Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” savos ceturkšņa zaudējumos lielā mērā vaino Īlonu Masku

    Jaunākie raksti

    Līdztekus pārējiem uzņēmumiem arī “Twitter” dalījies ar saviem ceturkšņa finanšu rezultātiem. Jāsaka, ka 2. ceturksnis uzņēmumam bijis visai spraigs un nenoteiktības pilns. Par to, protams, jāpateicas Īlonam Maskam, kurš martā iegādājās daļu no “Twitter”, pēc tam izteica piedāvājumu iegādāties visu kompāniju, tad šaubījās, jo nebija pierādīts viltus profilu īpatsvars, un pēc visas šīs ņemšanās tomēr paziņoja, ka nekāda darījuma nebūs.

    “Twitter” norāda, ka visa šī epopeja ar Masku un viņa vēlmi iegādāties uzņēmumu radījusi vienīgi zaudējumus. Savā 2. ceturkšņa finanšu ziņojumā “Twitter” norāda, ka Īlons Masks bijis nopietns faktors ieņēmumu kritumā, kas salīdzinājumā ar pērnā gada 2. ceturksni samazinājušies no 1,19 miljardiem USD līdz 1,18 miljardiem USD.

    Reklāma

    Tiesa, norādīts, ka Masks nav bijusi vienīgā “Twitter” problēma. Uzņēmums piedzīvo ieņēmumu kritumu arī tāpēc, ka vērojamas problēmas reklāmas nozarē un ekonomikā kopumā. Šķiet, ka arī haoss uzņēmuma iegādē apgrūtina “Twitter” reklāmu pārdošanu un raisa reklāmdevējos nopietnas bažas.

    Vienlaikus viena lieta, kas “Twitter” vadību patiešām priecē, ir lietotāju skaita pieaugums. Uzņēmums informē, ka šobrīd aktīvo jeb ikdienas lietotāju skaits sasniedz 237 miljonus. Salīdzinājumam pērn 2. ceturksnī to skaits bija 229 miljoni. “Twitter” to, protams, saista ar “pastāvīgiem produktu uzlabojumiem”, nevis Īlona Maska ietekmi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma