Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” atlaiž 200 podkāstu nodaļas darbiniekus

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas pakalpojumu sniedzējs “Spotify” uzsācis nākamo darbinieku atlaišanas kārtu. Šoreiz tā skars vienīgi podkāstu nodaļu, kur amats būs jāpamet 200 darbiniekiem jeb 2% no “Spotify” globālā darbaspēka.

    Darbinieku atlaišana īstenota korporatīvās reorganizācijas ietvaros, “Spotify” apvienojot savas podkāstu studijas “Parcast” un “Gimlet Studios” vienā iespaidīgā “Spotify Studios”. Uzņēmums turpinās radīt labi zināmu oriģinālsaturu, kā arī sāks piedāvāt jaunus šovus. Tomēr atšķirībā no līdzšinējās darbības “Spotify” krietni lielāku uzsvaru liks uz biežu satura radīšanu, kas ļaus sasniegt lielāku auditoriju. Mazāka, koncentrētāka, precīzāka komanda uzņēmumam šo mērķi acīmredzot palīdzēs sasniegt veiksmīgāk.

    Reklāma

    Jāpiezīmē, ka “Spotify” aktīvi sāka attīstīt savu raidierakstu biznesu 2019. gadā, kad iegādājās dažus populārus podkāstu uzņēmumus, tostarp “Parcast” un “Gimlet Media”, par katru samaksājot attiecīgi 56 miljonus un 200 miljonus ASV dolāru. To, ka lēmums ienākt podkāstu biznesā bijis pareizs, apliecina arī jaunākie dati. “Spotify” informējis, ka šobrīd piesaistījis vairāk nekā 100 miljonus podkāstu klausītāju. Savukārt raidierakstu kolekcija nu jau sasniedz piecus miljonus, kas ir diezgan ievērojami.

    Jāpiezīmē, ka vienu no savā pastāvēšanas vēsturē vērienīgākajām darbinieku masveida atlaišanām “Spotify” īstenoja gada sākumā, kad no darba atlaida ap 600 strādājošo, kas ir 6% no globālā darbaspēka.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma