Reklāma

Arī Microsoft piedalīsies virtuālās realitātes pīrāga dalīšanā

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Tas, ka lielās kompānijas sāk pastiprināti interesēties par virtuālās realitātes iespējām un pielietojumu, nav nekas jauns. Un Sony ar savu Project Morpheus kā arī Facebook veiktā Oculus Rift iegāde to tikai lieku reizi apstiprināja. Tagad arī Microsoft sāk intensīvi izrādīt savu vēlmi tik pie virtuālās realitātes pīrāga gabala. Un tieši tāpēc ir notikusi tehnoloģiju iegāde no firmas Osterhout Design Group, kura specializējas viedo briļļu izveidē un ražošanā.

Kompānija Osterhout Design Group pamatā nodarbojas ar militāriem mērķiem paredzētu iekārtu un tehnoloģiju izstrādi. Arī Microsoft īpašumā nonākusī tehnoloģija ir izmantojama ka papildus realitātes, tā arī virtuālās realitātes risinājumiem. Tādas ir arī Osterhout Design Group brilles Osterhout X6, kuras aprīkotas ar diviem puscaurspīdīgiem, HD izšķirtspējas ekrāniem, kuri māk projicēt 3D attēlu. Pateicoties tam, ka brilles paredzētas militāriem mērķiem, tām ir pat lāzera attāluma noteicējs un infrasarkanās redzes iespējas, lai izmantotu brilles tumsā vai miglā.

Līdz ar to, izskatās, ka Microsoft plāni ir lielāki un tālāki, jo atšķirībā no Facebook, kuri nopirka jau gatavu produktu un ražotāju, viņi ir iegādājušies tehnoloģiju dažādu ierīču izveidei. Osterhout Design Group brilles Osterhout X6 darbībā ievērtējiet video materiālā.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qrDgFjBSVuE&w=640&h=360]

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Stendec
04.04.2014 10:46

No sešiem rakstie jaunumos, 3 pīār un viena reklāma. Žēl, biju cerējis ka nebūs tipiskais latvijāņu mēdijs.

Reklāma