Reklāma

“Samsung” it kā plāno atsākt darbību Krievijā

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Pēc tam, kad Krievija februāra beigās iebruka Ukrainā, virkne lielāku un mazāku uzņēmumu metās pamest šīs valsts tirgu. Viena no pirmajām lielajām kompānijām, kas paziņoja par aiziešanu, bija “Samsung“. Tas bija drosmīgs solis no uzņēmuma puses, jo “Samsung” telefoni veidoja 34% no kopējā viedtālruņu tirgus Krievijā. Savukārt kopējie ieņēmumi šajā valstī sasniedza 4% no “Samsung” globālajiem ienākumiem. Pēc sešiem mēnešiem, kad karš Ukrainā turpinās, “Samsung” it kā paziņojis, ka plāno drīzumā atsākt savu darbību Krievijā.

Par šiem jaunumiem nav ziņojis pats “Samsung”, bet gan Krievijas laikraksts “Izvestija”, kas atsaucies it kā uz uzņēmumam tuvu avotu. Laikraksts apgalvo, ka “Samsung” drīzumā varētu atsākt piegādāt produktus mazumtirgotājiem, savukārt līdz oktobrim atsākt preču tirdzniecību tiešsaistes veikalā. “Samsung” šos izteikumus pagaidām nav apstiprinājis, tāpēc nav skaidrs, vai uzņēmums atgriezīsies Krievijas tirgū vai nē.

Teorētiski “Samsung”, protams, būtu izdevīgi atsākt savu darbību Krievijā, īpaši, kad citos tirgos samazinās “Samsung” ierīču pārdošanas apjomi. Vienlaikus, atgriežoties Krievijas tirgū, uzņēmumam būtu jādomā, kā apiet šai valstij uzliktās sankcijas. Tāpat šāda rīcība no “Samsung” varētu radīt lielu kritiku no lietotāju puses, pat boikotu, kas atkal novestu pie pārdošanas apjomu krituma.

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ivis
19.09.2022 10:42

Interesanta ziņa no interesanta avota – propogandonu laikraksta. Tad kādēļ pie viena nepārpublicēt ziņas par pūstošo rietumu nacismu un atbrīvošanas operācijām? Vai tad informācijas avoti nav vismaz virspusēji jāizvērtē?

Ivis
19.09.2022 11:09

Citējot Krievijas aka Melu impērijas galveno instrumentu un ruporu – kontrolēto mediju jāsaprot, ka patiesības iespējamība šādā ziņā ir tuva nullei. Par Android Police nesapratu. Rakstā atsauce uz vienu avotu – krievijas propogandas instrumentu un kontrolēto mediju. It kā nebūtiski, bet ja arī citās tēmās un portālos sāks pārpublicēt un atkārtot sieru propogandas murgus, tās vienmēr atradīs maziglītotas, nekritiskas pret ienākošo informāciju galvas.

Biteme
19.09.2022 11:17
Reply to  Ivis

“Izvestja” bez viena burta nosaukumā.

Valters
19.09.2022 11:37
Reply to  Biteme

Kāda starpība kā to miskasti sauc..

Krotow
19.09.2022 14:16
Reply to  Ivis

Visticamāk kartējais propagandonu pūtiens mirstošās diktatūras dzīves pagarināšanai. Oriģinālais avots varētu būt par rogozina kabatas mediju kļuvušais IXBT, kur šī ziņa parādījās pagājušās nedēļas sākumā.

Uģis
19.09.2022 13:13

Atsaukties uz fašistiskās krievijas mēdijiem, man šķiet šobrīd ir nepareizi. Pat, ja kremļa propoganda pa laikam ieliek patiesas ziņas, kara laikā jebkura šāda mēdija pieminēšana ir reklāma.

Reklāma