Reklāma

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk reklāmas varētu parādīties Apple veidotajās lietotnēs.

Ieņēmumi no reklāmām ir viens no veidiem, kā pelna sociālo tīklu servisi, un izskatās, ka arī Apple vēlas vēl vairāk nopelnīt ar šādu biznesa formātu. Par to ziņojis Tims Kuks investoru sapulcē, saredzot potenciālu, reklāmu izvietošanai uzņēmuma lietotnēs un iPhone viedtālruņos.

Apple reklāmu nodaļas vadītājs nākamo gadu laikā paredz to, ka ieņēmumi no tām augs divas reizes, un šobrīd šie ieņēmumi sasniedz 4 miljardus dolāru. Viens no Apple analītiķiem Marks Gurmans (Mark Gurman) uzskata, ka lietotāji sākumā sāks ieraudzīt jaunas reklāmas App Store servisā. Tāpat tās būs redzamas tādās uzņēmuma lietotnēs, kā Podcasts un Maps, un jau ir redzamas News lietotnē.

Nevar noliegt, ka tas ir sava veida pārsteigums, jo Apple produkti jau šobrīd maksā pietiekami dārgi, bet uzņēmums vēlas vēl vairāk nopelnīt no savām premium ierīcēm. Kā arī līdz šim nosacīti mazo reklāmu skaits bija kā bonus iPhone un citām ierīcēm, tomēr tagad tas mainīsies.

Reklāma

26 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
26 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Biteme
17.08.2022 12:09

pērkot iphone, dāvanā chinaphone pieredze)

Tasesmues
17.08.2022 13:07
Reply to  Biteme

Man ir chinaphone, bet vēl nevienu reklāmu neesmu redzējis. Realme gt 5g.

Biteme
17.08.2022 13:13
Reply to  Tasesmues

Tu esi advancēts useris, kas ir saņēmies vairākās vietās pavilkt slēdzīti “Piegādāt ieteikumus”, apsveicu. Jautājums, vai IOSā būs tādi slēdzīši.

Zigdev
17.08.2022 12:55

Kārtējais pierādījums tam, ka naudas kārei NAV robežu.
Viens no bagātākajiem uzņēmumiem pasaulē, bet naudas vēl joprojām par maz!

Kursors.lv
17.08.2022 13:02
Reply to  Zigdev

Kurā brīdī uzņēmumam (kura galvenais uzdevums ir pelnīt) ir jāpārstāj pelnīt?

Tasesmues
17.08.2022 13:10

Nav jāpārstāj pelnīt. Tikai vajag labāk sabalansēt naudas kāri. Visdrīzākais, Apple spēs ietirgot ideju, ka reklāmas palīdz pašiem lietotājiem, bet tik pat labi, kādu dienu tas var atspēlēties un rezultēties zaudētā tirgū.

Kursors.lv
17.08.2022 13:15
Reply to  Tasesmues

Protams, katrai rīcībai ir arī potenciāla pretrīcība no klientu puses. Reklāmas vispār ir diezgan tricky bizness, jo tās nepatīk absolūti nevienam. Bet kā atrast to balansu?

ggggg
22.08.2022 09:15

Tik pelnošai kompānijai kā Apple balansu atrast nevajag, nav nekāds kursors.lv, kam reklāmas dod maizi. Cilvēki Apple produktus pērk tāpēc, ka nevēlas pirkt neko no Android ierīcēm. Tur ir savi iemesli un Apple ir jābūt prātīgiem pret saviem klientiem.

Biteme
17.08.2022 13:19
Reply to  Tasesmues

Tikai nevajag apelēt pie sirdsapziņas, bet uzreiz iznīcināt savu iphonu (tieši iznīcināt, ne pārdot) kameras priekšā un ielikt jotubē, mēģinot panākt sekotāju rašanos. Kad cilvēki apzināti vai pūļa efekta iespaidā sāks atteikties no iphones, vadība sāks kasīt ausi un sekot problēmai. Kamēr nav statistikas par darbojošos aifinu samazināšanos, tikmēr čivināt par iespēju atteikties ir jautri, bet nerezultatīvi.

kkk
17.08.2022 14:58
Reply to  Biteme

grow up, weirdo

17.08.2022 13:12

sava mantkārība uzņēmumam ir jāierobežo tai brīdī, kad tas paliek par apgrūtinājumu pircējam. gudrs businesmenis to labi saprot.

Tasesmues
17.08.2022 13:28
Reply to  digitalk

Apple ir gudrs biznesmenis. Pārdot 3 telefonus un būt lielākajai kompānijai pasaulē – tas nav apčurāt 3 pirkstus.

17.08.2022 13:36
Reply to  Tasesmues

> Apple ir gudrs biznesmenis

“While never actually filing for bankruptcy, Apple (AAPL) was on the verge of going bust in 1997. At the last minute, arch-rival Microsoft (MSFT) swooped in with a $150 million investment and saved the company.”

attīstība esot cikliska. ja izdzīvosim, tad paskatīsimies.

Jurnieks
17.08.2022 18:26
Reply to  Tasesmues

Bet – pamēģini apčurāt 3 pirkstus, netrāpot pārējiem!!!

Krotow
17.08.2022 13:22

Gan jau pamanīsies iemudžināt reklāmas ta ka iekosto augļu pielūdzēji to pat neievēros. Apmēram kā tagad vienā otrā portālā reklāmas neuzkrītoši ieliek ziņu lentēs starp saitēm uz rakstiem.

Lauris
17.08.2022 13:41
Reply to  Krotow

Galvenais, lai raksti nepazūd starp reklāmām, kā tas nereti notiek. Gan jau Apple izdomās savu veidu, kā to izdarīt, nezaudējot klientus.

Zefīrs
17.08.2022 15:41

Ja gribētu skatīties uz reklāmām, tad lietotu android..

KKTK
17.08.2022 20:33

Teikšu Lipmana vārdiem: “Aiaiai, aiaiai – tāda nelaime”. 😄

Fons
17.08.2022 23:35

Biju domājis, kā nākošo telefonu iPhone. Pārdomāju.

bobis
18.08.2022 09:05

Reklamas vel varetu paciest ja vinas netaisitu sadistiski ambili.

bobis
18.08.2022 09:11

Piemeram Latvija vienreiz paradija jauku zobu pastas reklamu no japanas, tacu vairak neradija.

Krotow
18.08.2022 12:56
Reply to  bobis

Šizīgās japāņu reklāmas vismaz ir jautri skatīties, ja nekā nav ko darīt.

bobis
18.08.2022 09:15

Kuru aizrauj kaucieni par mamuntiem un tudish pip, nerunajot par ambiliski kercosam elektro iekartam.

Tītars
18.08.2022 09:32

Ja saprotu pareizi, tiks reklamēti elementi no attiecīgās applikācijas, un reklāmas būs applikācijās kur tās ir relevantas, piemēram podkāsti, music, maps, app store. Un Tur Tev nereklamēs jaunāko Nissan juke vai pēdejo lietu ko meklēji kurpirkt, bet gan promoted saturu, par kuru produkta autori ja vēlas varēs samaksāt.
Ja tas tiks turēts kontekstuāli, liekas pilnīgi normāls expansion. Ja man email applikācija sāk izskatīties pēc inbox.lv, tad gan jāsāk domāt.

Skābene
18.08.2022 09:54

Pilnai laimei trūkst vēl funkcija- abonēt ekrāna atslēgšanu, abonēt foto kameru, un abonēt zvanīšanas servisu! :)

Biteme
18.08.2022 10:10
Reply to  Skābene

Nu, maksas jotubs faktiski ir tā pirmā iespēja. Ja aifonu dotu par 1 centu, tad varētu arī abonēt tikai to, ko izmanto – zvanīšanu, inetu, kameru, visādus tur labsajūtas sensorus. Bet maksāt pilnu cenu un vēl piemaksāt ar reklāmu blenšanu….nu, jokdari taču.

Reklāma