Web Analytics
More
    Reklāma

    Hyundai oficiāli prezentē jauno IONIQ 6

    Jaunākie raksti

    Korejiešu autoražotājs Hyundai oficiāli iepazīstinājis ar savu jaunāko elektroauto IONIQ 6. Autoražotājs pirms pāris nedēļām publicēja oficiālos attēlus ar jauno mašīnu, taču tobrīd vēl nepublicēja specifikāciju un parametrus. Tehniski jaunais auto ir ļoti līdzīgs jau iepazītajam IONIQ 5 – abi būvēti uz E-GMP platformas un izmanto 800V bateriju sistēmu, kas nodrošina ļoti augstu uzlādes jaudu – izmantojot 350 kW lādētāju, no 10 līdz 80 procentiem iespējams tikt 18 minūtēs. Hyundai ievērojami piestrādājis, lai uzlabotu mašīnas nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi.

    Mašīnas garums ir 4,85 metri, platums 1,88 metri, savukārt augstums 1,49 metri, autoražotājam norādot, ka šis ir visaerodinamiskākais Hyundai modelis līdz šim. Tam ir arī milzīga 2,95 metru garenbāze, tāpēc uzņēmuma pārstāvji prezentācijas pasākumā vairākkārt īpaši izcēla vietas daudzumu.

    Paturpinot aerodinamikas tēmu, Hyundai uzskata, ka mašīna WLTP ciklā patērēs mazāk nekā 14kWh/100km, tā rezultātā šim auto kļūstot par vienu no taupīgākajiem sērijveida elektroauto tirgū šobrīd. Reālajā dzīvē patēriņš, visticamāk, būs virs 14kWh/100km, tiesa, tas lielā mērā atkarīgs no laikapstākļiem un lietošanas paradumiem.

    Auto pieejamas divas bateriju versijas – 53kWh vai 77,4kWh, kas ir identiski IONIQ 5, tāpat pieejama versija ar vienu elektromotoru aizmugurē (226Zs) vai diviem elektromotoriem (pilnpiedziņa), kas attīsta 330Zs. Ražotājs sola, ka WLTP ciklā mašīna ar vienu uzlādi varēs nobraukt pat 610 kilometrus, savukārt ātrākās un jaudīgākās versijas 100km/h attīstīs 5 sekundēs.

    Hyundai pārstāvji arī atklājuši ļoti intriģējošu ziņu – IONIQ elektriskie modeļi nonāks N divīzijas rokās, tāpēc varam sagaidīt ļoti interesantus, sportiskus elektroauto.

    Pateicoties lielajai garenbāzei, vietas daudzumam salonā vajadzētu būt vairāk nekā pietiekamam. Hyundai īpaši uzsver, ka salons un tā ergonomika veidota, lai to uztvertu drīzāk kā telpu darbam nevis vienkārši mašīnu. Hyundai arī iepazīstinājuši ar “EV Performance Tune-up” sistēmu – tā vadītājam ļauj noregulēt stūres atsaucību, elektromotora darbību, gāzes pedāļa atsaucību, lai mašīna uzvestos tieši tā, kā to vēlas vadītājs.

    Hyundai pagaidām neizziņoja mašīnas cenas, taču pirmajām piegādēm vajadzētu sākties jau šā gada nogalē.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    18.07.2022 18:42

    Dizaineri, dizaineri… Spriežot pēc nošļauptās pakaļas, meitenei salonā nevar virs galvas būt vēl 20cm. Vai arī viņa ir liliputs, pēc kā gan neizskatās. Bet nu tas jau trendīgi šobrīd, piemelot visu ko var, dubultot plusus, bet totāli ignorēt reālos mīnusus. Līdzīgi kā ar tām platleņķa bildēm nek.īpašuma sludinājumos, kur purčika dzīvokļa 12m2 istaba nofočēta kā neliela izmēra sporta zāle.

    Tītars
    20.07.2022 15:14
    Reply to  Gundars

    Arī ioniq 5 no malas izskatās pēc golfa ja bildēs nav iekļauta nekas kas ļautu saprast izmērus. PR ir PR, tur neko neizmainīsi, bet pārāk pieskaistināts arī neizskatās.
    Ioniq 5 izlaistā krēsla bildes ir ļoti plašas, realitāte tālu neatpaliek.

    Reklāma