Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

    Jaunākie raksti

    Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā mašīnu cenā. Pēdējā gada laikā šīs runas kļūst arvien biežākas, autoražotājam izziņojot miljardiem dolāru vērtas investīcijas elektroauto attīstības projektos. Autoražotāja vadība nu jau ļoti konkrēti izsakās par plāniem samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās.

    Pagaidām šīs izmaiņas plānotas tikai “Ford Blue” sadaļā, kas ir Ford iekšdedzes dzinēju bizness. “Mēs klientiem pieejamo papildiespēju sarakstu daudzos mūsu modeļos varētu samazināt par 80-90 procentiem, neupurējot pārdošanas rādītājus,” Deutsche Bank rīkotajā auto industrijas konferencē izteicās Ford finanšu direktors Džons Lovlers. “Tā ir atslēga. Tas ir kļuvis pārāk sarežģīti un tā ir visas industrijas problēma, domājot, ka tikai sarežģīti papildopciju saraksti var apmierināt klientu prasības. Domāju, ka ir gudrāks veids, kā to paveikt,” stāsta viens no autoražotāja vadītājiem.

    Reklāma

    Situācijai ir trīs iespējamie attīstības scenāriji un īsti nav zināms, kā Ford to plāno risināt. Iespējams papildopciju saraksti tiks atmesti pavisam, kas nozīmē mazāk izvēles iespēju katram klientam. Tāpat pastāv iespēja, ka klienti, kuri pasūta mašīnas un tad gaida to saražošanu, saņem plašākās izvēles iespējas, bet no īsāka saraksta. Visbeidzot, šogad noplūda Ford iekšējas lietošanas dokuments, kurā teikts, ka dīleriem varētu sūtīt tikai tos modeļus, kas konkrētajā vietā tiek pārdoti vislabāk, tos aprīkojot ar pieprasītākajām papildopcijām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    11.08.2022 17:14

    Lai atstāj parasto vadītāja paneli ar pogām un bez milzīgiem ekrāniem panelī un jau būs labi.

    Elektriķis
    11.08.2022 18:48

    Kā teica Henrijs Fords: tu vari dabūt auto jebkurā krāsā, ja tā ir melna.
    Atgriešanās pie sākuma.

    Reklāma