Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” ar reklāmām spēcinātais plāns piesaistījis vairākus miljonus lietotāju

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada 3. novembrī video straumēšanas platforma “Netflix” sāka piedāvāt jaunu abonementa plānu “Basic with Ads”. Tas ir lētākais no visiem, bet par to skatītājiem jāsamierinās ar reklāmām (vienā stundā apmēram 4 līdz 5 pusminūti garas reklāmas). Pēc pusgada uzņēmums beidzot atklājis, cik pieprasīts ir šis jaunais abonements – to izmanto teju pieci miljoni globālo aktīvo lietotāju.

    “Netflix” arī norādīja, ka kopš šī gada sākuma “Basic with Ads” abonentu bāze ir “vairāk nekā dubultojusies”. Vienlaikus precīzu abonentu skaitu joprojām nav iespējams nosaukt, jo liela daļa lietotāju var koplietot vienu un to pašu “Netflix” kontu. Lai arī pieci miljoni var šķist liels skaits, uz kopējā “Netflix” abonentu skaita fona, kas pārsniedz 230 miljonus, tas joprojām ir diezgan maz.

    “Netflix” abonementa plāna “Basic with Ads” cena ir 6,99 USD. Pagaidām tas pieejams vien Austrālijā, Brazīlijā, Kanādā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Japānā, Dienvidkorejā, Meksikā, Spānijā un Lielbritānijā. Šobrīd nav ziņu, kad tas būs pieejams arī citviet. Vienlaikus “Netflix” turpina uzlabot “Basic with Ads”. Piemēram, sākumā tas piedāvāja saturu skatīties vien ar 720p izšķirtspēju, kas nu ir palielināts līdz 1080p.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma