Reklāma

“Twitter” savos ceturkšņa zaudējumos lielā mērā vaino Īlonu Masku

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Līdztekus pārējiem uzņēmumiem arī “Twitter” dalījies ar saviem ceturkšņa finanšu rezultātiem. Jāsaka, ka 2. ceturksnis uzņēmumam bijis visai spraigs un nenoteiktības pilns. Par to, protams, jāpateicas Īlonam Maskam, kurš martā iegādājās daļu no “Twitter”, pēc tam izteica piedāvājumu iegādāties visu kompāniju, tad šaubījās, jo nebija pierādīts viltus profilu īpatsvars, un pēc visas šīs ņemšanās tomēr paziņoja, ka nekāda darījuma nebūs.

“Twitter” norāda, ka visa šī epopeja ar Masku un viņa vēlmi iegādāties uzņēmumu radījusi vienīgi zaudējumus. Savā 2. ceturkšņa finanšu ziņojumā “Twitter” norāda, ka Īlons Masks bijis nopietns faktors ieņēmumu kritumā, kas salīdzinājumā ar pērnā gada 2. ceturksni samazinājušies no 1,19 miljardiem USD līdz 1,18 miljardiem USD.

Tiesa, norādīts, ka Masks nav bijusi vienīgā “Twitter” problēma. Uzņēmums piedzīvo ieņēmumu kritumu arī tāpēc, ka vērojamas problēmas reklāmas nozarē un ekonomikā kopumā. Šķiet, ka arī haoss uzņēmuma iegādē apgrūtina “Twitter” reklāmu pārdošanu un raisa reklāmdevējos nopietnas bažas.

Vienlaikus viena lieta, kas “Twitter” vadību patiešām priecē, ir lietotāju skaita pieaugums. Uzņēmums informē, ka šobrīd aktīvo jeb ikdienas lietotāju skaits sasniedz 237 miljonus. Salīdzinājumam pērn 2. ceturksnī to skaits bija 229 miljoni. “Twitter” to, protams, saista ar “pastāvīgiem produktu uzlabojumiem”, nevis Īlona Maska ietekmi.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma