Reklāma

Printful 2021. gadā sasniedza vairāk kā 289 miljonu ASV dolāru apgrozījumu

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Draugiem Group uzņēmuma Printful, Inc. ieņēmumi 2021. gadā pārsniedza 289 miljonus ASV dolāru. Uzņēmums paplašināja savu darbību ASV un Meksikā, kā arī atvēra jaunu ražotni Apvienotajā Karalistē. Lai turpinātu komandas attīstību, tika atklāts arī jauns birojs pašā Rīgas centrā.

Pērn Printful, Inc. ieņēmumi pieauguši par 39%, salīdzinot ar 2020. gadu, kad uzņēmuma ieņēmumi bija 208 miljoni ASV dolāru. Tas ļāvis uzņēmumam pagājušajā gadā ieguldīt 32.4 miljonus ASV dolāru drukas iekārtās un tehnoloģijās, palielinot uzņēmuma kopējās investīcijas līdz 83.8 miljoniem ASV dolāru. Printful izpildījis jau vairāk nekā 48 miljonus pasūtījumu un tā saražoto preču kopējā bruto vērtība sasniegusi vairāk nekā 1 miljardu ASV dolāru kopš uzņēmuma darbības sākuma 2013. gadā.

Papildus tam, 2021. gada maijā Printful piesaistīja 130 miljonu ASV dolāru investīciju un kļuva par Latvijas pirmo vienradzi jeb uzņēmumu, kura vērtība pārsniedz 1 miljardu ASV dolāru.

“Neskatoties uz pēdējo gadu izaicinājumiem, Printful ir turpinājis strauji augt. Izaugsme, ko piedzīvojām 2021. gadā, pierāda, ka darbojamies nozarē, kurā ir ievērojams izaugsmes potenciāls. Tādēļ turpināsim rādīt piemēru un pilnveidosim mūsu pakalpojumus, lai nostiprinātu savas līdera pozīcijas nozarē. Mēs turpinām arī piesaistīt jaunus talantus un mūsu mērķis šogad ir teju dubultot pārdošanas komandu, kā arī piesaistīt papildspēkus jaunu produktu izstrādes komandā,” komentē Dāvis Siksnāns, Printful līdzdibinātājs un izpilddirektors.

Printful, Inc. meitas uzņēmuma AS “Printful Latvia” apgrozījums pērn sasniedza teju 72 miljonus eiro. Savukārt Latvijas valsts budžetā 2021. gadā uzņēmums samaksājis nodokļus vairāk nekā 7.8 miljonu eiro vērtībā, veicot sociālās apdrošināšanas iemaksas, iedzīvotāju ienākuma u.c. nodokļu apmaksu.

Sekojot globālām tendencēm un ieklausoties klientu vēlmēs, uzņēmums arī virzījās pretim saviem ilgtspējības un atbildības mērķiem, ieviešot un atbalstot dažādas iniciatīvas. Printful arī turpinās atbalstīt ekonomikas izglītības līmeņa un vispārējo cilvēktiesību nostiprināšanu Latvijas sabiedrībā un ir partneris tādām organizācijām kā Junior Achievement Latvia un LGBT un viņu draugu apvienībai Mozaīka.

Pēc Dāvja Siksnāna teiktā, 2021. gads ir bijis īpaši ienesīgs arī pasaules radošajai kopienai, jo bija vērojama vairāku neatkarīgu zīmolu un dizaineru izaugsme e-komercijā. Taču uzņēmums norāda, ka īpaši veiksmīgas bijušas sadarbības ar tādiem globāliem zīmoliem kā Coca-Cola, MTV, Comedy Central un citiem. Printful uzskata, ka ražošanai pēc pieprasījuma jākļūst par mūsdienu normu visā pasaulē, tādēļ uzņēmums rosina arī citiem modes un izklaides industrijas zīmoliem nopietni izvērtēt iespēju pāriet uz ražošanu pēc pasūtījuma.

Printful ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Dizaina entuziasti, influenceri, jaunuzņēmumi un pat tādi pasaules mēroga zīmoli kā Coca-Cola izmanto Printful pakalpojumus un var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 350 dažādu produktu. Printful ražotnēs un birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 1700 cilvēku. Kopš dibināšanas Printful saražojis un nosūtījis klientiem vairāk nekā 48 miljonus produktu.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Usinss
10.06.2022 07:53

Baigi mazs apgrozījums 1+ milijarda lielam uzņēmumam….

Reklāma