Elektroauto ražotājs Tesla vēl 2020. gada rudenī izziņoja jaunā tipa 4680 bateriju šūnas, taču šo šūnu ražošanas apjomu palielināšana bijusi visai lēna. Tesla oficiāli apstiprinājusi, ka šobrīd tiek saražots pietiekami daudz šī tipa bateriju šūnu, lai ar tām varētu aprīkot 1000 mašīnas nedēļā.
Tesla savā Twitter kontā ziņoja, ka 7 dienu laikā saražotas 868 tūkstoši 4680 bateriju šūnas, kas ir pietiekami, lai saražotu ap 1000 mašīnām vai nedaudz vairāk. Šobrīd šīs šūnas tiek lietotas Gigafactory Texas rūpnīcā, lai ražotu Model Y.
Nav noslēpums, ka Tesla šīs bateriju šūnas vēlas lietot arī citās savās rūpnīcās – gan jau esošajās, gan arī jaunajās rūpnīcās. Pilnīgi droši varam prognozēt, ka šī tipa šūnu ražošana tikai palielināsies, jo ražošanas līniju izbūvē investējis Tesla sadarbības partneris Panasonic. Arī citi elektroauto bateriju ražotāji ir gatavi ražot šīs baterijas Tesla vajadzībām.
Interesanti, vai praksē 4680 baterijas ir daudz labākas par 2170 vai 1865? Kā vispār var atšķirt kurai teslai kādas baterijas ir iebūvētas?
Reklāmas triks. Pasakot ka tās ir ietilpīgākas rada iespaidu, ka ir atklāts kas jauns un revolucionārs.
tikai nevajag muldēt. tur ir uzlabojumi, tāpēc arī regulāri uzpeld mediju virsrakstos. vai ieguvumus ieraudzīs gala patērētājs? visdrīzāk tikai pastarpināti. tā ir tikai evolūcija, nevis revolūcija.