Reklāma

Karstuma vilnis Ķīnā ierobežo elektroauto uzlādes iespējas

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Sausums un karstums Ķīnas Sičuaņas provincē radījis nopietnas grūtības ne tikai tur esošajiem ražotājiem un šī reģiona iedzīvotājiem, bet arī cilvēkiem, kas pārvietojas ar elektroauto – provinces varasiestādes aicinājušas taupīt elektrību un nepārslogot tīklu, jo HES ūdenskrātuvēs ir zems ūdens līmenis, nav iespējams apmierināt elektrības pieprasījumu, kā rezultātā ierobežotas uzlādes iespējas Čendu (16 miljoni iedzīvotāju) un Čuncjinas (31 miljons iedzīvotāju) pilsētās – divās no reģiona un arī visas Ķīnas lielākajām pilsētām.

Ziņas no Ķīnas liecina, ka NIO un Tesla uzlādes iespējas šobrīd ir ierobežotas. NIO klientiem izsūtījis paziņojumu, norādot, ka vairākas bateriju maiņas stacijas nav pieejamas, jo elektrotīkls ir pārslogots augsto temperatūru ietekmē. Stacijā vienlaikus var atrasties vairāk nekā 10 elektroauto baterijas un tās visas tiek lādētas vienlaicīgi, tāpēc tas rada būtisku noslodzi tīklam.

Tesla pilnībā izslēgusi vai pamatīgi ierobežojusi uzlādes iespējas vairāk nekā 12 Supercharger uzlādes vietās Čendu un Čuncjinā. Bloomberg ziņo, ka šobrīd strādā tikai divas uzlādes vietas, turklāt tikai naktīs. Ātrās uzlādes iekārtas pieprasa lielu jaudu – V3 Supercharger iekārta spējīga lādēt automašīnu ar 250 kW jaudu. Lielākajos uzlādes punktos ir vairāki desmiti šādu iekārtu.

Šie divi ražotāji pamatā nodrošina uzlādes tīklu savu mašīnu klientiem, taču vērā ņemamas problēmas ir arī citiem uzlādes tīkliem, kuri pieejami jebkuram vadītājam, šobrīd krietni apgrūtinot elektroauto uzlādes iespējas divās no pasaules lielākajām pilsētām.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis
27.08.2022 18:04

HA, HA, HA, beidzot tie ekoloģiskie plānprātiņi var pasēdēt mājās…

Tītars
29.08.2022 14:08
Reply to  Jānis

Dienā kad izgudroja apaļu ratu riteni, noteikti spītīgi turpināji nest akmeņus pār muguru?

zigis
28.08.2022 15:09

Te arī parādās teiciens visas olas vienā grozā.
Un tea rī ir redzams, ka liela daļa mašīnu barauks ar H2, jo to var uzglabāt kaut vai uz gadu desmitēm uz priekšu un izmantot vēlāk, bet elektrību uzglabāt nav iespējams.

Krotow
29.08.2022 02:25
Reply to  zigis

Kad izdomās kā ūdeņraža molekulu ieslodzīt tvertnē uz gadu desmitiem, tad arī glabās. Pašreizējiem materiāliem tas mazais draņķis ātri izlien cauri un aizlido. Piebildīšu ka dedzināt parastos iekšdedzes dzinējus ar ūdeņradi (starp autoražotājiem ir uzradušies daži fanāti) ir vēl neefektīvāk kā pūst to caur degvielas šūnām.

Jānis
29.08.2022 11:10
Reply to  zigis

Tikai tas H2 ir kaut kā vēl jāsaražo, jāuzglabā un jāuzpilda!
Zaļo propogandētā elektrolōlīzes tehnoloģija praktiski netiek izmantota (4%)!
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_production

Reklāma