Reklāma

“McKinsey”: Līdz 2030. gadam metaverss varētu būt 5 triljonus dolāru vērts bizness

Jaunākie raksti

“Apple” vairs neskenēs “iCloud” attēlus, lai atrastu pierādījumus par bērnu seksuālu izmantošanu

Kompānija "Apple" nākusi klajā ar vairākām izmaiņām saistībā ar lietotāju drošību. Konkrētāk, uzņēmums turpmāk nodrošinās pilnīgu šifrēšanu plašākam klāstam...

“Amazon” tev samaksās, lai uzzinātu, kā mijiedarbojies ar reklāmām e-komercijas platformā

Ziņots, ka atsevišķiem "Amazon" klientiem ASV un Lielbritānijā drīzumā būs iespēja saņemt simbolisku kabatas naudu no uzņēmuma. E-komercijas gigants...

Pēc 54 gadiem ražošanā rūpnīcu atstāj pēdējais Boeing 747 eksemplārs

ASV lidmašīnu ražotājs Boeing noslēdzis ļoti garu, nozīmīgu nodaļu komerciālās aviācijas vēsturē - ražotājs paziņojis, ka saražots pēdējais Boeing...

Volkswagen koncerns Eiropā tirgos Ķīnā ražotus auto

Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis, ka Eiropā tiks importētas un pārdotas mašīnas, kas ražotas Ķīnā. Kā ziņo Automotive News, autoražotājs šādu soli...

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Saskaņā ar jaunāko starptautiskās konsultāciju firmas “McKinsey & Company” ziņojumu līdz 2030. gadam lietotāju izdevumi metaversā varētu sasniegt 5 triljonus ASV dolāru.

Pirms pāris dienām publicētajā 77 lappušu garajā ziņojumā “Value Creation in the Metaverse” (latviski – “Vērtību radīšana metaversā”) tika apskatītas un analizētas metaversa izmantošanas tendences. Analīzes pamatā izmantotas divas globālas aptaujas, no kurām vienā apkopoti dati no 3104 klientiem 11 valstīs, bet otrā –  aptaujāti vadītāji no 448 uzņēmumiem 15 nozarēs 10 dažādās valstīs.

Izmantojot iegūtos datus, “McKinsey” prognozē, ka lietotāju aktivitātes metaversā nākotnē, visticamāk, tiks sadalītas piecos galvenajos segmentos: spēles, socializēšanās, fitness, e-komercija un attālināta mācīšanās. “McKinsey” pētījumā vismaz 60% aptaujāto dotu priekšroku vismaz vienai no šīm aktivitātēm. Savukārt 79% no aptaujātajiem, kuri ir metaversa lietotāji, jau ir veikuši kādu pirkumu šajā virtuālajā pasaulē.

“McKinsey” prognozē, ka tieši e-komercija būs galvenais metaversa ienākumu avots, kas līdz 2030. gadam veidos aptuveni 2 – 2,6 triljonus USD no visiem lietotāju tēriņiem metaversā. Tāpat samērā ienesīga joma varētu būt virtuālās reklāmas, no kurām ienākumi svārstīsies 144 – 206 miljardu dolāru robežās.

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
18.06.2022 12:15

Diez vai būs tik daudz

Biteme
19.06.2022 10:26

cramped hands

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
19.06.2022 15:56
Reply to  Biteme

Diamond hands 💎🙌 💯

Biteme
19.06.2022 20:55

Glass dick….?

Krotow
20.06.2022 13:00
Reply to  Biteme

FufMe otrā inkarnācija.

Tītars
20.06.2022 18:10

2030 mana vecā sporta jaka varētu būt 10 miljonus vērta, ja es kļūšu par slavenu basketbola zvaigzni tuvākajos gados. Varbūt kedas arī jāpietaupa, to katru varētu atsevišķi izsolīt.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
21.06.2022 01:21
Reply to  Tītars

Lai kļūtu par slavenu basketbolistu, būs kārtīgi jāpastrādā (proof of work)

Reklāma