Reklāma

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Jaunākie raksti

“Apple” vairs neskenēs “iCloud” attēlus, lai atrastu pierādījumus par bērnu seksuālu izmantošanu

Kompānija "Apple" nākusi klajā ar vairākām izmaiņām saistībā ar lietotāju drošību. Konkrētāk, uzņēmums turpmāk nodrošinās pilnīgu šifrēšanu plašākam klāstam...

“Amazon” tev samaksās, lai uzzinātu, kā mijiedarbojies ar reklāmām e-komercijas platformā

Ziņots, ka atsevišķiem "Amazon" klientiem ASV un Lielbritānijā drīzumā būs iespēja saņemt simbolisku kabatas naudu no uzņēmuma. E-komercijas gigants...

Pēc 54 gadiem ražošanā rūpnīcu atstāj pēdējais Boeing 747 eksemplārs

ASV lidmašīnu ražotājs Boeing noslēdzis ļoti garu, nozīmīgu nodaļu komerciālās aviācijas vēsturē - ražotājs paziņojis, ka saražots pēdējais Boeing...

Volkswagen koncerns Eiropā tirgos Ķīnā ražotus auto

Vācu autoražotājs Volkswagen apstiprinājis, ka Eiropā tiks importētas un pārdotas mašīnas, kas ražotas Ķīnā. Kā ziņo Automotive News, autoražotājs šādu soli...

Mazāk nekā pusgada laikā Telegram Premium abonētāju skaits sasniedzis 1 miljonu

Telegram dibinātājs Pāvels Durovs (Pavel Durov) publiski paziņojis, ka mazāk nekā sešu mēnešu laikā Telegram Premium servisa abonētāju skaits...

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais mocis. Ažiotāža ap “Del Mar” motociklu bija liela un to pierāda arī pircēji ar saviem maciņiem – ierobežotas tirāžas “Launch Edition” motocikli tika pilnībā izpārdoti 18 minūšu laikā.

Jā, pieejami bija tikai 100 motocikli, kas, protams, nav daudz, taču tie arī maksāja par 2700 dolāriem vairāk nekā plānotā bāzes cena 15 tūkstošu dolāru apmērā. Par šiem pāris tūkstošiem principā saņemat tikai krāsainu plāksnīti, ka šis ir īpašā izlaiduma motocikls un atšķirīgu krāsojumu, tehniski lielos vilcienos nekas nemainas.

Harley-Davidson ierasti ir diezgan skopi, daloties informācijā par pārdošanas rādītājiem, tāpēc pagaidām nezinām, cik daudz parasto motociklu ir pasūtīts iepriekšpārdošanā. Varam tikai izteikt prognozes, ka pārdošanas rādītāji diez vai īpaši atpaliek no “Launch Edition” versijas, kas tika izķerta 18 minūšu laikā.

Šādi rezultāti, protams, ir lieliskas ziņas gan pašam Harley-Davidson, gan arī LiveWire zīmolam – uzņēmums bija plānojis virzīties lētāku motociklu virzienā, un, lai arī 15 tūkstoši joprojām nav maz, tas ir labāk nekā oriģinālajam motociklam. Tāpat zināms, ka tiek gatavots vēlviens, lētāks modelis. Jebkurā gadījumā, pieprasījums pēc šādiem transportlīdzekļiem ir augsts un ražotājam atliek to spēt izmantot.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
27.05.2022 11:26

Diez kā iztika bez “slavenās hārlija skaņas” un nenomira? (sarkasms pēc iAuto lasīšanas)

Reklāma