Web Analytics
More
    Reklāma

    Karstuma vilnis Ķīnā ierobežo elektroauto uzlādes iespējas

    Jaunākie raksti

    Sausums un karstums Ķīnas Sičuaņas provincē radījis nopietnas grūtības ne tikai tur esošajiem ražotājiem un šī reģiona iedzīvotājiem, bet arī cilvēkiem, kas pārvietojas ar elektroauto – provinces varasiestādes aicinājušas taupīt elektrību un nepārslogot tīklu, jo HES ūdenskrātuvēs ir zems ūdens līmenis, nav iespējams apmierināt elektrības pieprasījumu, kā rezultātā ierobežotas uzlādes iespējas Čendu (16 miljoni iedzīvotāju) un Čuncjinas (31 miljons iedzīvotāju) pilsētās – divās no reģiona un arī visas Ķīnas lielākajām pilsētām.

    Ziņas no Ķīnas liecina, ka NIO un Tesla uzlādes iespējas šobrīd ir ierobežotas. NIO klientiem izsūtījis paziņojumu, norādot, ka vairākas bateriju maiņas stacijas nav pieejamas, jo elektrotīkls ir pārslogots augsto temperatūru ietekmē. Stacijā vienlaikus var atrasties vairāk nekā 10 elektroauto baterijas un tās visas tiek lādētas vienlaicīgi, tāpēc tas rada būtisku noslodzi tīklam.

    Tesla pilnībā izslēgusi vai pamatīgi ierobežojusi uzlādes iespējas vairāk nekā 12 Supercharger uzlādes vietās Čendu un Čuncjinā. Bloomberg ziņo, ka šobrīd strādā tikai divas uzlādes vietas, turklāt tikai naktīs. Ātrās uzlādes iekārtas pieprasa lielu jaudu – V3 Supercharger iekārta spējīga lādēt automašīnu ar 250 kW jaudu. Lielākajos uzlādes punktos ir vairāki desmiti šādu iekārtu.

    Šie divi ražotāji pamatā nodrošina uzlādes tīklu savu mašīnu klientiem, taču vērā ņemamas problēmas ir arī citiem uzlādes tīkliem, kuri pieejami jebkuram vadītājam, šobrīd krietni apgrūtinot elektroauto uzlādes iespējas divās no pasaules lielākajām pilsētām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    27.08.2022 18:04

    HA, HA, HA, beidzot tie ekoloģiskie plānprātiņi var pasēdēt mājās…

    Tītars
    29.08.2022 14:08
    Reply to  Jānis

    Dienā kad izgudroja apaļu ratu riteni, noteikti spītīgi turpināji nest akmeņus pār muguru?

    zigis
    28.08.2022 15:09

    Te arī parādās teiciens visas olas vienā grozā.
    Un tea rī ir redzams, ka liela daļa mašīnu barauks ar H2, jo to var uzglabāt kaut vai uz gadu desmitēm uz priekšu un izmantot vēlāk, bet elektrību uzglabāt nav iespējams.

    Krotow
    29.08.2022 02:25
    Reply to  zigis

    Kad izdomās kā ūdeņraža molekulu ieslodzīt tvertnē uz gadu desmitiem, tad arī glabās. Pašreizējiem materiāliem tas mazais draņķis ātri izlien cauri un aizlido. Piebildīšu ka dedzināt parastos iekšdedzes dzinējus ar ūdeņradi (starp autoražotājiem ir uzradušies daži fanāti) ir vēl neefektīvāk kā pūst to caur degvielas šūnām.

    Jānis
    29.08.2022 11:10
    Reply to  zigis

    Tikai tas H2 ir kaut kā vēl jāsaražo, jāuzglabā un jāuzpilda!
    Zaļo propogandētā elektrolōlīzes tehnoloģija praktiski netiek izmantota (4%)!
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_production

    Reklāma