Reklāma

“Twitter” savos ceturkšņa zaudējumos lielā mērā vaino Īlonu Masku

Jaunākie raksti

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #489 (01.12.2022)

1. decembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šoreiz ciemos VAS "Elektroniskie Sakari" pārstāvji un runājam...

Intel NUC 12 Pro Mini PC (NUC12WSKi5) apskats

Intel ir viens no retajiem ražotājiem, kas vēl arvien cenšas noturēties izmēros mazo datoru segmentā. Pavisam nesen tika izziņoti...

Lamborghini iepazīstina ar unikālo Huracan Sterrato modeli

Itāļu superauto ražotājs iepazīstinājis ar ļoti unikālu, īpašu modeli - tas ir Huracan Sterrato. Īpašu to padara fakts, ka...

Budžeta klases Android planšetdators Nokia T21 kopš izziņošanas kļuvis tikai dārgāks

HMD Global izziņoja budžeta klases Android planšetdatoru Nokia T21 vēl septembrī IFA 2022 norises laikā. Tobrīd HMD Global solīja,...

Masks apgalvo, ka pilnībā uzkrauts Semi kravas auto ar vienu uzlādi nobraucis 800 kilometrus

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apgalvo, ka elektriskais Semi kravas auto nupat testos veicis 500 jūdzes jeb 800...

Līdztekus pārējiem uzņēmumiem arī “Twitter” dalījies ar saviem ceturkšņa finanšu rezultātiem. Jāsaka, ka 2. ceturksnis uzņēmumam bijis visai spraigs un nenoteiktības pilns. Par to, protams, jāpateicas Īlonam Maskam, kurš martā iegādājās daļu no “Twitter”, pēc tam izteica piedāvājumu iegādāties visu kompāniju, tad šaubījās, jo nebija pierādīts viltus profilu īpatsvars, un pēc visas šīs ņemšanās tomēr paziņoja, ka nekāda darījuma nebūs.

“Twitter” norāda, ka visa šī epopeja ar Masku un viņa vēlmi iegādāties uzņēmumu radījusi vienīgi zaudējumus. Savā 2. ceturkšņa finanšu ziņojumā “Twitter” norāda, ka Īlons Masks bijis nopietns faktors ieņēmumu kritumā, kas salīdzinājumā ar pērnā gada 2. ceturksni samazinājušies no 1,19 miljardiem USD līdz 1,18 miljardiem USD.

Tiesa, norādīts, ka Masks nav bijusi vienīgā “Twitter” problēma. Uzņēmums piedzīvo ieņēmumu kritumu arī tāpēc, ka vērojamas problēmas reklāmas nozarē un ekonomikā kopumā. Šķiet, ka arī haoss uzņēmuma iegādē apgrūtina “Twitter” reklāmu pārdošanu un raisa reklāmdevējos nopietnas bažas.

Vienlaikus viena lieta, kas “Twitter” vadību patiešām priecē, ir lietotāju skaita pieaugums. Uzņēmums informē, ka šobrīd aktīvo jeb ikdienas lietotāju skaits sasniedz 237 miljonus. Salīdzinājumam pērn 2. ceturksnī to skaits bija 229 miljoni. “Twitter” to, protams, saista ar “pastāvīgiem produktu uzlabojumiem”, nevis Īlona Maska ietekmi.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma