Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple un Google cīnās par ekskluzīvām spēļu izvietošanas tiesībām

    Jaunākie raksti

    Mobilā operētājsistēma, lai arī cik tā būtu daiļa un vieda, viena pastāvēt nevar. To ir jāapaudzē ar aplikācijām un servisiem. Tieši tāpēc Apple un Google jau kādu laiku strādā ar mobilo aplikāciju un spēļu izstrādātājiem, lai iegūtu ekskluzīvas tiesības aplikāciju izvietot tikai un vienīgi savā tiešsaistes veikalā.

    Wall Street Journal ziņo, ka šāda veida Apple un Google cīņas turpmāk varētu jūtami ietekmēt esošos iOS un Android operētājsistēmu lietotājus, kā arī sašūpināt jauno lietotāju izvēles svarus. Jau iepriekš Apple sametusi sprunguļus pretējās nometnes riteņos ar “Plants Vs. Zombies 2” un “Cut the Rope” iznākšanu sākumā tikai iOS viedierīcēs.

    Google liek pretī līgumu ar, piemēram, Game Insight spēļu izstrādātāju, lai vilinātu jaunos un esošo lietotājus Android virzienā. Game Insight darījums vairāk ietver Android vizuālās informācijas iekļaušanu spēlē un atbilstoši Game Insight spēļu “pacelšanu” augstāk Google Play veikala topos.

    Līdzīgi strādā Amazon ar Kindle planšetdatoriem, kuriem Amazon Appstore ierādīta īpaša vieta un tiem pieejamas speciāli piemērotas aplikācijas, kuru uzstādīšana ne-Amazon ierīcēs nav iespējama.

    Neaptverami spējīgs ierocis operētājsistēmu cīņās ir iegādātās lietotnes, kuras neviens nevēlas atkārtoti pirkt citā mobilajā operētājsistēmā. Google Play veikalā un Amazon Appstore ļoti bieži pieejamas ievērojamas aplikāciju izpārdošanas, kuru laikā cena tiek samazināta vairākas reizes. Piecu, sešu un vairāk eiro vērtas aplikācijas tiek piedāvātas par cenu, kas ir zem viena eiro. Amazon Appstore katru dienu piedāvā vienu bezmaksas aplikāciju. Te gan jāatzīmē, ka pēdējo nedēļu laikā Latvijas teritorijā bezmaksas aplikāciju prieki nav vairs pieejami.

    Kas vienam prieki, citam – bēdas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    assa
    24.04.2014 11:50

    Kāpēc LV vairs nav?

    26.04.2014 12:30

    Un vēlreiz pierādās, ka šīm lielajām kompānijām nospļauties uz patērētājiem un izstrādātājiem, un pat savu produktu. Ja tu esi ar galvu domājošs izstrādātājs, tad noteikti nepiekritīsi šādam scenārijam. Jā, ir daudzi, kas bez visādiem papildus labumiem veido aplikācijas tikai vienai platformai, bet, tiklīdz tu piekrīti šim nosacījumam, tā nogriez potenciālu produktam nākotnē attīstīties.

    Reklāma