Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Audi RS Q8 performance – jaudīgākais krosovers zīmola vēsturē

    Jaunākie raksti

    Audi papildina Audi Q8 modeļu klāstu ne tikai ar jauno RS Q8 ar 441 kW (600 ZS) jaudu, bet arī ar otru jaudīgākā modeļa versiju – RS Q8 performance. Tā palielinātā 471 kW (640 ZS) jauda padara šo SUV par jaudīgāko sērijveidā ražoto modeli ar iekšdedzes dzinēju Audi Sport GmbH vēsturē. Abiem automobiļiem ir izcila braukšanas dinamika, pateicoties optimizētajam pašbloķējošajam centrālajam diferenciālim, vienlaikus garantējot tikpat iespaidīgu piemērotību lietošanai ikdienā.

    Nepārprotami Audi Sport GmbH modelis: eksterjers

    Ar jaunajiem Audi RS Q8 un RS Q8 performance modeļiem Audi Sport GmbH pastiprināti pievēršas abu augstas veiktspējas SUV dinamikai. Jauns ielaidums priekšējā buferī ar izteiksmīgām gaisa ieplūdes atverēm, izteiksmīgs rombu formas raksts un bufera uzlika spīdīgi melnā krāsā (RS Q8 performance modelim tā ir matēti pelēkā krāsā) skaidri norāda, ka RS Q8 un performance versija ir šīs sērijas augstākās klases modeļi. Divi ovālas formas izplūdes sistēmas uzgaļi ir pirmā RS modeļa atšķirības zīme. Audi Sport GmbH starp tām ir novietojis gaisa izkliedētāju, ko pa vidu sadala atstarotājs.

    Reklāma

    Gatavs visam: astoņu cilindru dzinējs ar diviem jaudas līmeņiem

    Jaunais RS Q8 noteikti pārsteigs ar 441 kW (600 ZS) jaudu un 800 Nm griezes momentu, kas pieejams no 2200 līdz 4500 apgriezieniem minūtē. Astoņu cilindru biturbo dzinēja jauda nodrošina izcilu braukšanas dinamiku. RS Q8 no 0 līdz 100 km/h paātrinās tikai 3,8 sekundēs. Elektroniski ierobežots standarta maksimālais ātrums ir 250 km/h, ko var palielināt līdz 280 km/h vai pat 305 km/h. Savukārt RS Q8 performance, pateicoties palielinātajai 471 kW (640 ZS) jaudai un 850 Nm griezes momentam, no nulles līdz 100 km/h paātrinās tikai 3,6 sekundēs. Uzlabotajam astoņu cilindru dzinējam ir lielāka jauda nekā RS Q8 sērijveida modelim. Turklāt tas ir jaudīgākais sērijveidā ražotais iekšdedzes dzinējs Audi Sport GmbH vēsturē. Automobiļa izplūdes sistēma ir izstrādāta no jauna un ir vieglāka, turklāt tā, samazinot pretspiedienu, palielina RS Q8 performance jaudu, vienlaikus radot sportiskāku un izteiksmīgāku skaņu.

    Abas jaunā RS Q8 versijas standarta komplektācijā aprīkotas ar pastāvīgo quattro visu riteņu piedziņu, ko Audi Sport GmbH apvieno ar astoņu pakāpju tiptronic pārnesumkārbu ar ātrāku pārslēgšanos. Pilnībā mehāniskais centrālais diferenciālis ar kompaktu un vieglu konstrukciju sadala motora jaudu starp priekšējo un aizmugurējo asi 40:60 proporcijā.

    Ja rodas riteņu izslīdēšana, ne vairāk kā 70% piedziņas griezes momenta tiek novirzīti priekšējai un līdz 85% aizmugurējai asij. Tādējādi tiek nodrošināta precīzāka līkumu izbraukšana un uzlabota precizitāte līkumu ieejās.

    Izveicība un stabilitāte jebkurā situācijā: balstiekārta

    Lai nodrošinātu ideālu sportiskuma un komforta līdzsvaru, RS Q8 un RS Q8 performance standarta aprīkojumā ir RS versijām pielāgota adaptīvā pneimatiskā sporta balstiekārta ar kontrolētu amortizāciju. Abu versiju klīrenss atšķiras pat par 90 milimetriem.

    Papildaprīkojumā abos modeļos ir pieejama elektromehāniska aktīvā šķērstabilizācijas sistēma (eAWS), kas ievērojami samazina sānu kustības. Abas asis savieno kompakts elektromotors, kas atrodas starp abām stabilizatora pusēm. Kad RS Q8 brauc taisni, abas puses ir atvienotas, kas samazina virsbūves kustības uz nelīdzenām ceļa virsmām. Kad automobilis izbrauc līkumus, elektromotori pagriež stabilizatorus savstarpēji pretējos virzienos, kas būtiski samazina sānu sagāzumu. eAWS enerģiju nodrošina 48 V litija jonu akumulators. Kompaktais un vieglais akumulators, kas var absorbēt un ļoti īsā laikā nodrošināt lielu strāvu, katram no abiem elektromotoriem piegādā maksimālo 1,5 kilovatu jaudu.

    RS Q8 papildaprīkojumā pieejamā pakotne Dymamic plus nodrošina vēl lielāku veiktspēju, ļaujot automobilim sasniegt 305 km/h maksimālo ātrumu. Papildu komponenti ietver elektromehānisko aktīvo šķērstabilizācijas sistēmu, quattro sporta diferenciāli un RS keramisko bremžu sistēmu (kas RS Q8 performance versijā ir standarta aprīkojumā). Standarta komplektācijas visu riteņu stūrēšana ar augsta griezes momenta elektrisko vārpstas piedziņu veicina izveicību un stabilitāti.

    Tāpat kā Q8 produktu modernizācijā, arī jaudīgākajā sērijas modelī tagad tiek izmantoti Matrix LED priekšējie lukturi. Papildu aprīkojumā ir pieejami HD Matrix LED priekšējie lukturi ar Audi lāzera gaismu. Pirmo reizi RS Q8 modelī izmantoti digitalizēti OLED aizmugurējie lukturi ar pieciem digitālajiem gaismas parakstiem. Kopā ar asistentu sistēmām tiem ir tuvuma noteikšanas funkcija, kas nodrošina lielāku drošību uz ceļa.

    Sportisks no diskiem līdz pat šuvēm: aprīkojuma iespējas

    Virsbūves krāsojumam ir pieejams plašs jaunu krāsu klāsts, tostarp trīs metāliskas krāsas opcijas: Sakhir zelta, Ascari zila un Chili sarkana krāsa. Ja RS Q8 modelim ārējie spoguļi, priekšējā spoilera elementi, kā arī logu un aizmugurējā gaisa izkliedētāja uzlikas vienmēr ir melnā krāsā, tad performance versijai ir matēti pelēki ārējie spoguļi, priekšējā spoilera elementi un matēti pelēks aizmugurējais gaisa izkliedētājs, bet pārējie elementi ir spīdīgi melni.

    Jaunie papildu 23 collu vieglmetāla diski ar sešu Y formas spieķu dizainu un 295/35 riepām, kas pieejami papildu aprīkojumā, piešķir modernizētajam RS Q8 izteikti atšķirīgu izskatu salīdzinājumā ar sērijveida standarta modeļiem. Abas šīs sērijas augstākā līmeņa versijas ir aprīkotas ar 22 collu desmit spieķu diskiem (295/40). Aiz tiem atrodas RS bremžu sistēma ar ventilējamiem kompozītmateriālu bremžu diskiem (420 milimetri priekšā, 370 milimetri aizmugurē). Uz priekšējās ass darbojas jaudīga 10 virzuļu bremžu suporta sistēma. Bremzēšanu nodrošina RS keramiskās bremzes. RS Q8 modelim tās ir pieejamas papildaprīkojumā, bet RS Q8 performance modelim tās ir iekļautas standarta aprīkojumā.

    Kā ekskluzīva opcija RS Q8 performance modelim ir pieejami 23 collu diski, kas izgatavoti, izmantojot augsto tehnoloģiju kalšanas un frēzēšanas procesu. Autosporta iedvesmots piecu Y formas spieķu dizains nodrošina optimālu bremžu dzesēšanu.

    Salonam ir pieejamas sarkanas, pelēkas vai zilas RS dizaina pakotnes. Zilā pakotne pieejama tikai RS Q8 performance modelim. Ielaidumam viduskonsolē, grīdas paklājiņiem, stūrei un drošības jostu malām ir sarkanas vai pelēkas kontrastējošas šuves. Drošības jostas ir okeāna zilā krāsā, kas ir īpašs zilās RS dizaina pakotnes elements. Stūre ir apvilkta ar Alcantara materiālu. Pārnesumu pārslēgšanas svira un viduskonsoles ielaiduma sānu daļa ir pārklāta ar Dinamica mikrošķiedru, kas daļēji ir izgatavota no pārstrādātām PET pudelēm. Perforētajiem sporta sēdekļiem ar romba formas šuvēm ir arī kontrastējošas šuves izvēlētajā pakotnes krāsā. RS dizaina pakotne plus, kas ir pieejama trīs krāsu variācijās, pēc pieprasījuma piedāvā papildu izvēles iespējas. Piemēram, durvju un centrālais roku balsts ir pieejams ar Dinamica mikrošķiedras pārklājumu. Ekskluzīva šī aprīkojuma varianta iezīme ir sēdekļu centrālais panelis ar pelēku, sarkanu vai zilu ielaidumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    azad
    25.06.2024 13:16

    Kristaps – kāds ķīnietis noteikti spēj uzražot ko līdzvērtīgu, ja ne pat labāku🤭

    Kursors.lv
    25.06.2024 13:17
    Reply to  azad

    Šādam specifiskam auto es pat nebūtu tik drošs par šāda apgalvojuma patiesumu.

    azad
    25.06.2024 13:47

    Neatmeties tagad😄 Teici, ka ķīnieši māk taisīt auto pat labākus kā Audi, turies pie tā.

    Kursors.lv
    25.06.2024 13:48
    Reply to  azad

    Elektroauto gadījumā pavisam noteikti, jā. Ir ķīniešu auto ražotāji, kam ir labāki produkti par e-troniem.

    azad
    25.06.2024 13:53

    Un kas ir tas, ko ķīnietis tajā auto māk labāk uztaisīt?

    Kursors.lv
    25.06.2024 13:54
    Reply to  azad

    Visu.

    azad
    25.06.2024 14:03

    Izsmeļoši👍🏻
    Tad jau šo pārspēt arī nevajadzētu būt problēmām.

    Kursors.lv
    25.06.2024 14:09
    Reply to  azad

    Ļoti šaubos. Ķīniešiem vairs nav jāiespringst uz vecmodīgām tehnoloģijām.

    azad
    25.06.2024 14:25

    Elektro motors jau arī nav nekāda svaigā tehnoloģija.

    KKTK
    25.06.2024 17:45
    Reply to  azad

    Man šķiet nav nevienam grūtu uztaisīt lielu bezjēdzīgu kasti kurā sēžot iekšā viss ir 1:1 ar tās pašas firmas vidējās klases sedanu.

    Kursors.lv
    25.06.2024 18:29
    Reply to  KKTK

    Hah, tas arī, protams. Es nesaprotu šādus dārgos Audi, kur ir padaudz elementu no lētajiem Audi. Kāda jēga?

    azad
    25.06.2024 19:07

    Es arī nesaprotu kāpēc komentēt ja nesaprot😄 Labāk ir maksāt par Hundaju kur visas detaļas ir lētas.

    Kursors.lv
    25.06.2024 19:48
    Reply to  azad

    Jei bogu, es tevi tūlīt te nobanošu :D

    azad
    25.06.2024 21:23

    Nē, tikai ne to😂

    karlis
    25.06.2024 14:29

    šī arī būs lielākā mūsu problēma. ka visu ražos prc, bet te uz vietas būs tikai plikas kājas.

    Reklāma