un savus Android kolēģus pārspējuši ar lielu pārsvaru. Aplikācijās pavadītais laiks pēc analītiķu domām norāda uz to cik konkrētās ierīces un platformas ir ērti lietojamas un lietotājus spēj iesaistīt aktīvā to lietošanā. Apple pārsvarā dēļ tas ir saukts arī par “Apple maģiju”.

    time_spent_iphone_hires_v1

    Kā redzam grafikā, tad Xiaomi ierīču lietotāji ir aktīvāki aplikāciju lietotāji par iPhone, kas iepriekš ticis uzskatīts par līderi šajā jomā un ar diezgan lielu pavadītā laika starpību atpaliek Samsung, HTC un citi Android ierīču ražotāji.

    Kādas tieši aplikācijas šie cilvēki visaktīvāk lieto? Flurry noskaidrojis, ka Xiaomi ierīču lietotāji ir visnaskākie multimediju aplikāciju lietošanas ziņā – tās viņi lieto par 62% aktīvāk nekā tipisks Ķīnas viedtālruņa lietotājs. Arī produktivitātes aplikācijas uz Xiaomi ierīcēm tiek lietotas aktīvāk nekā vidusmēra ķīnieša viedtālrunī. Mazliet iepaliek sociālo tīkli un spēles.

    time_spent_xiaomi_hires_v1

    Tālāk Flurry centās noskaidrot kas ir tie cilvēki, kas aktīvi lieto Xiaomi ierīces. Analizējot datus, tika noskaidrots, ka tipisks Xiaomi lietotājs ir jauns, sportisks vīrietis, kam nav sveša uzņēmējdarbības joma. Tā teikt, zelta auditorija, ja paraugāmies no Xiaomi puses.

    xiaomi_users_hires_v1

    xiaomi_persona_hires_v1

    AvotsFlurry
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma