Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk reklāmas varētu parādīties Apple veidotajās lietotnēs.
Ieņēmumi no reklāmām ir viens no veidiem, kā pelna sociālo tīklu servisi, un izskatās, ka arī Apple vēlas vēl vairāk nopelnīt ar šādu biznesa formātu. Par to ziņojis Tims Kuks investoru sapulcē, saredzot potenciālu, reklāmu izvietošanai uzņēmuma lietotnēs un iPhone viedtālruņos.
Apple reklāmu nodaļas vadītājs nākamo gadu laikā paredz to, ka ieņēmumi no tām augs divas reizes, un šobrīd šie ieņēmumi sasniedz 4 miljardus dolāru. Viens no Apple analītiķiem Marks Gurmans (Mark Gurman) uzskata, ka lietotāji sākumā sāks ieraudzīt jaunas reklāmas App Store servisā. Tāpat tās būs redzamas tādās uzņēmuma lietotnēs, kā Podcasts un Maps, un jau ir redzamas News lietotnē.
Nevar noliegt, ka tas ir sava veida pārsteigums, jo Apple produkti jau šobrīd maksā pietiekami dārgi, bet uzņēmums vēlas vēl vairāk nopelnīt no savām premium ierīcēm. Kā arī līdz šim nosacīti mazo reklāmu skaits bija kā bonus iPhone un citām ierīcēm, tomēr tagad tas mainīsies.
pērkot iphone, dāvanā chinaphone pieredze)
Man ir chinaphone, bet vēl nevienu reklāmu neesmu redzējis. Realme gt 5g.
Tu esi advancēts useris, kas ir saņēmies vairākās vietās pavilkt slēdzīti “Piegādāt ieteikumus”, apsveicu. Jautājums, vai IOSā būs tādi slēdzīši.
Kārtējais pierādījums tam, ka naudas kārei NAV robežu.
Viens no bagātākajiem uzņēmumiem pasaulē, bet naudas vēl joprojām par maz!
Kurā brīdī uzņēmumam (kura galvenais uzdevums ir pelnīt) ir jāpārstāj pelnīt?
Nav jāpārstāj pelnīt. Tikai vajag labāk sabalansēt naudas kāri. Visdrīzākais, Apple spēs ietirgot ideju, ka reklāmas palīdz pašiem lietotājiem, bet tik pat labi, kādu dienu tas var atspēlēties un rezultēties zaudētā tirgū.
Protams, katrai rīcībai ir arī potenciāla pretrīcība no klientu puses. Reklāmas vispār ir diezgan tricky bizness, jo tās nepatīk absolūti nevienam. Bet kā atrast to balansu?
Tik pelnošai kompānijai kā Apple balansu atrast nevajag, nav nekāds kursors.lv, kam reklāmas dod maizi. Cilvēki Apple produktus pērk tāpēc, ka nevēlas pirkt neko no Android ierīcēm. Tur ir savi iemesli un Apple ir jābūt prātīgiem pret saviem klientiem.
Tikai nevajag apelēt pie sirdsapziņas, bet uzreiz iznīcināt savu iphonu (tieši iznīcināt, ne pārdot) kameras priekšā un ielikt jotubē, mēģinot panākt sekotāju rašanos. Kad cilvēki apzināti vai pūļa efekta iespaidā sāks atteikties no iphones, vadība sāks kasīt ausi un sekot problēmai. Kamēr nav statistikas par darbojošos aifinu samazināšanos, tikmēr čivināt par iespēju atteikties ir jautri, bet nerezultatīvi.
grow up, weirdo
sava mantkārība uzņēmumam ir jāierobežo tai brīdī, kad tas paliek par apgrūtinājumu pircējam. gudrs businesmenis to labi saprot.
Apple ir gudrs biznesmenis. Pārdot 3 telefonus un būt lielākajai kompānijai pasaulē – tas nav apčurāt 3 pirkstus.
> Apple ir gudrs biznesmenis
“While never actually filing for bankruptcy, Apple (AAPL) was on the verge of going bust in 1997. At the last minute, arch-rival Microsoft (MSFT) swooped in with a $150 million investment and saved the company.”
attīstība esot cikliska. ja izdzīvosim, tad paskatīsimies.
Bet – pamēģini apčurāt 3 pirkstus, netrāpot pārējiem!!!
Gan jau pamanīsies iemudžināt reklāmas ta ka iekosto augļu pielūdzēji to pat neievēros. Apmēram kā tagad vienā otrā portālā reklāmas neuzkrītoši ieliek ziņu lentēs starp saitēm uz rakstiem.
Galvenais, lai raksti nepazūd starp reklāmām, kā tas nereti notiek. Gan jau Apple izdomās savu veidu, kā to izdarīt, nezaudējot klientus.
Ja gribētu skatīties uz reklāmām, tad lietotu android..
Teikšu Lipmana vārdiem: “Aiaiai, aiaiai – tāda nelaime”. 😄
Biju domājis, kā nākošo telefonu iPhone. Pārdomāju.
Reklamas vel varetu paciest ja vinas netaisitu sadistiski ambili.
Piemeram Latvija vienreiz paradija jauku zobu pastas reklamu no japanas, tacu vairak neradija.
Šizīgās japāņu reklāmas vismaz ir jautri skatīties, ja nekā nav ko darīt.
Kuru aizrauj kaucieni par mamuntiem un tudish pip, nerunajot par ambiliski kercosam elektro iekartam.
Ja saprotu pareizi, tiks reklamēti elementi no attiecīgās applikācijas, un reklāmas būs applikācijās kur tās ir relevantas, piemēram podkāsti, music, maps, app store. Un Tur Tev nereklamēs jaunāko Nissan juke vai pēdejo lietu ko meklēji kurpirkt, bet gan promoted saturu, par kuru produkta autori ja vēlas varēs samaksāt.
Ja tas tiks turēts kontekstuāli, liekas pilnīgi normāls expansion. Ja man email applikācija sāk izskatīties pēc inbox.lv, tad gan jāsāk domāt.
Pilnai laimei trūkst vēl funkcija- abonēt ekrāna atslēgšanu, abonēt foto kameru, un abonēt zvanīšanas servisu! :)
Nu, maksas jotubs faktiski ir tā pirmā iespēja. Ja aifonu dotu par 1 centu, tad varētu arī abonēt tikai to, ko izmanto – zvanīšanu, inetu, kameru, visādus tur labsajūtas sensorus. Bet maksāt pilnu cenu un vēl piemaksāt ar reklāmu blenšanu….nu, jokdari taču.