Saskaņā ar jaunāko starptautiskās konsultāciju firmas “McKinsey & Company” ziņojumu līdz 2030. gadam lietotāju izdevumi metaversā varētu sasniegt 5 triljonus ASV dolāru.
Pirms pāris dienām publicētajā 77 lappušu garajā ziņojumā “Value Creation in the Metaverse” (latviski – “Vērtību radīšana metaversā”) tika apskatītas un analizētas metaversa izmantošanas tendences. Analīzes pamatā izmantotas divas globālas aptaujas, no kurām vienā apkopoti dati no 3104 klientiem 11 valstīs, bet otrā – aptaujāti vadītāji no 448 uzņēmumiem 15 nozarēs 10 dažādās valstīs.
Izmantojot iegūtos datus, “McKinsey” prognozē, ka lietotāju aktivitātes metaversā nākotnē, visticamāk, tiks sadalītas piecos galvenajos segmentos: spēles, socializēšanās, fitness, e-komercija un attālināta mācīšanās. “McKinsey” pētījumā vismaz 60% aptaujāto dotu priekšroku vismaz vienai no šīm aktivitātēm. Savukārt 79% no aptaujātajiem, kuri ir metaversa lietotāji, jau ir veikuši kādu pirkumu šajā virtuālajā pasaulē.
“McKinsey” prognozē, ka tieši e-komercija būs galvenais metaversa ienākumu avots, kas līdz 2030. gadam veidos aptuveni 2 – 2,6 triljonus USD no visiem lietotāju tēriņiem metaversā. Tāpat samērā ienesīga joma varētu būt virtuālās reklāmas, no kurām ienākumi svārstīsies 144 – 206 miljardu dolāru robežās.
Diez vai būs tik daudz
cramped hands
Diamond hands 💎🙌 💯
Glass dick….?
FufMe otrā inkarnācija.
2030 mana vecā sporta jaka varētu būt 10 miljonus vērta, ja es kļūšu par slavenu basketbola zvaigzni tuvākajos gados. Varbūt kedas arī jāpietaupa, to katru varētu atsevišķi izsolīt.
Lai kļūtu par slavenu basketbolistu, būs kārtīgi jāpastrādā (proof of work)