Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais mocis. Ažiotāža ap “Del Mar” motociklu bija liela un to pierāda arī pircēji ar saviem maciņiem – ierobežotas tirāžas “Launch Edition” motocikli tika pilnībā izpārdoti 18 minūšu laikā.
Jā, pieejami bija tikai 100 motocikli, kas, protams, nav daudz, taču tie arī maksāja par 2700 dolāriem vairāk nekā plānotā bāzes cena 15 tūkstošu dolāru apmērā. Par šiem pāris tūkstošiem principā saņemat tikai krāsainu plāksnīti, ka šis ir īpašā izlaiduma motocikls un atšķirīgu krāsojumu, tehniski lielos vilcienos nekas nemainas.
Harley-Davidson ierasti ir diezgan skopi, daloties informācijā par pārdošanas rādītājiem, tāpēc pagaidām nezinām, cik daudz parasto motociklu ir pasūtīts iepriekšpārdošanā. Varam tikai izteikt prognozes, ka pārdošanas rādītāji diez vai īpaši atpaliek no “Launch Edition” versijas, kas tika izķerta 18 minūšu laikā.
Šādi rezultāti, protams, ir lieliskas ziņas gan pašam Harley-Davidson, gan arī LiveWire zīmolam – uzņēmums bija plānojis virzīties lētāku motociklu virzienā, un, lai arī 15 tūkstoši joprojām nav maz, tas ir labāk nekā oriģinālajam motociklam. Tāpat zināms, ka tiek gatavots vēlviens, lētāks modelis. Jebkurā gadījumā, pieprasījums pēc šādiem transportlīdzekļiem ir augsts un ražotājam atliek to spēt izmantot.
Diez kā iztika bez “slavenās hārlija skaņas” un nenomira? (sarkasms pēc iAuto lasīšanas)