Reklāma

Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā mašīnu cenā. Pēdējā gada laikā šīs runas kļūst arvien biežākas, autoražotājam izziņojot miljardiem dolāru vērtas investīcijas elektroauto attīstības projektos. Autoražotāja vadība nu jau ļoti konkrēti izsakās par plāniem samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās.

Pagaidām šīs izmaiņas plānotas tikai “Ford Blue” sadaļā, kas ir Ford iekšdedzes dzinēju bizness. “Mēs klientiem pieejamo papildiespēju sarakstu daudzos mūsu modeļos varētu samazināt par 80-90 procentiem, neupurējot pārdošanas rādītājus,” Deutsche Bank rīkotajā auto industrijas konferencē izteicās Ford finanšu direktors Džons Lovlers. “Tā ir atslēga. Tas ir kļuvis pārāk sarežģīti un tā ir visas industrijas problēma, domājot, ka tikai sarežģīti papildopciju saraksti var apmierināt klientu prasības. Domāju, ka ir gudrāks veids, kā to paveikt,” stāsta viens no autoražotāja vadītājiem.

Situācijai ir trīs iespējamie attīstības scenāriji un īsti nav zināms, kā Ford to plāno risināt. Iespējams papildopciju saraksti tiks atmesti pavisam, kas nozīmē mazāk izvēles iespēju katram klientam. Tāpat pastāv iespēja, ka klienti, kuri pasūta mašīnas un tad gaida to saražošanu, saņem plašākās izvēles iespējas, bet no īsāka saraksta. Visbeidzot, šogad noplūda Ford iekšējas lietošanas dokuments, kurā teikts, ka dīleriem varētu sūtīt tikai tos modeļus, kas konkrētajā vietā tiek pārdoti vislabāk, tos aprīkojot ar pieprasītākajām papildopcijām.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
11.08.2022 17:14

Lai atstāj parasto vadītāja paneli ar pogām un bez milzīgiem ekrāniem panelī un jau būs labi.

Elektriķis
11.08.2022 18:48

Kā teica Henrijs Fords: tu vari dabūt auto jebkurā krāsā, ja tā ir melna.
Atgriešanās pie sākuma.

Reklāma