Reklāma

“McKinsey”: Līdz 2030. gadam metaverss varētu būt 5 triljonus dolāru vērts bizness

Jaunākie raksti

NFT beidzot ienāk arī “Facebook”

NFT (non-fungible tokens) virtuālajā pasaulē ienāk arvien plašāk, un arī Latvijā tie vairs nav gluži sveši. Iespējams, drīzumā ar...

“Apple Watch 8”, iespējams, būs iekļauts sensors, kas brīdinās par drudzi

Pazīstamais "Apple" analītiķis Marks Gurmans (Mark Gurman) ir visai pārliecināts par to, ka jaunākās paaudzes "Apple" pulkstenī "Apple Watch...

“Meta” digitālā maka “Novi” dienas ir skaitītas

Aizvadītajā nedēļā jau rakstījām par "Meta" plāniem veikt sava digitālā maka zīmola maiņu, "Facebook Pay" nomainot uz "Meta Pay"....

Jaunais MacBook Air ar M2 pārdošanā varētu nonākt 15. jūlijā

Pirms pāris nedēļām Apple savā izstrādātāju konferencē paziņoja par jaunas sērijas M2 datoru procesoru, kā arī atjauninātu MacBook Air...

Datorspēļu fani vēl arvien neatzīst Windows 11

Steam Hardware Survey jaunākie dati norāda, ka lai arī spēļu entuziasti turpina uzstādīt savos datoros Windows 11, tomēr Windows...

Saskaņā ar jaunāko starptautiskās konsultāciju firmas “McKinsey & Company” ziņojumu līdz 2030. gadam lietotāju izdevumi metaversā varētu sasniegt 5 triljonus ASV dolāru.

Pirms pāris dienām publicētajā 77 lappušu garajā ziņojumā “Value Creation in the Metaverse” (latviski – “Vērtību radīšana metaversā”) tika apskatītas un analizētas metaversa izmantošanas tendences. Analīzes pamatā izmantotas divas globālas aptaujas, no kurām vienā apkopoti dati no 3104 klientiem 11 valstīs, bet otrā –  aptaujāti vadītāji no 448 uzņēmumiem 15 nozarēs 10 dažādās valstīs.

Izmantojot iegūtos datus, “McKinsey” prognozē, ka lietotāju aktivitātes metaversā nākotnē, visticamāk, tiks sadalītas piecos galvenajos segmentos: spēles, socializēšanās, fitness, e-komercija un attālināta mācīšanās. “McKinsey” pētījumā vismaz 60% aptaujāto dotu priekšroku vismaz vienai no šīm aktivitātēm. Savukārt 79% no aptaujātajiem, kuri ir metaversa lietotāji, jau ir veikuši kādu pirkumu šajā virtuālajā pasaulē.

“McKinsey” prognozē, ka tieši e-komercija būs galvenais metaversa ienākumu avots, kas līdz 2030. gadam veidos aptuveni 2 – 2,6 triljonus USD no visiem lietotāju tēriņiem metaversā. Tāpat samērā ienesīga joma varētu būt virtuālās reklāmas, no kurām ienākumi svārstīsies 144 – 206 miljardu dolāru robežās.

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
18.06.2022 12:15

Diez vai būs tik daudz

Biteme
19.06.2022 10:26

cramped hands

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
19.06.2022 15:56
Reply to  Biteme

Diamond hands 💎🙌 💯

Biteme
19.06.2022 20:55

Glass dick….?

Krotow
20.06.2022 13:00
Reply to  Biteme

FufMe otrā inkarnācija.

Tītars
20.06.2022 18:10

2030 mana vecā sporta jaka varētu būt 10 miljonus vērta, ja es kļūšu par slavenu basketbola zvaigzni tuvākajos gados. Varbūt kedas arī jāpietaupa, to katru varētu atsevišķi izsolīt.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
21.06.2022 01:21
Reply to  Tītars

Lai kļūtu par slavenu basketbolistu, būs kārtīgi jāpastrādā (proof of work)

Reklāma