Reklāma

Prodrive iepazīstina ar moderno Subaru “Impreza 22B” versiju

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Subaru “Impreza 22B” ir leģendārs auto kolekcionāru un entuziastu aprindās – ārkārtīgi rets un ļoti dārgs modelis, kas faktiski ir ielas versija Subaru rallija mašīnai, kas triumfēja 1997. gada pasaules rallija čempionātā jeb WRC. Tagad “22B” ir atgriezusies jaunā, modernā, bet joprojām ļoti retā un dārgā veidolā.

To attīstīja britu uzņēmums “Prodrive”, kas pazīstams ar savu darbu dažādu sporta auto izstrādē. Tieši šis uzņēmums bija iesaistīts oriģinālā “22B” tapšanā un tas strādāja ar Subaru visas japāņu ražotāja rallija programmas laikā. Jaunais auto nosaukts par “P25” un tas būs īpaši rets – tiks saražoti tikai 25 eksemplāri.

Prodrive skaidro, ka šajā mašīnā viņi mēģinājuši iztēloties, kā šis leģendārais auto izskatītos mūsdienās. Dizains lielos vilcienos palicis tāds pats, taču mainījuši dažādi balstiekārtas un jaudas agregātu risinājumi. Šajā izpildījumā joprojām tiks izmantots četrcilindru boxer-tipa dzinējs, kura tilpums palielināts no 2,2 līdz 2,5 litriem, tam tagad attīstot 400Zs. Auto aprīkots ar pilnpiedziņu un sešpakāpju pārnesumkārbu.

Pats dzinējs ir jaunākās paaudzes versija, kas izmantota tādās mašīnās kā Subaru BRZ un Toyota GR86, taču šim konkrētajam pielietojumam tas aprīkots ar Garrett sporta turbīnu, sporta interkūleri un titāna-nerūsējošā tērauda izplūdes sistēmu no Akrapovič. Virzuļi un citas motora daļas ir veidotas pēc speciāla pasūtījuma. Auto padevies viegls mūsdienu standartiem – tā pašmasa ir nedaudz zem 1200 kilogramiem, kas līdz 100km/h ļauj ieskrieties 3,5 sekundēs. Par mazo svaru parūpējusies plaša oglekļa šķiedras izmantošana auto konstrukcijā un virsbūves paneļu ražošanā.

Auto gan nav tikai rallija monstrs, kura salonā nekā nav – lai arī salons vēl nav publiski izrādīts, tajā britu uzņēmums izmantojis ādu, Alcantara materiālu un arī nedaudz oglekļa šķiedras akcentu, lai radītu autentiskas 90-to gadu “Impreza” sajūtu. Pieejams arī aizmugurējais sēdeklis, taču to iespējams aizvākt, tā vietā iebūvējot daļēju drošības karkasu.

Šis prieks būs super eksluzīvs un arī dārgs – katrs no 25 eksemplāriem maksā 552 tūkstošus britu mārciņu.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma