Web Analytics
More
    Reklāma

    “Bite Latvija” un “Baltcom” noslēdz apvienošanās procesu

    Šis raksts ir tapis sadarbībā ar Bite Latvija.

    Jaunākie raksti

    IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite Latvija” turpina strauju izaugsmi, paplašinot savu produktu un pakalpojumu klāstu un nostiprinot pozīcijas tirgū. Saistībā ar to uzņēmums nupat noslēdzis vairākus gadus ilgo apvienošanās procesu ar “Baltcom”. Tā ietvaros no 1. jūlija “Bite Latvija” pilnībā pārņems “Baltcom” pakalpojumu portfeli un klientus, tādējādi kļūstot par plašāko elektronisko sakaru un IKT pakalpojumu sniedzēju Latvijā. Kāds bijis šis apvienošanās process, kā tas ietekmēs klientus un nākotnes plānus, sarunā atklāj “Bite Latvija” ģenerāldirektors Arunas Mickevicius.

    Kāpēc tieši “Baltcom”?

    “Bite Latvija” 2019. gada vasarā pieņēma stratēģisku lēmumu iegādāties “Baltcom” – vienu no lielākajiem mājas interneta un televīzijas pakalpojumu sniedzējiem Latvijā – lai kļūtu par konverģentu operatoru, kas piedāvā trīspusēju pakalpojumu komplektu: mobilie sakari, mājas internets un televīzija. “Baltcom” jau bija izaudzējis vairāk nekā 125 000 lielu klientu loku, kā arī varēja lepoties ar būtiskiem ieņēmumiem. Līdz ar to tā iegāde dod iespēju “Bite Latvija” ātri paplašināt savu pakalpojumu klāstu, neveidojot visu no nulles, kā arī paplašināt klientu loku. Būtiski, ka apvienošanās ar “Baltcom” sniedz “Bitei” ne tikai lielāku klientu bāzi, iespēju nostiprināt savas pozīcijas tirgū, bet arī plašākas tehnoloģiskās attīstības iespējas.

    Reklāma


    Arunas Mickevicius stāsta, ka “Bite Latvija” darījumā ar “Baltcom” saskatīja iespēju paplašināt savu piedāvājumu un ieviest jaunus produktus, kas apvienotu mobilo sakaru, mājas interneta un televīzijas pakalpojumus vienā platformā. Tā kā “Baltcom” ir labi izveidota infrastruktūra un tehnoloģiskās iespējas, “Bite Latvija” var izmantot šīs priekšrocības, lai ātri un efektīvi uzlabotu savu piedāvājumu.

    Piecus gadus ilgs ceļš

    “Bite Latvija” ģenerāldirektors uzsver, ka abu uzņēmumu apvienošanās process bija izaicinājumiem bagāts un ilgstošs. Lai gan lēmums par to tika pieņemts 2019. gadā, tikai 2020. gadā Latvijas Konkurences padomes deva apstiprinājumu. Konkurences padome veica rūpīgu, vairākus mēnešus ilgu pārbaudi, lai pārliecinātos, ka apvienošanās negatīvi neietekmēs ne klientus, ne konkurenci tirgū.

    No 2020. gada līdz 2023. gada otrajai pusei “Bite Latvija” fokusējās uz citiem nozīmīgiem projektiem, kas saistīti, piemēram, ar 5G mobilo un optisko tīklu, televīzijas pakalpojumiem u.c. Līdz ar to aktīva “Baltcom” un “Bite Latvija” apvienošanās sākās tikai 2023. gada otrajā pusē, kad tika izveidotas darba grupas un sākti sagatavošanas darbi. Šis process ietvēra detalizētu analīzi par to, kā vislabāk apvienot abu uzņēmumu resursus un tehnoloģijas, lai nodrošinātu nevainojamu pāreju un uzlabotu pakalpojumu kvalitāti.

    Arunas Mickevicius norāda, ka apvienošanās process prasīja rūpīgu plānošanu un sadarbību starp abiem uzņēmumiem, lai pārliecinātos, ka visi tehnoloģiskie un operacionālie aspekti tiek pienācīgi ņemti vērā. Tāpat būtiska nozīme bija darbinieku apmācībām, kas sagatavoja visus darbam jaunajā vidē.

    Jaunās izmaiņas aktuālas no 1. jūlija

    Apvienošanās rezultātā “Baltcom” zīmols pilnībā tiks integrēts “Bite Latvija” zīmola portfelī. Līdz ar to no šī gada 1. jūlija “Baltcom” nosaukums vairs netiks izmantots. Ar šo darījumu “Bite Latvija” nostiprinās savas pozīcijas tirgū, palielinot klientu bāzi un piedāvājumu portfeli. Tas arī ļaus uzņēmumam piedāvāt daudzveidīgākus un pielāgotākus risinājumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem.

    “Bite Latvija” ir apņēmusies uzturēt “Baltcom” pakalpojumu kvalitāti, vienlaikus sniedzot jaunus un uzlabotus produktus. Uzņēmums arī plāno izmantot “Baltcom” tehnoloģiskās iespējas un infrastruktūru, lai izstrādātu jaunus un paplašinātu savus esošos pakalpojumus, ko sniegtu klientiem visā Baltijas reģionā. Piemēram, plānots piedāvāt komplektus, kas apvieno dažādus pakalpojumus, kā Triple Play (balss pakalpojumi, internets un TV). Tāpat pie klientiem varētu nonākt jauni pakalpojumi, kā internets ārpus mājas un iespējas vēl daudzveidīgākai viedpulksteņa izmantošanai.

    “Bite Latvija” ģenerāldirektors intervijā skaidro, ka, lai gan “Baltcom” un “Go3” televīzijas pakalpojumi šobrīd šķiet konkurējoši, tie tiks konsolidēti, lai piedāvātu labāko iespējamo pakalpojumu klientiem vienotā platformā. Tāpat tiks veikti pasākumi, lai nodrošinātu, ka visi klienti var baudīt uzlabotus pakalpojumus ar vienotu lietotāja pieredzi.

    Kā apvienošanās ietekmēs klientus, darbiniekus, piedāvājumu?

    Runājot par izmaiņām klientu pusē, “Bite Latvija” ģenerāldirektors uzsver, ka no šī gada 1. jūlija “Baltcom” pakalpojumu līgumi tiek automātiski pārnesti uz “Bite Latvija”, un to cenas nemainīsies. Līdz ar to principā vienīgā izmaiņa klientiem šajā pārejā ir maksājumu saņēmēja nosaukums. Tāpat bijušajiem “Baltcom” klientiem tiks piedāvāti jauni “Bite Latvija” optiskā interneta, kā arī 5G plāni, nodrošinot plašāku pakalpojumu izvēli.

    Izmaiņu rezultātā apvienotas arī “Bite Latvija” un “Baltcom” darbinieku komandas, lai optimizētu funkcijas un nodrošinātu vienotu pakalpojumu kvalitāti. Piemēram, “Bite Latvija” pievienojās komandas, kas ikdienā strādāja ar optiskās infrastruktūras nodrošināšanu un attīstīšanu, savukārt “Baltcom” zvanu centrs apvienots ar “Bite Latvija” zvanu centru, nodrošinot vienotu un efektīvu klientu apkalpošanu.

    Arunas Mickevicius uzsver, ka klientiem nebūs jāuztraucas par izmaiņām pakalpojumu saņemšanā vai kvalitātē. “Bite Latvija” turpinās sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus, kā arī plānots paplašināt to klāstu.

    Neaizmirst arī par biznesa klientiem un laukos dzīvojošajiem

    Runājot par turpmākajiem plāniem, Arunas Mickevicius stāsta, ka “Bite Latvija” turpinās paplašināt 5G mobilā un optiskā tīkla infrastruktūru, lai sniegtu plašāku pārklājumu un kvalitatīvāku, ātrāku datu pārraidi. Būtisku fokusu uzņēmums šajā ziņā vēlas likt tieši uz augstas kvalitātes interneta pakalpojumu sniegšanu lauku reģionos ar zemāku iedzīvotāju blīvumu; un tam tiks izmantota 5G tehnoloģija. Saistībā ar to “Bite Latvija” plāno izstrādāt īpašus piedāvājumus lauku reģioniem, lai nodrošinātu, ka arī šajās teritorijās ir pieejami moderni, ātri un efektīvi interneta risinājumi.

    Tāpat joprojām būtiska pakalpojumu daļa tiks veltīta biznesa klientiem. Apvienošanās ar “Baltcom” sniedz iespējas “Bite Latvija” vēl vairāk paplašināt B2B piedāvājumu, līdzās jau esošajiem datu pārraides pakalpojumiem, drošības risinājumiem, IT administrēšanas un licencēšanas pakalpojumiem, datu centriem, IoT risinājumiem un mākoņpakalpojumiem.

    Nākotnes perspektīvas un inovācijas

    Apvienošanās ar “Baltcom” dos “Bite Latvija” vairāk resursu inovācijām un uzlabotam klientu servisam. Arunas Mickevicius sagaida, ka uzņēmuma izaugsme un inovācijas sniegs klientiem vairāk iespēju un rīku, kas uzlabos viņu pieredzi un apmierinātību ar pakalpojumiem.

    Nākotnē “Bite Latvija” plāno piedāvāt vairāk produktu un pakalpojumu komplektus, kas apvienos dažādus servisus, piemēram, internets, televīzija un mobilie pakalpojumi. “Bite Latvija” ģenerāldirektors uzsver, ka tiek plānots izstrādāt jaunas, personalizētas servisu komplektus, kas apvienos dažādus pakalpojumus un tehnoloģijas, lai nodrošinātu klientiem vislabāko iespējamo pieredzi un individuālu pieeju.

    Tāpat “Bite Latvija” nākotnē plāno paplašināt savus pakalpojumus biznesa klientiem, piedāvājot specializētus risinājumus un pakalpojumus, kas atbilst uzņēmumu vajadzībām. Tiek plānots izstrādāt jaunus komplektus un risinājumus, kas apvieno dažādus pakalpojumus, piemēram, datu centri, mākoņpakalpojumi un IT infrastruktūras risinājumi. Šāda pieeja ļaus “Bite Latvija” sniegt biznesa klientiem visaptverošus un efektīvus risinājumus, kas palīdzēs tiem uzlabot veiktspēju un konkurētspēju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis
    09.07.2024 16:28

    Bite tagad ir baigais monopolists.
    Var teikt, ka lielākais tirgus spēlētājs.

    Zorge
    09.07.2024 16:48

    Sapinos es ar to Baltcom TV ar Bites netu. Visu laiku ir gļuki. Arī pats Bites nets nav nekāds labais. Agrāk bija bija Tet ar vadie, kur pēdējais kilometrs pa ielu bija uz veciem telefona vadiem un nebija sliktāk.

    Oga
    09.07.2024 21:55
    Reply to  Zorge

    Tet darbinieks esi?
    Vai vispār viņu sabiedrisko attiecību speciālists?
    Pārāk jau tendenciozi:)

    Zorge
    10.07.2024 14:54
    Reply to  Oga

    Neesmu Tet darbinieks, citādi neaizietu. Aizgāju jo šķiet ka tālēs zzilajās, aiz apvaršņa ir dzīve labāka. Biju Tet klients no laikiem, kad vel nebija Tet. Pa tik daudziem gadiem vienkārši piebesija, jo arī viņiem bija tehniskās problēmas un tad viņi mūzīgie aicinājumi vispērms mēģināt atrisināt problēmu klientu forumā…

    MrMusha
    10.07.2024 23:59
    Reply to  Zorge

    Vēl viņiem ļoti patika visu risināt ar “lūdzu pārstartējiet iekārtu”. Un kas interesanti, tad modema aizmugurē esošās power pogas lietošanu viņi neuzskatīja par pārstartēšanu, esot jāizrauj barošanas bloks no kontakta. Nu… Kau nedaudz tehniski cilvēki sapratīs cik uzjautrinoši tas ir.

    Skābene
    10.07.2024 14:12
    Reply to  Zorge

    Kāpēc tad aizgāji no TET, ja viss bija tik forši!? :)

    KKTK
    10.07.2024 08:24

    Divi jocīgie kantori apvienojas, kas beigās radīsies – frankenšteins? :D

    Kaspars
    10.07.2024 10:07
    Reply to  KKTK

    aha, biju baltcom neta klients, ieeju tagad manabite, pakalpojumu lapā tā arī neielādē, mēneša maksu parāda, bet kas tas par ciparu, to saprast nespēju

    ar nepacietību gaidu rēķinu :D

    Pēča
    10.07.2024 11:01

    Izskatās, ka laicīgi nolecu no baltcom zirga… Tagad izskatās ka klientiem ir liela neziņa, skaidrošanās un galvassāpes. Biju paņēmis baltcom 1gbps optiku pa 9.50€/men, ar 24mēn līgumu, pēc gada atsūta vēstuli, ka sakarā ar notiekošo pasaulē, man pakalpojumu cena palielinās par 1.50€/men… Nodomāju, labi štrunts ar to eiriku. Pēc 3mēn vēlreiz atsūta ka palielinās vēl par 1.50€, nu jau vairs gan neesmu mierā(par 30% paaugstinās maksa), zvanu prasu kāpec tā, man sprauž batonus ausīs, ka ‘viņi’ elektrības cenas u.t.t. nevarot ietekmēt bla bla bla… vopšim viņi ir bezspēcīgi. Tieši kā sauktdams TET piedavāja 1gbps optiku pa 12€ uz 24mēn, sacīts darīts, uzrakstu baltcomā atlūgumu uz cenu maiņas pamata, ka neesmu mierā, tikai tad man zvana operators saka, ka varēju jau uzzvanīt un būtu pielīdzinājusi oriģ. cenu atpakaļ, piedavāja man pat drusk letāk, pa 9€ uz jaunu 24mēn līgumu.. prasu a kur garantija ka pēc pus gada man atkal neatnāk ziņa… – garantjas nav, bet tad esot jāzvana un jāsaka ka neesi apmierināts. Jā…. Tikai tad kad zvanīju man neko tādu nepiedavāja, piedavā tikai, ka jau lecu nost…. Noraidīju piedavājumu pargaju uz TET, vēl pēc 1.5 gadiem, ka beigsies šis piedavajuma līgums, ta redzēs ko nu jau ‘bite’ piedavās optikas ziņā….… Read more »

    Kaspars
    10.07.2024 12:21
    Reply to  Pēča

    Man ar to otru operatoru – Balticom (nejaukt!) bija vel jautrāk tieši tas pats scenārijs – lēta cena uz 24m, bet jau pēc pus gada +1 vai 2 eur sūtu epastu ka neesmu mierā – atbilde “ok atstāsim veco cenu” paiet vēl daži mēneši un atkal tas pats epasts ar + 1 vai 2 eur piebesī, sūtu, ka velos atteikties no pakalpojuma pirms līguma termiņa beigām, jo nespēj nepieturēties pie cenas un ik pa dažiem mēnešiem traucē. starp citu, epastā par cemnas pieaugumu tieši minēts, ka ja nepiekrītat, tad varat lauzt līgumu pirms termiņa, bez līgumā norādītajām sankcijām Tet man adresē nav, tad nu piesaku uzreiz Baltocm internetu, pāris dienu laikā ierīko paiet kāda nedēļa un atnāk epasts no tā pirmā, ka cenu atstāj veco – saku, ka forši, bet tas būtību un manu lēmumu nemainīs Atnāk atbilde, un te ir interesantākais: es šo epastu, par cenas pieagumu, esot saņēmis kļūdas pēc, atvainojās, bet tas nebūs par pamatu līguma lauzšanai bez soda naudas, jo esot kļūda un uzņēmums neatkāpjas no saviem orģinālajiem līguma nosacījumiem! pēc garākām sarakstēm viņi, kā noformulēja “man nāk pretī, un ir gatavi izbeigt līgumu, lai saglabātu labas attiecības” Nu, super kantoris, ne? ar Baltcom, pagaidām nekādas… Read more »

    Stan
    10.07.2024 14:32

    Baigais bardaks viņiem Bitē. Man ir Baltcom 5G rūteris (īstenība Bites, bet viņi to slēpa). Man bija neierobežots internets gan ātrumā, gan datos. Tagad uzzinu, ka pēc tam kad Bite nopirka Baltcom man ir 150mbit internets. Uz jautājumu Bitei, kā tā sanāca un kāpēc netiek pildītas līguma saistības operātors pabrīnījās un pateica, ka pie manis Ropažos nav 5G, pabrīnījos, jo Ropažos nekad pat bijis neesmu. Visu dzīvi pa Rīgu un pieRīgu, līgumā ar Baltcom ir Rīgas adrese!!! Beigu beigās atsūta īsziņu, ka mans pieteikums ir reģistrēts, bet naks divu dienu laikā darīts nav.

    Gigabaitu Stūmējs
    10.07.2024 18:38

    Baltcom klients tikai kad slēdzu nost (jo mainiju dzīves vietu) bija pārpratums. Labi zināju ka man ir beztermiņa līgums, bet šie gribēja piespriest līgumsodu bija saputrojušies :) Citādi nekādas vainas.

    Reklāma