Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford: Cilvēki pērk elektroauto, jo tie ir jautri braukšanā nevis ekoloģiski

    Jaunākie raksti

    Ford elektroauto programmas viceprezidents Darens Palmers intervijā Car Guide izteicies, ka klienti neizvēlas pirkt elektroauto, jo viņi domātu par ekoloģiju un vides aizsardzību vai klimata pārmaiņām – klienti vēlas nopirkt elektroauto, jo tie ir iekārojami produkti un ar tiem ir interesanti braukt, ņemot vērā zemo smaguma centru un paātrinājuma īpašības.

    Palmers intervijā skaidro, ka laba elektroauto izveide nenozīmē paņemt jau gatavu modeli un tajā vienkārši iebāzt baterijas ar elektromotoru. “Visa uzņēmuma filozofija ir radīt “vājprātīgi lieliskus” produktus, kurus grib iegādāties klienti. Tas pieprasa inovācijas, lai šie auto darītu lietas, kas iepriekš nav darītas,” stāsta Palmers. “Ir ļoti jauki, ka elektroauto ir ilgtspējīgs, bet vēlamies, lai jūs tiešām gribētu nopirkt šo mašīnu nevis to izdarītu tikai tāpēc, ka valdība vai kāds cits piespieda to darīt, pieņemot likumus. Ja izbrauc ar “Mustang Mach-E GT” un nevēlies to mašīnu, tad tavās vēnās necirkulē asinis,” izteikumos ļoti tiešs ir Ford pārstāvis.

    Arī Ford elektroauto komunikācijas daļas direktore Emma Berga uzsver, ka vidējam amerikānim maz interesē dabas aizsardzība. “ASV nav tik izteikti centieni ilgtspējas virzienā, jo, godīgi sakot, cilvēkiem vienkārši ir vienalga. Protams, ir ļaudis, kurus tas satrauc, bet lielākoties vidusšķiras amerikānim tas neinteresē,” stāsta uzņēmuma pārstāve.

    Pieprasījums pēc Ford elektroauto gan ir milzīgs – uzņēmums klientu pieprasījuma dēļ bija spiests dubultot ražošanas apjomu elektriskajam F-150 Lightning pikapam. Ford turpina darbu pie jauniem elektriskajiem modeļiem un tiek baumots par jaunu elektrisko krosoveru Eiropas tirgum, kas taps sadarbībā ar Volkswagen. Pastāv iespēja, ka šis jaunais Ford modelis izmantos ID.4 krosovera tehniskās daļas. Abi autobūves milži iepriekš vienojās par sadarbību, kas jau rezultējusies jaunā Volkswagen Amarok pikapā, kas tapis uz Ford Ranger bāzes.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    11.10.2022 10:14

    jautri braukšanā?

    Tītars
    11.10.2022 14:44
    Reply to  Biteme

    Nezinu par jautrumu, bet ar EV var navigēt pilsētu pavisam citā veidā salīdzinot ar ICE, Tev ir instant torque, uzrāvieni nesabaida omes un pateicoties zemajam smaguma centram krustojumus vai apgriezties pretējā virzienā vari ar pavisam citu pieeju. Šī brīža bonuss ir arī sab. satiksmes joslas.

    Kamēr visiem nav EV, var arī ieņemt blakus joslas pie sarkanā, lai apbrauktu ICE un veiklāk filtrēt satiskmi.
    Straujās uzsākšanas un ātruma maiņas nekādā veidā nav ekoloģiskas.

    Pēča
    11.10.2022 16:01
    Reply to  Tītars

    Nekad neesmu sapratis, kapēc gan pilsetā kur tev ir jabrauc uz 20 vai 50kmh, tev vajadzētu ‘instant torque’ ka šo fīču visvairak izceļ. Trīs vai četras luksaforu zaļās gaismas un varēsi stāvēt ielas malā jo būsi pārkarsējis bateriju un auto kompis teiks, ka tev ir jaatslābst! Īpaši vasarā, pilsētas betonu svelmē.

    Tā būtu noderīga fīča kad kas jāvelk vai jaizvelk, bet laikam kaut kā jau jaizmālē pilsētniekiem acis lai pirktu šīs dārgās mantiņas.

    Tītars
    11.10.2022 18:44
    Reply to  Pēča

    Viena no patīkamākajām priekšrocībām pilsētā: Vari viegli iekļauties plūsmā, pat ja jāizgriež no 90 līkuma, nevis būt vienam no tiem kas 50 – 70 plūsmā izgriež uz 10 – 20 un tad prasa kādus 100m lai varētu ieskrieties. Ja rūp apkārtējo cilvēku ritms, tad nemaz negriezīsi ārā no līkuma, ja nē, tad uztaisīsi “čūsku”.
    Ar EV Tev ir jārēķinās ar salīdzinoši mazu ieskrējienu lai jau būtu plūsmā, līdz ar to vari izbraukt dažādas intensitātes satiksmi ātrāk.

    Par bateriju pārkaršanu – ikdienas gadijumā ta nav problēma, ja ņemsi vidēju EV uz trasi, tad gan varētu būt Tevis aprakstītais scenārijs.

    Reklāma