Web Analytics
More
    Reklāma

    Pagani attīsta elektroauto, tomēr uzsver, ka baterijas joprojām ir pārāk smagas

    Jaunākie raksti

    Elektrifikācija lēnām un neizbēgami sasniedz pilnīgi visus autobūves nostūrus, tai skaitā superauto ražotājus kā Pagani. Arī šis uzņēmums strādā pie sava elektroauto attīstības, taču Pagani pārstāvji joprojām atgādina – baterijas ir pārāk smagas, lai sasniegtu nepieciešamo veiktspēju, tāpēc tuvākajā laikā gaidīt elektrisku Pagani nevajadzētu.

    “Mūsu mērķis ir radīt kaut ko, kas ir viegls. Ja skatāties uz visiem mūsu auto, tad tiem ir kopīga iezīme – tie ir viegli,” intervijā Top Gear teica kompānijas dibinātāja dēls Kristofers Pagani. Viņš pastāstīja, ka elektroauto projekts sākts vēl 2018. gadā un tas nav apturēts, taču uzņēmums nesaskata vajadzību ar to steigties, viņam uzsverot, ka šobrīd Pagani nevar uztaisīt tādu elektroauto, kādu uzņēmums un tā klienti vēlētos.

    Lai arī elektroauto tehnoloģijas ļoti strauji progresē, tomēr, lai radītu mašīnu ar tādu sniegumu kā vēlas Pagani klienti, baterijas vien svērtu ap 600 kilogramiem. Lai arī elektriskā piedziņa nodrošina ļoti labu uzrāvienu un augstu griezes momentu, superauto gadījumā stāsts nav tikai par maksimālo ātrumu vai uzrāvienu, turklāt liellitrāžas V-veida motori par uzrāvienu arī nevar sūdzēties.

    Vismaz pagaidām Pagani turpinās izmantot Mercedes-AMG sagatavotu V12 motoru, kuram Pagani inženieri veic savas modifikācijas. Ražotājs neizslēdz iespēju nākotnē izmantot hibrīdtehnoloģijas, turklāt Pagani vēlas pilnīgu skaidrību par dažādiem noteikumiem un likumiem attiecībā iekšdedzes dzinējiem nākotnē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    hmmm :)
    03.06.2023 13:41

    intresanti cik Pagani mašīnas vidēji nobrauc gada laikā km. Gan jau ka stāv lielākoties garažā vai garažā kas ir kā viesistaba :D

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    04.06.2023 22:37

    Pagāni tādi!

    Reklāma