Web Analytics
More
    Reklāma

    Autoražotājs Polestar gatavo savu elektrisko velosipēdu

    Jaunākie raksti

    Zviedru elektrisko auto zīmols Polestar paziņojis par jaunu elektriskā velosipēda projektu, lai paplašinātu savu piedāvājumu un sniegtu vairākus pārvietošanās risinājumus.

    Šī gan nav pirmā reize, kad Polestar iesaistās elektriskā divriteņu braucamrīka izstrādē, jo iepriekš ticis izlaists īpašs mopēda modelis, kuru varēja uzlādēt no Polestar elektriskā auto, un tas ticis radīts kopā ar uzņēmumu CAKE. Tagad lielākā atšķirība būs tā, ka Polestar paši gatavojas izstrādāt savu elektrisko divriteni pilnībā no nulles, sadarbojoties ar citu zīmolu Allebike.

    Reklāma

    Ar šo uzņēmumu iepriekš veidots klasiskais velosipēds bez elektriskās piedziņas, taču tagad mērķis ir radīt tieši šādu divriteni. Polestar vadītājs arī norāda, ka viņi atšķiršoties no citiem autobūves uzņēmumiem, kas izlaiž savus elektriskos velosipēdus, jo pārsvarā tie ir citu ražotāju esošie modeļi tikai ar auto zīmolu logo. Taču tā gluži nav patiesība, jo vēsturiski gan Harley-Davidson, gan GM un Porsche ir paši izstrādājuši dažādus elektriskos velosipēdus, kas vēlāk kļuvuši pat par atsevišķiem uzņēmumiem.

    Pagaidām nav pieejama tehniskā informācija Polestar elektriskajam velosipēdam, un izskatās, ka tas varētu būt ļoti dārgs un premium klases produkts, kas vairāk paredzēts izklaidei nevis masām. Tomēr tieši to šajā laikā vēlētos redzēt gala lietotāji, ne kādu dārgu Polestar elektriskā auto aksesuāru.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    06.12.2022 12:34

    Nav saprotams auto ražotāja domu gājiens…fullītis ir ļoti specifisks velo ļoti specifiskai braukšanai, un tie kas tādus pērk, izvēlas no diezgan liela piedāvājuma. Resp. viņiem ir jāpiedāvā kas tāds, ko šobrīd nepiedāvā citi. Kas tas būtu? Lādēšana no nišas auto ar ražotājam specifisku kabeli? Nu, beidziet….cilvēki nominās, bāzes vietā uzliek velo lādēties un paši tikmēr mazgājas un atpūšas. Tie, kas minās elektriski ārpus civilizētās vietas, gan jau spēj uzlādēt savu velo. Nu, man šķiet ka PS lien kaut kādā šaurā nišā, jo redz kādam no vadības ir šāds vaļasprieks un gribās tam atrast komerciālu pielietojumu. Cik PS īpašnieku vispār brauc ar velo, un cik no tiem brauc ar full sus velo? Tas tak nav pilsētas un pat ne miermīlīga lauku apvidus velo.

    Last edited 1 year ago by Biteme
    Reklāma